הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעם ואסף
החתונה של נעם ואסף
סתיו 2018
הפוסט של נעם, חברת הקבוצה הסודית:

* כלות צפוניות * כלות שמורתה * כלות "חכמות" * אני ואסף התחתנו ב24.10.18 אחרי 4 שנות זוגיות ו4 חודשי אירוסים. היו לנו 400 מוזמנים שמתוכם הגיעו 300 - הסטטיסטיקות נכונות ועבדו נפלא אני שמחה שנצמדתי אליהן בכל המדדים . (30% התחייבות אולם ו10% להוריד מהמאשרים) .

מקום לאירוע

היו פשוט נהדרים. עומרי המנהל מכירות היה פשוט מקסים לאורך כל הדרך בא לקראתנו ונצמד לפרטים הכי קטנים כמו שהיה לנו חשוב. רועי המנהל אירוע היה מדהים לאורך כל האירוע קשוב ומנהל בחסד ידע להיות שם במקומות הנכונים ופשוט לא הרגשנו שביים לנו או התערב לנו זה היה נפלא ניהל את המלצרים בצורה מצויינת ידו הייתה בכל.

צילום סטילס

תוםצלמים המושלמים . היינו עם איתמר ויניב שהגיעו שניהם אלי הביתה בצפון וישר האירו את הבית באור ושמחה הם כל כך מקצועיים וקשובים . היה לנו חשוב שלא יהיה בכלל לא יהיו דברים מבויימים והכל יהיה זורם וטבעי באירוע אנחנו לא אוהבים את העצירות הלא טבעיות האלה בצילומי נוף, בזמן החופה והריקודים והם הקשיבו לכל דגש שאמרנו בשיחת ציפיות. לא נתתי בכלל דגשים לתמונות שחשובות לי ובהתחלה קצת חששתי אבל למזלי איתמר ויניב עשו בדיוק את התמונות שרציתי ולא חסרה לי אף תמונה. שקיבלנו את התמונות היינו הכי מרוצים בעולם!. כל המשפחה שלי התאהבה מאיתמר ויניב המקסימים - יש לי משפחה מאוד ביישנית שלא אוהבת להצטלם והם פשוט זיהו את זה וקלטו רגעים מיוחדים וחד פעמיים ופשוט אין לי מילים להודות להם על זה שהם פשוט במקצוע הנכון. החלטנו לא לעשות אלבומים בגלל ענייני תקציב בטח נעשה בהמשך דרך לופה או אלבומים

הזמנות לחתונה ומיתוג

מחיר מדהים של שקל להזמנה כולל אישורי הגעה בSMS אנחנו גם הוספנו סבב טלפונים . עבד נהדר לקחנו בחשבון 100 רשומות טלפון זה היה ממש מדוייק וטוב. היינו מרוצים מהעיצוב של ההזמנה ומההקשבה והסבלנות והמעצבת אפילו שלחה לי את הלוגו של הטביעות אצבע שאחר כך שימש אותנו לעיצוב דברים נוספים באירוע כמו המגנטים ושלטים של העמדות אז זה היה נהדר וגם אפשר לנו לעשות בעצמנו את הדברים.

שמלות כלה

הגעתי ללירון דרך סטודנטים נישאים לירון תפרה לי שמלה מ-0 לפני כמה שנים ראיתי שמלה שמאוד אהבתי באינסטגרם של מישהי ישר צילמתי מסך וידעתי שזו תהיה השמלה שבה אתחתן . כשהגעתי ללירון הראתי לה את התמונה והיא ישר נכנסה איתי לחלום . לירון קלטה בדיוק את הראש שלי ועיצבה לי את שמלת חלומותיי עד הפרטים הכי קטנים. כל נסיעה לצפון הייתה חוויה ,כל פעם חברה או אחותי או אמא שלי הצטרפו אלי לנסיעה ונוצר זמן התרגשות כייפי ומשותף, לירון קיבלה את פנינו במאור פנים והתרגשות ועבדה איתנו בסבלנות וכישרון וכולן התלהבו מהמקצועיות שלה היא פשוט יודעת מה נכון לגוף של אישה ומבינה אופנה.

Dj לחתונה
שיר דיג'יי פיצי פרץ | DJ PITZI
+

ואוו אין מילים לתאר את הבחורה המדהימה הזו!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ושאלות על מי הייתה הבחורה האנרגטית והמדהימה הזו ?? שיר הייתה סופר קשובה למה אנחנו רוצים ולא פחות חשוב למה אנחנו לא רוצים שיהיה בחתונה שלנו. היא הפכה את החתונה שלנו לשמחה ובלתי נשכחת . ממליצים בחום!

אטרקציות

אבי ואדיר אלופים היו אדיבים בצורה בלתי רגילה , סבלניים לכל אורח וכולם יצאו מרוצים . העיצוב יצא מהמם ובאיכות מעולה בחרנו במגנטים בסגנון פולורואיד עם הלוגו של הטביעות אצבע יצא מהמם.

מעצבי טבעות

עומרי המדהים קיבל אותנו בביתו ונתן לנו הרגשה שהגענו למקום הנכון מהרגע הראשון. עשינו טבעות עם טביעת אצבע שיצאו פשוט מדהים! בדיוק מה שרצינו עד הפרטים הכי קטנים ובמחיר שלא ייאמן בהשוואה לאיכות הלא המתפשרת. הבחירה בטבעות עם טביעת אצבע הייתה כל כך מדוייקת וכל התהליך היה פשוט חוויתי ומיוחד ועומרי ליווה אותנו בתהליך בצורה נעימה ומאפשרת. אהבתי במיוחד את היום בו הגענו להטביע את החותם כל אחד בטבעת של השני זו חוויה שלא נשכח ועמרי עשה אותה מדוייקת ונעימה. מצורפת תמונה.

איפור

ביום ההתארגנות שלי בביתי בחרתי מסביבי את האנשים הכי קרובים לי שפשוט עשו לי את היום מושלם ורגוע! אחת מהן הייתה ירדן המהממת שאיפרה אותי בלוק טבעי שהתאים בדיוק . ירדנה המקסימה הביאה איתה אנרגיה אדירה מקצועיות וגמישות שהתאימה לכל אחת מאיתנו את האיפור שהכי מתאים לה בהקשבה מלאה. בזכותך כל אישה מרגישה יפה יותר!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

ועל כך הטוב הזה ניצחה בגבורה מור כהן המדהימה, מנהלת אירוע צעירה ואנרגטית שחסכה לנו הרבה כאב ראש וכסף. מור הייתה שם בשבילנו משלב החוזים מול הספקים , סידורי ההושבה , כל שאלה בכל שעה בטלפון בסבלנות מטורפת וכמובן שבזמן האירוע, פשוט לא יודעים מה היינו עושים בלעדיה!! התלבטנו אם לקחת מנהלת אירוע ועכשיו אנחנו לא מבינים איך חשבנו שנעשה את כל זה בלעדיה.

* עיצוב וDIY * - קנינו * עציצים * במשתלה בצפון (3 ש"ח לעציץ) בעזרה עדירה וגיוס מטורף של המשפחה קיפלנו שקיות נייר ושמנו בתוכם את העציצים. על השולחנות פיזרנו אצטרובלים ונורות פריי לייסט. יצא צנוע וטבעי כמו שרצינו (מצורפות תמונות). עשינו שלטים לפי המיתוג של החתונה . * עמדת קעקועים * שהזמנתי מעלי אקספרס בעלות של כ200 ש"ח) זה יצא רעיון נחמד שהעסיק את הילדים ויצר שמחה סביב העניין. מאוד אהבנו את הרעיון של טביעת אצבע וזה הפך ממש להיות הקוסנפט של החתונה בלי שהתכוונו. אז עשינו גם עמדה של טביעת אצבע של אחד שנכנס לחתונה הטביע חותם על ציור שחברה עשתה לנו שלנו. (מצורפת תמונה). * נעלי כלה * - #יאנגה. בחרתי ללכת בלי עקבים וזו הייתה בחירה מעולה בשבילי הרגשתי כל כך בנוח וזה היה נפלא. טיפים כללים: * ביום ההתארגנות הקיפו את עצמכן באנשים שעושים לכם טוב ואם המיקום מאפשר ההתארגנות בבית מוסיפה כל כך הרבה לאווירה וגם הצילומים יוצאים נחמדים יותר ואותנטיים. ** בחירת אנשי מקצוע- אני יכולה להגיד בלב שלם שכל האנשים שעבדנו איתם היו פשוט מדהימים וזה בזכות מיון קפדני שעשינו עם המון דגש על כימיה ורושם ראשוני. זו בחירה באמת חשובה שעוזרת להגיע ליום החתונה בלב שלם ורגוע. *** לכל אורך התהליך אני ואסף היינו יחד בבחירות ובפגישות ואני חושבת שזה מה שעשה את התהליך הזה מיוחד ומבורך בשבילנו. **** לא להיפגש בימים לפני החתונה * אני יודעת שלזוגות חילונים זה נשמע הזוי אבל יש לנו זוג חברים טובים שהם דתיים והם סיפרו לנו על המסורת הזו ועל מה שעומד מאחוריה. ורק עכשיו אחרי שעשינו את זה אני יכולה באמת להבין את הרציונל מאחורי הבחירה ואנחנו ממליצים לכל הזוגות לעשות את המנהג המיוחד הזה שעושה את רגע המפגש מרגש ברמות. ***** באמת שאפשר להתמקח על כל דבר בצורה נעימה ומכבדת כך ששני הצדדים יהיו מרוצים. לנו היה מאוד קשה להתמקח עם בלי המקצוע איתם עבדנו בגלל המחשבה שזו האומנות שלהם ופנינו אליהם ספציפית בגלל חוסר הפשרות שיש בעבודות שלהם, עבדנו בשיתוף עם הספקים שלנו ומצאנו את העמק השווה ברוח טובה דבר שהוכיח את עצמו ביום החתונה. תהנו מהתהליך שלפני הוא לא פחות חשוב מיום האירוע, תלמדו להעזר בקרובים שלכם ולשתף אותם בתהליך כולם יוצאים מורווחים מזה.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
שיר דיג'יי פיצי פרץ | DJ PITZI+
שיר דיג'יי פיצי פרץ | DJ PITZI
22 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
הזמנות לחתונה ומיתוג
שמלות כלה
Dj לחתונה
אטרקציות
מעצבי טבעות
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה