הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ג'ניה ואשר
החתונה של ג'ניה ואשר
קיץ 2018
הפוסט של ג'ניה, חברת הקבוצה הסודית:

***פוסט קרדיטים לפניכן*** החתונה, ירח הדבש והחגים עברו ועכשיו הגיע הזמן לנשום עמוק ולכתוב את הפוסט (שבתקווה מועיל ולא חופר מידי).. אז מההתחלה: התחתנו ב16.8.18 אחרי שמונה חודשי אירוסין ושנתיים ביחד, שנינו אנשי צבא ולכן ידענו שאין לנו המון זמן להשקיע ביוםיום ורצינו לתכנן הכל בלי לחץ. # התאריך, יום חמישי באוגוסט 300 אורחים, קצת יותר יקר אבל לא הסכמנו להתפשר על יום אחר בעיקר בגלל החברים המוזמנים שלנו שגם הם אנשי צבא בעיקר ורצינו להתחשב בנוחות של כולם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו חד משמעית!! הם עזרו לנו להבין מה מתכנס בתקציב ומה לא (גילינו שהמון אולמות שחשבנו שיהיו יקרים מידי בעצם הסתדרו יופי בעזרתם), התמקחו במקומינו עם האולמות והורידו את המחיר הסופי מ-ש-מ-ע-ו-ת-י-ת, הכירו לנו ספקים מדהימים שלא היינו מוצאים בעצמנו כנראה והזכירו מדי פעם מה השלב הבא שאנחנו צריכים לדאוג לו כדי שלא נפספס כלום (ותודה ענקית לרוני).

איפור

לא ממש ידעתי מה אני רוצה כשבאתי לאיפור נסיון ורק ידעתי שאני רוצה להיראות זוהרת ומיוחדת (נו מה.. כלה) היא עשתה לי איפור ותסרוקת מושלמים שלא זזו בחום ולחות אוגוסט האיומים ותאמינו לי רקדתי כמו מטורפת. הרגשתי כמו נסיכה ונראיתי אפילו שזופה שזה אתגר לכשעצמו..

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

הגענו לראות את האולם ביום מאד גשום ובלילה ועדיין הצלחנו לראות כמה הוא יפייפה. האתר שלהם אגב ממש לא ממחיש את כל היופי וקצת עושה עוול אבל החבר'ה מאיזיווד ממש המליצו ואיזה מזל שהקשבנו. אווירה של גן פיות עם מלא צמחיה ותאורה יפה בחוץ ועיצוב נפלא וטבעי בפנים. *אלמנטים חשובים - תאורה ממש טובה ברחבת הריקודים ואקוסטיקה נהדרת ככה שבשולחנות אפשר לדבר ולשמוע אחד את השני גם בזמן שיש מוסיקה חזקה ואוכל מטורףף שאכלנו בבית עוד ימים אחרי זה.

רב לחתונה

ידענו שאנחנו רוצים להתחתן חתונה שוויונית שנותנת במה גם לי ככלה וגם לנשים נוספות בחיינו ויחד עם זה פן מסורתי עם רב וחופה וכל הג'אז. ולכן הגישה הפלורליסטית של צהר התאימה לנו בול, הם עזרו עם כל הניירת מול הרבנות וכמובן הסכם האהבה המקסים שלהם למניעת סרבנות גט הוא יוזמה מבורכת. * הרב שבחרנו לא רב צהר ישירות והם ממש זרמו איתנו ולא עשו בעיות שזה נהדר.

Dj לחתונה

הכי גבר בעולם! בנאדם עם וויבים חיוביים וגאון מוסיקלי! באנו לפגישת היכרות שהייתה אמורה להיות חצי שעה בלחץ ונשארנו לשבת אצלו שעתיים ורק לדבר על מוסיקה תוך כדי שהוא מנגן לנו דברים שהוא חושב שיתאימו לטעם שלנו. קלט אותנו בול מההתחלה, מצא את כל השירים שביקשנו, בא לאולם שעתיים לפני האירוע כדי לעשות שמח למלצרים והשאיר את כולם על הרגליים צעירים ומבוגרים כאחד עד הרגע האחרון של האירוע.

צילום סטילס

וואו! אירית המדהימה והצוות שלה פשוט שיחקו אותה כל הערב (והיום), דאגו שנאכל, שנשתה, שלא נתעלף מהתרגשות, ידעו להיות ברקע כשצריך וידעו מתי לקחת פיקוד וגם להזיז את הרב מהפריים אם הוא מסתיר את הענקת הטבעת חח ווידאו שנצטלם עם כל האורחים החשובים והתחשבו ברגישויות משפחתיות (הורים גרושים וכו'..)

אטרקציות

פשוט מעולים אין מה לומר, מחיר סבבה מאד, די זול אפילו להדפסה תרמית, קיבלנו גם מגנטים גדולים של רגעים מהחופה וזה פשוט מקסים. מומלצים ממש אם הם פנויים בתאריך שלכם אל תתלבטו לכו על זה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

נופר מעבר להיותה בחורה נעימה ונהדרת הייתה תוספת מדהימה לאירוע, קישטה את האורחים והכינה לי זר כלה מדהים בלי שום הכוונה מצידי כי כרגיל לא לי מושג מה אני רוצה וכל הפרחים שאני אוהבת פורחים רק בחורף..

שמלות כלה

ניסיתי להזמין באינטרנט מטעמי תקציב ולא אהבתי את מה שהגיע (עליי, כי השמלה עצמה מקסימה) ואז מצאתי את A&G ברמת גן. שתי נשים מקסימות שמייבאות שמלות יפייפיות מאירופה!! בחרתי אולי את ההכי יקרה מביניהן וגם היא הייתה פחות מ4000 ש"ח אז ממש מומלץ!!

# חליפת חתן, את חליפת החתן קנינו בלונדון יומיים אחרי הצעת הנישואין. חליפת טוקסידו של קנת' קול אלגנטית ומושלמת בצבע נייבי שהייתה במבצע וזולה באופן מגוחך ועלתה 67 פאונד שזה 300 שקל בערך (אם יש הזדמנות ממליצה לקנות בחו"ל).. # עיצוב, DIY, מההתחלה החלטתי שאני אעשה הכל (ולמרות הרבה התנגדות מצד כולם שאמרו שלא יהיה לי כח לזה) כי זה היה נראה לי מוגזם לשלם אלפי שקלים על כמה נורות ובקבוקים על השולנות. אז במשך חודשים ובעזרתם של הרבה חברים אספנו כ200 בקבוקי יין, צבענו אותם בזהב, הזמנו עשרות נורות פרילייטס מעלי אקספרס וקצת עלי כותרת מבד לשביל חופה וזה היה פשוט מושלם! פלוס האולם היה כל כך יפה שלא היה צורך להעמיס על העיצוב. # אלכוהול, הזמנו מפאנקו ולא הסתבכנו יותר מידי פלוס כמה ארגזי בירה ממבשלת ג'מס שאהובה עלינו במיוחד. טיפ קטן - עשינו מחקר רציני על טעמי וודקה שונים והגענו למסקנה שוואן גוך זה רק מותג וככזה הוא עולה יותר. לכן הוודקה בטעמים שהזמנו הייתה של אבסולוט וטרי אוליבס בטעמים הרבה יותר מיוחדים וטעימים מוואן גוך וגם במחיר יותר אטרקטיבי.. לאף אחד לא אכפת מה כתוב על התווית העיקר שזה איכותי וטעים, אל תיפלו למותגים רק כי זה הכי מוכר. # ירח דבש, מלדיבים הו מלדיבים.. היעד הטרופי המושלם שרק רואים באינסטגרם של דוגמניות.. מסתבר שבהזמנה מראש ובריזורט המתאים גם אנחנו פשוטות העם (הגזמה להמחשה חח) יכולות להנות מכל הטוב הזה חחח הזמנו כחצי שנה מראש שבועיים של הכל כלול באי VILAMENDHOO בתקופת החגים ולא התרוששנו ואפילו כיסינו באמצעות הכסף מהחתונה:) חוויה מושלמת, פרטית, שקטה ויפייפיה... לבסוף כמה מילים ממני אליכן, קודם כל מקווה שהגעתן עד כאן ולא נכנעתן באמצע החפירה. דבר שני, היו לנו לא מעט דרמות במהלך התכנונים, ריבים עם המשפחה, תהיות על איך לעזאזל נכסה את האירוע ושאר ירקות.. אבל עם כל זה הצלחתי לפחות לטענת בעלי לא להפוך לבריידזילה. איך? פשוט לא היה לי אכפת מידי מהדברים הקטנים, לא ננעלתי על חלום ילדות לגבי איך החתונה המושלמת שלי צריכה להיראות.. רציתי שזה יהיה אירוע של שנינו ושניהיה מעורבים ביחד (גם הדגשתי לספקים שרצו לדבר רק איתי כי מה החתן כבר מבין?) תכננו הכל ביחד והתגמשנו אחד בשביל השניה. לקחנו את הדברים שהיו חשובים לנו ובנינו מהם אירוע פסיכי שהמשפחות והחברים נהנו ממנו ואנחנו בעיקר היינו באופוריה ולא שמנו לב לא לצבע המפיות ולא לזה ששכחנו את הקונפטי בחופה.. תהנו מהיום עצמו עוד לפני האירוע, תהיו עם המלוות שהשקיעו כל כך בשביל להיות איתכן ותחייכו כל הדרך לתחילת החיים שלכם ביחד :)

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
ניהול אירוע ואישורי הגעה
איפור
מקום לאירוע
רב לחתונה
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה