הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני וטאו
החתונה של שני וטאו
קיץ 2019
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט הקראדיטים שלי ♥ המלצות רותחות! כותבת רק על מי שאני ממליצה... טאו ואני התחתנו ב 28.08.19 זה יהיה ארוך מתנצלת מראש אבל אם אעזור למישהי שמתלבטת עשיתי את שלי :)

מקום לאירוע
Soul by Lago
+

באמת ששמו הולך לפניו! היחס, השירות, האוכל, האיכות זה פשוט מקום שלא מתפשר על כלום! היה לנו כלכך מושלם בכל התהליך מולם, החל מהטעימות ועד ליחס כמו זוג מלכותי באירוע עצמו. לא הפסקנו לקבל מחמאות ונשארנו גם לישון שם אחרי האירוע בסוויטה מהממת של האולם עם ארוחת בוקר למחרת.

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

המקום מהמם, סוויטה גדולה בסגנון אותנטי ויחודי, מקום ממש נעים, מהמם לצילומים ונוח להתארגנות. ישנתי שם עם חברות לילה לפני והתארגנו שם ביום עצמו. מחירים שפויים.

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

ענבר פריימן המדהימה. נתקלתי בדף של ענבר בפייסבוק והתלהבתי מהדגמים, הגעתי אליה והתאהבתי בה עוד יותר. ענבר זרמה איתי על שילובים ושינויים שרציתי לעשות ויצרנו יחד שמלה ייחודית שלא קיימת. לא מובן מאליו שמעצבת זורמת ככה עם שינויים, היא גרמה לי להרגיש ביטחון והכי בנוח מההתחלה. מהרגע שניכנסתי ידעתי שאצלה אסגור. הצוות שלה מדהים. נופר מנהלת הסטודיו וילנה התופרת. כל החוויה הייתה נעימה, תמיד היה חשוב להן שארגיש הכי טוב עם כל דבר שעשינו. הן הכינו לי את שמלת החלומות שלי והיו לי הרבה שיגעונות.

Dj לחתונה

רועיקיי היית כזה קסם לאורך כל התהליך. בפגישות איתך לפני היה כלכך כייף וקליל. קראת אותנו והיה כלכך קל לסמוך עליך, ידענו שאנחנו בידיים טובות! בחתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות עוד במהלך האירוע על המוסיקה ואיך שידעת לקרוא את הקהל!!! אנשים לא ירדו מהרחבה!!!! תודהה ענקית על הכל! על הוייב שהבאת איתך ועל ההרמות ברמה הכי גבוה!!! אין ספק שבחרנו הכי טוב שיש!!! אתה אדיר אדיר אדיר!!!! אוהבים אותךךך ומחכים לאירוע הבא (; שני וטאו נויין (:

צילום סטילס
רון קובי | צלם
+

אני ממליצה על רון מכל הלב! הוא בן אדם עם וייב כלכך טוב, איך שהוא ניכנס לחדר הוא הרים את האווירה וגרם לי ולטאו להשתחרר ולהנות בטירוף! הוא כישרון מטורף (התמונות מדברות בעד עצמן) וההרגשה היא שזכינו בחבר.מהפגישה הראשונה איתו זה היה אהבה ממבט ראשון. הוא גאוןןן

אטרקציות

איתי הרים את הרחבה לגמרי. צבע אותה ואנשים ממש התלהבו. עשה בלונים מיוחדים וייחודיים גם לפני האירוע וגם תוך כדי מה שביקשו ממנו והיה סופר חמוד ונחמד. מומלץ מאוד. בעיני זה משדרג.

אטרקציות

אין הרבה מה להגיד, לא הייתה לי התלבטות בכלל. יש לי על המקרר מגנטים שלהם מחתונות לפני 3 שנים. איכותיים ומקצועיים. חן היה הצלם שלנו, ממש כמו עוד צלם סטילס באירוע. מדהים!

איפור

וואו דקלה, באמת שאני לא יודעת איך מתארים אישה כזאת. מעבר ליידי הזהב שלה ולכישרון המתפרץ היא אישה מדהימה עם אנרגיות קסומות שפשוט מאירה את היום המטורף הזה. היא בשניה מתאימה את האיפור והשיער לבן אדם וקולעת בול! עוד לפני שהתארסתי ידעתי שאותה אקח. היא מושלמת!!! כל מי שתיקח אותה פשוט זכתה!! לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב ועדיין!

צילום ועריכת וידאו

דימה הוא לב. הוא כישרון. הוא מקצועי בטירוף והוא משרה אווירה כלכך נעימה! את דימה טאו ואני ידענו שאנחנו רוצים עוד לפני צלם סטילס, ראינו את העבודות שלו ופשוט התאהבנו! (הוא זה שהמליץ לנו על רון קובי דרך אגב) אני חושבת שמי שלא מתפשרת ורוצה סרטים מקצועיים ומרגשים זה הבן אדם!

הזמנות לחתונה ומיתוג

ספיר המהממת עיצבה לנו את ההזמנות. גם פה זה לא נותן לי לתייג תחפשו wed brand. בחורה מקסימה מקסימה מקסימה. היא הייתה הכי סבלנית, הכי הוגנת במחירים ובאה לקראת. לא מחפשת לתמחר כל דבר. הכי חשוב לה שתצאי מרוצה. היא כישרונית ויודעת לקלוע למה שרוצים. עשתה לנו הזמנה מהממת ומיוחדת. את ההזמנות הדפסנו בפרי פרינט חולון. הם היו אחלה.

אטרקציות

מושלמים! זיו היה הנהג שלנו. הוא בן אדם נעים שמשרה רוגע והיה הכי כייף איתו במהלך היום. ממליצה לזוג שרוצה להתפנק ואם יש כמות מלווים זה כייף בטירוף וחוויה מדהימה של יום מיוחד. מוזיקה אלכוהול והלימוזינה מהממת ואקסלוסיבית.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

נעימה וחמודה ממש, הייתה מקצועית ונוחה בכל התהליך. רמת דיוק גבוה. ממליצה למי שרוצה יחס אישי וטוב.

♥ תכשיטי שיער - Lihi Adel Hasson. את התכשיטי שיער עיצבה לי ליהי אדל חסון. גילוי נאות היא חברה. היא בחורה עם מלא כישורים כל דבר שהיא נוגעת בו פשוט יוצא מדהים. היא מעצבת תכשיטים מהממים עם מגוון רחב. היא החליטה להפסיק להכין אבל נשארו לה עוד תכשיטים מהתקופה שהייתה עושה, מחירים ממש הוגנים והיא עצמה מהממת ברמות אין דברים כאלה! ממליצה בחום!!! ♥ מאמן- אורן יצחק. כשהתארסתי היה לי ברור שאני רוצה להרזות. הגעתי לאורן מהמלצות חמות ובשניה שהכרתי אותו הבנתי למה. אני לא בן אדם שאוהב ספורט, אורן היה איתי לגמרי בכל התהליך (אפילו יותר ממני) היה שולח לי הודעות על מה אכלתי ובאימונים היה מדרבן אותי ומוציא ממני את המקסימום. האימונים איתו כייפים באווירה של קשיחות וצחוקים, הוא מקצועי ברמות ולויאלי ממש לכל התהליך. הורדתי 8 קילו ומרגישה הכי טוב עם עצמי בזכותו! המחיר ממש שפוי. הוא עובד באיזור חולון תל אביב ויש מצב שיגיע לעוד מקומות באיזור. זהו, יצא חופר ממש D: תהנו מכל רגע. המון מזל טוב לכולן! ♥♥ מקווה שזה יעזור. באמת שכל הספקים שלנו עשו לנו אירוע מושלם!!! וכמובן שמי שרוצה לשאול משהו בפרטי מוזמנת!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שני
צילום: רון קובי | צלם
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
רון קובי | צלם+
רון קובי | צלם
709 ממליצים
צילום סטילס
Soul by Lago+
Soul by Lago
145 ממליצים
מקום לאירוע
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
התארגנות וליל כלולות
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
אטרקציות
איפור
צילום ועריכת וידאו
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה