הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות אפל
החתונה של רעות אפל
סתיו 2019
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

#פוסטקרדיטים אזהרה, פוסט מפורט (שזה אומר גם קצת ארוך ;)) אני ואדיר התחתנו ב12.9.19 בשרונית והיינו מאד מרוצים כמעט מכל הספקים שלנו. נפגשנו עם לא מעט לפני שבחרנו אותם, היה חשוב לנו החיבור האישי ולקחנו המלצות מהקבוצה ובעיקר מחברים קרובים שהתחתנו לאחרונה. זה יצא ארוך כי היו לנו מלא ספקים ופשוט מגיעה להם כל מילה... * טקס: בחרנו שלא להתחתן ברבנות ולעשות טקס אישי שבנו והנחו חברה שלי וחבר של אדיר. היה לנו חשוב להכניס את המרכיבים מהטקס ההלכתי (פרט לכמה דברים שהפריעו לנו) וגם לבנות טקס שיהיה קולע ומרגש, אך גם קצר. לקחנו רעיונות מטקסים בקבוצה "מצביעים ומצביעות בטבעת" וביחד עם החברים הרכבנו את חלקי הטקס והם דאגו לכל השאר. האורחים לא מפסיקים לדבר על הטקס ועל כמה שהוא היה מרגש ואישי. * הסכם חיים משותפים- עו"ד אפי הולדשטיין: בחרנו לעשות הסכם חיים משותפים שכלל חלק ממוני, בעיקר אבל לא רק בגלל שלא התחתנו ברבנות. אל אפי הגענו דרך ארגון הוויה שדרכם אנחנו חותמים גם על הצהרת ידועים בציבור. היא הייתה קשובה לכל הבקשות שלנו והיו לא מעט, עשתה מלא שינויים עד שחתמנו על ההסכם. בחרנו גם לאשר אותו בבית משפט כדי שיקבל תוקף של פסק דין. * עיצוב הזמנה: חבר טוב שלנו עיצב לנו את ההזמנה ואת המיתוג שביקשנו עם ציור של רלי הכלבה המושלמת שלנו. * מתנות לאורחים- פרינטקאט: הזמנתי באלי אקספרס מחזיקי מפתחות שהם גם פותחנים עם חריטה ופיזרנו אותם על השולחנות. בפרינטקאט הוצאנו מגבות עם הדפס של הציור שהיה על ההזמנה וסידרו אותם בעמדה ליד הבריכה. בפרינטקאט גם עשינו כוס ממותגת לחופה וקולבים מהממים לתמונות של ההתארגנות, והחברים של אדיר הוציאו אצלם חולצות שיצאו מעולות. פרינטקאט - חיתוך, חריטה וצריבה בלייזר, הדפסות ומיתוג-PrintCut

מקום לאירוע
שרונית - גן אירועים בטבע
+

תמיד רציתי להתחתן בגן פתוח וכשהגעתי לחתונה בשרונית לפני שנה וחצי היה לי ברור ששם נתחתן. המקום מהמם, האוכל מדהים ויש מגוון לא סביר של אוכל שלא ראיתי בשום מקום אחר (וזה גם הפידבק שאנחנו מקבלים מהאורחים שעפו על המקום). הסאונד ברחבה מעולה, הן מבחינת איכות והן מבחינת עוצמה, ועם זאת מי שישב באזור השולחנות יכל לדבר. זה היה מאוד חשוב להורים שלי וגם האורחים שלא רקדו כל כך נהנו שלא רצו ללכת הביתה. לקחנו את העיצוב הבסיסי שהם מציעים והוספנו "פיירי לייטס" על העצים בין השולחנות דרך חברת עיצוב הבית של השרונית "דיטיילס", ועוד טאצ' אישי שלנו על השולחנות. שרונית - גן אירועים בטבע # אלכוהול: שדרגנו לבר הפרימיום שמציעים בשרונית שכולל גם בר קוקטיילים בקבלת פנים והאורחים שלנו עפו עליו, מעבר לזה החבילה כוללת אלכוהול מאוד איכותי וכולם נהנו מזה.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

גם עם אדיר הלכנו ל10 חנויות כמעט ובסוף חזרנו לדורון אשכנזי. אדיר לא רצה חליפה והעדיף ווסט, אצל דורון יש מבחר של ווסטים וחולצות מיוחדות והשירות מעולה ונעים. את הנעליים קנינו בספרינג.

איפור
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
+

אני לא מתאפרת בכלל וחיפשתי מישהי שתעשה לי איפור סופר עדין. קארין הייתה מהממת, מקצועית בטירוף והביאה איתה מישהי שאיפרה איתה חלק מהמלוות שלי. עשתה לי איפור ממש עדין שמדגיש את מה שצריך J. היא לא מתחייבת לקחת כלה אחת ביום אם אין מלוות והיא לא זולה אבל בעיניי שווה את המחיר. האיפור החזיק מדהים כל הערב ושרד (גם הוא) את הקפיצה שלי לבריכה.

הופעות חיות

אנחנו מאוד אוהבים את האווירה שיש כשמנגנים בלייב בקבלת פנים ולכן בחרנו לקחת הרכב. הם היו מהממים! ניגנו ושרו כל כך יפה וזה היה מאוד נעים לאורחים. ביקשנו שיכניסו אותנו לחופה בשיר שבחרנו ושישרו ביחד עם בת דודה של אדיר והם לגמרי זרמו על זה ועשו איתה חזרות ויצא מהמם.

Dj לחתונה

הוא לא עולה פה כמעט ואנחנו כל כך שמחים שלקחנו אותו! אחרי שנפגשנו עם כמה דיג'יים, הפגישה עם זוהר הייתה כל כך נעימה ואישית שכשיצאנו ממנו אדיר אמר שמבחינתו אפשר לחתום עכשיו. הוא 100% נטול פוזה וזרם עם כל מה שביקשנו, ומצד שני ידע להחזיר אותנו לקרקע עם בקשות שלדעתו היו לא נכונות (וצדק). הוא ידע לקרוא סיטואציות גם מעבר לתוכנית המקורית של האירוע, והרים קהלים שונים לרחבה בזמן שאחרים ישבו לאכול, מה שיצר מצב שהרחבה כמעט ולא היתה ריקה (גם בזמן האוכל!), ושכולם קיבלו את סגנון המוזיקה שהם אוהבים לרקוד (החל ממיינסטרים ועד עיראקית-פרסית עם מקלות). אין ספק שהוא עשה לי הערב! חוץ מזה, הרחבה הייתה מלאה בצעירים כל הערב עד שביקשנו לסיים.

צילום סטילס

מדהים! רומן והצלם שהגיע איתו היו בכל מקום, לא נחו לרגע החל מ-13:00 כשהגיעו להתארגנות ועד שיצאנו מהבריכה ב-3 לפנות בוקר. בחרנו לעשות את הצילומים בגני תקווה כי שם גדלנו והכרנו. בצילומים מצד אחד קצת אמר לנו מה לעשות כדי שיהיו תמונות טובות, אבל מצד שני נתן לנו לזרום. באמת שהיה כיף להצטלם איתו למרות השמש החמימה, ורואים שיש לו חזון לכל שוט, תוך התחשבות בפרטים הכי קטנים. הוא נעים ביותר ויש לו סבלנות אינסופית והתמונות מהממות.

צילום ועריכת וידאו

וואו. היה כל כך כיף איתו במהלך היום. מקצוען ברמות הכי גבוהות שיצא לנו להכיר, ובן אדם נדיר שבאמת והיה לנו מזל גדול לעבוד איתו. אני לא יודעת איך לפרגן לו מספיק בלי שיחשבו שהוא קרוב משפחה (הוא לא), אבל באמת שמגיעה לו כל מחמאה שאנחנו יכולים לתת. וזה עוד בלי לדבר על הפרפור במהלך האירוע, הזרימה, הכיף והצחוקים במהלך הצילומים. מי שיסגור איתו – זכה.

אטרקציות

הגיע כבר בשלב צילומי המשפחות, קיבלנו בסוף הערב 12 הגדלות של תמונות שלנו וקולאז' מוגדל ומלא מגנטים שלנו ושל המשפחות. עם זאת, מספר התמונות הכללי שצילם היה נמוך יחסית לגודל האירוע ויש הרבה חברים ומשפחה שאין מגנטים שלהם.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

לקחנו את החבילה שלהם לאישורי הגעה ומנהלת אירוע וזכינו בדפנה המדהימה! אישורי ההגעה היו מאוד מדויקים ודפנה הציעה שיעשו עוד סבב אסמסים לפני הטלפונים כי לא מספיק ענו וגם לסבב טלפונים נוסף והגענו לכמעט 100% מענה, ובסופו של דבר מספר האורחים שאישרו הגעה היה בדיוק מספר האורחים שהגיעו. דפנה דאגה לכל מה שהיה צריך במהלך החתונה, בדקה שהכל מתקתק ועובד כמו שצריך. (לצערנו) היא נאלצה להתמודד עם סיטואציה בכלל לא פשוטה במהלך החתונה ותפעלה את האירוע בצורה מופתית ומקצועית. אנחנו גילינו על הכל רק בבוקר כשהכל כבר סגור ומאחורינו. בסוף האירוע שלחה לנו מסמך סיכום עם נקודות על כל הספקים ועל כל מה שקרה במהלך האירוע. ממש נתנה שקט נפשי ביום הלחוץ והמורכב הזה.

עיצוב שיער

שקד הייתה מדהימה לאורך כל התהליך והיה ממש כיף איתה במהלך היום, עם מלא אנרגיות חיוביות וחיוך. היא עשתה שיער לי ולאמא שלי, שתינו יצאנו ממש מרוצות וזה היה בול מה שרציתי. השיער לא זז כל הערב ושרד את הקפיצה שלי לבריכה.

עיצוב שיער

שבועיים לפני החתונה התקשרתי ל-20 בנות בערך כדי למצוא מישהי שתעשה שיער למלוות שלי והגעתי ללאלי דרך המלצות מהקבוצה. לאלי עשתה שיער ל-5 מלוות שלי, הגיעה עם מלא אנרגיות ועשתה לכל אחת בדיוק מה שביקשה.

שמלות כלה

אמא שלי ואני הלכנו ליותר מ10 מעצבות ומעצבים ובסוף חזרנו לפלורה לתפור את השמלה הראשונה שהתאהבתי בה. התהליך היה נעים ומקצועי וכשבאנו לקחת את השמלה הן עשו כל תיקון שביקשנו ולא יצאנו משם עד שהשמלה הייתה מושלמת (לפחות בעינינו J). השמלה גרפה מלא מחמאות, הייתה סופר נוחה ונשארתי איתה כל הערב.

מעצבי טבעות

טל המהממת היא אחות של חבר של אדיר. ישבנו איתה והסברנו לה מה אנחנו רוצים, טל הציעה מלא רעיונות טובים ועיצבה לנו טבעות לבקשתנו עם חריטה פנימית והטאץ' שלה.

תכשיטים ואקססוריז

חברה המליצה לי עליה ויש לה דברים מהממים.

מעצבי טבעות

לא חשבתי שאוכל להחזיק על נעל עקב יותר מ-4 שעות, הנעליים של יושו היו כל כך נוחות שהורדתי אותן רק כשעברתי לבגד ים וכפכפים לפני הקפיצה לבריכה בסוף האירוע.

* זר כלה וקישוט רכב- לה בוקה בצומת סביון * הזמנות מהאינטרנט: את הקישוטים לבית ולעמדת ברכות הזמנתי באלי אקספרס ואת הצמיד והעגילים שלי, הסיכה, הצמיד והעגילים של אמא שלי הזמנו באמאזון.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist+
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
235 ממליצים
איפור
שרונית - גן אירועים בטבע+
שרונית - גן אירועים בטבע
69 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
איפור
הופעות חיות
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער
עיצוב שיער
שמלות כלה
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז
מעצבי טבעות