הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני זיגמן
החתונה של שני זיגמן
חורף 2019
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב20/02/19 ביום רביעי, בגני כנען שבנען.

מקום לאירוע

בסך הכל הם היו בסדר, האוכל היה ממש טעים, המזכירות שממש עזרו לסדר את השולחנות ולתפעל את האתר הושבה. נוגה שליוותה אותנו מהרגע שהגענו בפעם הראשונה לאולם ועד סיום התהליך. 

הבר באולם: ברמנים פשוט מקסימים מצחיקים וזורמים. הם גרמו לאנשים להנות גם על הרחבה וגם בבר עצמו. לי הם גרמו להרגיש שבאמת מקשיבים לי. ידעו מה לתת לי שאוהב ויעשה לי שמח, דאגו שלא אתייבש ואהנה ברחבה.
 

העיצוב: לקחנו את העיצוב של מעצבת האולם, סימה, היה מושלם. העיצוב היה בדיוק מה שרציתי אפילו שהוא היה שונה ואולי נשמע קצת מוזר. כמעט בלי פרחים ובעיקר נגיעות של אור אם זה בנרות ואם זה בפריי לייטס.

 

Dj לחתונה
אורי ברונפמן | Dj
+

גיל פוקס מחברת שבלול. כל הדגשים והבקשות שלנו התקבלו בכיף ויושמו. הרגישו שבאמת יש מישהו מאחורי המוזיקה מהרגע שנכנסו האורחים עד הרגע שהכל נגמר. הוא הקשיב לרחבה ולאנשים וידע איך לגרום להם להתפרע ופשוט להנות. גם הצעירים וגם המבוגרים פשוט נהנו לרקוד והפסיקו רק כשהיו צריכים ללכת.

צילום סטילס

ילון הוא צלם מדהים, אני ובעלי אנשים לא פוטוגנים שממש שונאים להצטלם. אבל הוא הצליח להוציא מאתנו את המירב ואף להנות מהצילומים. הכל התחיל בצילומיי זוגיות עם הכלב ונגמר ביום החתונה עצמו. היה חשוב לו שנהיה מרוצים מהכל ושנהנה מכל התהליך. הוא עשה שמיניות באוויר כדי שהסרטון שרצינו יצא לפועל ויראה בדיוק כמו שרצינו. אז אם אתם מחפשים צלם, לכו אליו, כי תצאו לא רק מרוצים אלא גם תהנו על הדרך.

עיצוב שיער

עידן כבר מהרגע הראשון ידע איך להביא את התסרוקת שהייתה לי בראש למציאות. לא רציתי לוותר על התלתלים שלי והוא הביא אותם למצב שהיו מושלמים ונראו טבעיים כאילו ככה תמיד היו. הדבר שהחמיאו לי בלי הפסקה היה השיער. שאלו למה אני לא הולכת ככה כל הזמן.

איפור: #iritmakeupandbraids המאפרת עירית שאיפרה אותי את אמא שלי ואת המלווה שלי. קודם כל הדבר שהכי אהבתי ולדעתי הוא חשוב זה שהיא פרפקציוניסטית. אני בעצמי כזאת וזה היה חשוב לי שתאפר אותי מישהי שפרפקציוניסטית לא פחות ממני. נוסף לכך היא קשובה לבקשות ואישה מדהימה, כל כך חמה ונעימה. גורמת לך להרגיש שאת פשוט אצל חברה שלך שפשוט מאפרת אותך לכיף.

שמלה: את השמלה עצמה הזמנתי מהאתר Light in the box ואת העליונית מעלי אקספרס לפי המידה שלי. אבל מי שעיצבו לי את המחוך וסידרו את השמלה הפכו את זה באמת למושלם. החנות #Noxtelaviv שמנהלת אותה דנה המקסימה גרמו לי להרגיש יפה לראשונה מזה שנים. התיקון המסובך שהן עשו שאפילו לא רואים והתמיכה הנפשית בתהליך התפירה עזרו לי מאוד במהלך החודשים הללו. לצערי גיליתי שהן עושות שמלות כלה בעצמן מאוחר מדי, אבל הן סופר מומלצות למי שעדיין לא קנתה והמחירים שפויים.


בסך הכל נהננו וכל האורחים היו מרוצים ושמחים. נהננו מהיום עצמו למרות כל הלחץ ואפילו הספקנו לאכול. האוכל באולם כל כך טעים שהיינו חייבים לעצור הכל ולאכול לפני. בקיצור זהו, עכשיו רק נשאר להיות מאושרים:)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אורי ברונפמן | Dj+
אורי ברונפמן | Dj
692 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב שיער