הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רוזית ואלון
החתונה של רוזית ואלון
קיץ 2018
הפוסט של רוזית, חברת הקבוצה הסודית:

לא מאמינה שהגיע הרגע! פוסט קרדיטים!!!!!! התחתנו ב12.7 יום חמישי, היינו מאורסים 9 חודשים ושומעות? בא לי להיות מאורסת לנצח! יכולתי להתחתן תוך 3 חודשים אבל בחרתי למשוך את הזמן ואני כל כך שמחה על הבחירה הזו, זו התקופה הכי יפה, תהנו ממנה ♥ קרדיטים:

מקום לאירוע

קרוב, אורבני, סטייל. אהבתי שהחופה היתה בגן והאירוע באולם, אוכל מושלם, יחס מהמם. מרוצה וממליצה בחום!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עמית וניר קנטור. אז ככה, בעברי הייתי מנהלת אירועים ובעלי ידע שביום החתונה אני אהיה על תקן חצי כלה/חצי מפיקה ולכן לקחנו את ניר ועמית כמנהלי האירוע. הם גרמו לי להיות כל כך רגועה שאני לא יכולה להסביר כמה אני אסירת תודה על כך, הם גרמו לי להנות במקסימום, להיות רגועה, דאגו להכל ביום האירוע וגם בכל ההכנות שקדמו לו. הם יודעים מה הם עושים ורואים את זה. אה ופרט שולי נוסף- מעבר לכך שהכל תקתק אף חבר/בן משפחה לא נאלץ ״לעבוד״ (לא בהושבה, לא להתעסק בבלת״מים וכו) כולם שמחו ונהנו איתנו ברחבה, ממליצה בחום!!!!!!

התארגנות וליל כלולות

לקחתי חדר דלקס כדי שיהיה מקום להתארגנות לי ולמלוות. סגרתי במלון 2 לילות. ישנתי בלילה הראשון עם המלווות ובלילה השני עם בעלי. השירות היה מעולה, המלון מתוחזק ברמה מאוד גבוהה, האווירה נעימה והוא מעוצב בכזה סטייל שוויתרנו על צילומי חוץ והצטלמנו בו. ממליצה.

צילום סטילס

תקשיבו הם אלופיםםםםם! היה חשוב לי שגם צילומי הזוגיות וגם הצילומי חתונה יראו כמו הפקת אופנה נוטפת סטייל וכך היה! ליווי אותי אלרן ואלכס והם היו עם אנרגיות מדהימות ושניהם עם כישרון אדיר. נהננו איתם ממש!!!!

Dj לחתונה

גאטו, מוטי עמר + אודי. דאבל דיגיי. שברו את הרחבה. אין אחד שלא עף עליהם! אלופים!!!!!!

רב לחתונה

סגרתי איתו יומיים לפני החתונה אחרי הרב שסגרתי איתו ביטל. הוא עשה חופה ב8 דקות. ממש העדפתי חופה קצרה בה כולם יהיו קשובים מאשר חופה ארוכה בה האורחים יאבדו עניין והוא עשה את זה בצורה מושלמת! ממליצה בחום!

איפור

איפור מושמושמוש! הוציא אותי נסיכה, לא הרגשתי מפוצצת באיפור וקיבלתי מלא מחמאות! ובנוסף האיפור לא זז במילימטר עד שהגעתי למלון (03:00)

עיצוב שיער

ידי זהב!!!!!!! אלוף!!!!!!! החליף לי 3(!!!!!) תסרוקות בצורה מדהימה ומהירה!!!!!! כל כך פחדתי לאבד הרבה זמן בחדר בזמן שהוא יסרק אותי והוא פשוט עבד כל כך מהר עד שאני הייתי זו שצריכה לחכות שיקראו לי, הייתי הכי הכי הכי מרוצה בעולם!

מעצבי טבעות

נעל נוחה בטירוף

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

ממליצה בחום! מבחר ענק של גזרות, מידות וצבעים קנינו משם 5 חליפות גם לשאר בני המשפחה. מחיר נוח.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אתר ידידותי, שירות איכותי ומהיר. ממליצה.

תכשיטים ואקססוריז

גולדיאם אורית זיקרי. מחירים נוחים והכנה מהירה של הטבעות.

איפור

נעימה, קלילה, משתלבת מושלם באוירה, עבודה נקיה ויפה, המלוות היו מרוצות והמחיר ממש נוח!

# סניקרס - גולדן גוז׳ (קניתי מפריז אבל גם בארץ הן נמכרות) # תכשיטים - עגילים שגית רביבו ״SAGA” צמיד של סבתי שקיבלה באירוסיה שלקחתי לחידוש לפני החתונה. # הזמנות - לא יודעת איך קוראים לבית דפוס אבל הוא נמצא בדרום. התנהלתי מול בחור בשם גבריאל, הוא נתן לי את המחיר הכי זול בפער של הזמנות כולל למינציה וכולל גרפיקה. שירות אדיב ומהיר. # סידור רכב - פרחי א. אביב גבעתיים # שיזוף - שיזופים רמת גן # גבות - לירז בנבנישתי # אוכל להתארגנות - מגשי סושי ג׳אפניקה ♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
ניהול אירוע ואישורי הגעה
התארגנות וליל כלולות
צילום סטילס
Dj לחתונה
רב לחתונה
איפור
עיצוב שיער
מעצבי טבעות
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
תכשיטים ואקססוריז
איפור