הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעמי
החתונה של נעמי
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אני ועמית התחתנו ב- 11/09/19 אחרי שמונה שנות זוגיות ושנת אירוסין אחת. לפני הכל, המון מזל טוב לכול הכלות העתידיות, מאחלת לכן יום חתונה קסום וחיי נישואים מאושרים פי כמה. ❤️ התחתנו דרך צוהר, החוויה הייתה ממש טובה וקלילה, ואחנו ממליצים לכל אלה שרוצים להתחתן דרך הרבנות אבל בצורה נגישה, יותר חילונית וחשיבה מודרנית, את הרב תיאמנו בעצמינו-

מקום לאירוע

החוויה הייתה נפלאה לאורך כל הדרך, אנחנו נציין במיוחד את צוות הבר שנתן לנו שירות אישי ומקצועי ודאג לנו מבלי שבכלל ביקשנו לאורך כל האירוע. רק נציין לשיפור, כי מנות הגלאט שהזמנו לחלק מהאורחים חוממו על הגריל וכך הכשרות שלהם למעשה התבטלה והם לא יכלו לאכול, אנא שימו לב באירועים עתידיים! תודה ומקווים שנתראה בשמחות בעתיד!

איפור

כפיר הוא בן אדם מהמם, היה לנו חיבור מדהים, ואני הכי מאושרת בעולם שבחרתי בו, הוא היה מקצועי והשרה אוירה רגועה ונעימה בבית, קיבלתי אינסוף מחמאות והרגשתי יפהפייה! כל מי שתבחר בו- זכתה!

Dj לחתונה
DJ איתן כרמי
+

איתן היה מדהים משיחת הטלפון הראשונה ועד הדקה האחרונה של האירוע! מקצועי, אדיב, עם אנרגיות מדהימות, אפילו צוות גן האירועים ציין בפנינו שזה הדי ג׳יי הכי טוב שניגן שם אי פעם! אנחנו מאושרים שהוא לקח חלק מהאירוע שלנו, וממליצים בחום רב!

אטרקציות

אייל הוא פשוט קסם של בחור, ומוכשר מאוד, משקיע מאוד בתמונות ובאיכות המגנטים, בזכותו יש לנו עוד תמונות יפהפיות מהאירוע ואנחנו ממליצים עליו באמת מכל הלב!

צילום ועריכת וידאו

קיבלנו את הצוות של סשה ואנחנו הכי מאושרים על כך בעולם! סשה הייתה מהממת! וגם הצלמים שהגיעו איתה היו פשוט נפלאים! הם עשו לנו אוירה מדהימה והשקיעו בכל תמונה שתצא מושלמת. לא יכלנו לבקש יותר טוב מזה. בחירה מושלמת!

שמלות כלה

המקום אמנם לא הכי מפואר לעומת אחרים, אבל השירות היה נהדר, התופרת שלי הייתה מקסימה, וידעה בדיוק מה אני רוצה עוד לפני שדיברתי. קיבלתי המון מחמאות ונהניתי מכל רגע בשמלה שלי. ממליצה בחום!

מעצבי טבעות

מבחר ושירות מעולים, בחרנו תוך 10 דקות ויצאנו מאוד מרוצים!

רב לחתונה

הרב יאיר אראלי - איש מקסים וזורם, שמחים מאוד שבחרנו בו.

איפור

איפור ושיער למלוות: קורל דייגי - מקסימה! באמת מתוקה אמיתית!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

דניאל מ״בסט מן״, איש מדהים, הגדיל ראש, דאג להכל, היינו שקטים מאוד בזכותו! לא הייתי מוותרת על שירות כזה!

לחתן

שירות מצוין, בגדים איכותיים, החתן היה מבסוט מאוד!

הזמנות לחתונה ומיתוג

שירות מעולה ומהיר, ידענו מה אנחנו רוצים והיה מאוד קל להתנהל מולם.

קשקושים לרחבה: קניון האירועים תל אביב דברים שהכנו בעצמנו: עמדת גומי (גומי עצמו משימורי איכות חולון), ערכות ילדים שחולקו בכניסה כל ילד (מקס סטוק) + מגני עקבים לדשא ותגיות לעציצי תבלין (עלי אקספרס).

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
מעצבי טבעות
רב לחתונה
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
הזמנות לחתונה ומיתוג