הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נתנאלה ותומר
החתונה של נתנאלה ותומר
אביב 2019
הפוסט של נתנאלה, חברת הקבוצה הסודית:

יקרות,

מרגיש לי קצת לא במקום לכתוב פוסט המלצות בגלל המצב... אבל החיים חזקים מהכל, ויש עוד הרבה חתונות שמחכות להיערך והרבה זוגות נרגשים.

אז... אני ותומר התחתנו לפני קצת יותר מחודש, ואני לפחות עדיין מתעוררת בכל בוקר וחושבת לעצמי - לו רק היה אפשר לעשות את כל זה מחדש

רציתי לשתף אתכן ברשימת הספקים שפשוט הפכו את האירוע שלנו לאירוע המושלם ביותר שיכולתי לבקש:

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

התחתנו ב"ירוק על המים" - אולם מקסים ביופיו! אמנם תכננו לעשות חופה וקבלת פנים בחוץ, אך בסופו של דבר בגלל טפטוף העברנו את האירוע פנימה. הצוות היה מקצועי ברמות, האוכל היה מצוין (כך סיפרו לנו האורחים ) והכל תקתק והתנהל כמו שצריך.

צילום סטילס
ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
+

מעבר לעובדה שהוא איש מקסים, ושכל-כך נעים וכיף פשוט לשהות לצידו - ליאור הוא צלם בחסד עליון! הוא הצליח לתפוס הרבה מאוד רגעים קטנים וקסומים שקל לפספס, וצילם אותנו ברגעים הכי אותנטיים בצורה הכי מקצועית. ליאור גם ידע איך לצלם אותי ברגישות בשעות המעט לחוצות של התארגנות הבוקר, וידע בדיוק מה לעשות כדי לגרום לי להרגיש יותר בנוח.

Dj לחתונה

התחתנו בחתונת שישי צהריים, סגנון שנחשב סולידי יותר, והרבה אנשים הכינו אותנו שהאירוע הולך להיות קצר יחסית. אבל... הרחבה היתה מלאה כ-ל הזמן (בדגש על 'כל'), והאורחים רקדו בטירוף! אורן הצליח להרגיש את הקהל, וידע לשלהב את ההמונים אחרי החתונה שמחנו לשמוע שזאת לא היתה רק תחושה סובייקטיבית שלנו. האורחים שלנו - צעירים, מבוגרים ודודות עיראקיות, לא הפסיקו לשבח אותו ואת הבחירות המוזיקליות שהוא עשה.

איפור

כשאני חושבת מה לכתוב על הילה - אני פשוט נותרת חסרת מילים. היא בנאדם קסם, ואומנית אמיתית. אני זוכרת שבפגישת הניסיון, אמרתי להילה שהייתי שמחה להיות כלה שהיא אני, אבל משודרגת. לא כלה כזאת שאנשים לא יזהו. ובלי הרבה יותר מדי הסברים מעבר - הילה הצליחה להתאים לי תסרוקת מושלמת, אצילית וכלתית - שהיא עדיין אני, אבל משודרגת גם האיפור היה עדין ורך, אבל עם נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה.

יקרות, מאחלת חתונה מושלמת לכולכן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נתנאלה
צילום: ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
ליאור רוטשטיין |  Lior Rotstein | Photographer+
ליאור רוטשטיין | Lior Rotstein | Photographer
86 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור