הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבל ועמרי
החתונה של ענבל ועמרי
אביב 2018
הפוסט של ענבל, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב25.5.18 באקו - על הנחל (הגן הפתוח) בחתונת שישי צהריים קסומה של כ-350 אורחים. שנינו חובבי טבע מושבעים ולכן רצינו אווירה קלילה במקום שנראה הכי טבעי. על הנחל סיפק את הסחורה והמזג אוויר גם היה לטובתנו. אנסה לפרט מה היה מוצלח ומה פחות בכל אחד מהספקים שלקחנו אבל לפני כן 3 דברים חשובים: 1. היום הזה פשוט כיף!!! מלא מלא מלא אהבה מסביב, עם בן הזוג, המשפחה, החברים. קחי אוויר, תספגי ותהני מזה. 2. לא חייבים לעשות שום דבר, רק אם רוצים. רק אם רוצים לעשות עיצוב אז אפשר, רק אם את רוצה שמלה שנייה או זר אז אפשר. את צריכה להיות הכי שלמה ומאושרת עם הבחירות שלך וזה לא יקרה אם תעשי דברים "כי חייבים". 3. בקבוצה הזו יש הרבה מידע שממש עוזר, אבל חשוב לא להילחץ מכל מה שעולה פה.

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

זה האולם האחרון שראינו לפני שהתייאשנו ואמרנו שנעשה הפקת שטח. על הנחל התאים לנו מאוד גם בגלל האווירה הטבעית שיש שם, המבנה של הגן בו הרחבה קרובה לשולחנות אוכל ולבר והחופה המהממת שמוצלת באופן טבעי ע"י אקליפטוס ענק. הכל מסביב ירוק ופורח, בדיוק האווירה שחיפשנו. עזר מאוד שהאוכל שם מעולה, וכשלא אהבנו את המנות הצמחוניות נפגשנו עם שלומי השף (שהתחלף למיטב הבנתי) שבנה לנו תפריט חדש.

איפור

נוהר איפרה את אחותי בחתונה שלה (ואותי) וישר ידעתי שאני רוצה אותה. בחורה נעימה וכיפית מאוד, קשובה לרצונות ולשינויים. עושה איפור ניסיון שכלול במחיר. הגיעה אלי ב5 וחצי בבוקר וישר התחילה לעבוד. לא אהבתי את התסרוקת הראשונה שעשתה לי, ולמרות שכבר איחרנו בלוז, עשתה בחיוך תסרוקת חדשה שהייתה מושלמת בדיוק כמו שרציתי. האיפור היה מדהים והתאימה אותו לרצונות ולתווי הפנים הלא שווים שלי. עושה איפור עדין וטבעי אבל יודעת להדגיש במקומות הנכונים.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

נראה לי שאין צורך להרחיב עליהם עם כמות ההמלצות שיש פה. ובצדק. זוג חמוד שעושה עבודה מעולה, הסרטונים מצויינים והם לא פספסו אף רגע משעשע (כמו החור במכנסיים של החתן). ההתנהלות איתם ממש נעימה ולגמרי שווה את המחיר. אגב מה שמייחד אותם (בנוסף לתיעוד ה"דוקומנטרי") זה העובדה שמביאים 7 סרטונים קצרים במקום סרט אחד ארוך. אנחנו מאוד התחברנו. גם פה, ביקשנו שהסרטונים יגיעו לפני הטיסה שלי והמדהימים שלחו לנו את רב הסרטונים שעתיים לפני שיצאתי לשדה. מתנת טיסה הכי טובה שקיבלתי!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

חיפש משהו לא חם (בכל זאת שישי צהריים) והלך על ווסט ועניבה. בחנות יש חולצה שנראית מחוייטת ומקופלת בשרוולים אבל למעשה זה רק קיפול אחד ככה שהחולצה הרבה יותר אוורירית. היינו מרוצים מאוד.

Dj לחתונה

טוב אילן הוא פשוט אדם שחוויה לפגוש ולהכיר. ידע עמוק ועצום בכל סוגי המוזיקה, מתאים את עצמו לקהל ולרצונות הזוג ועשה לנו מסיבה מטורפת. אגב הוא ניגן בחתונה של זוג חברים טובים 3 שבועות לפנינו, והמוזיקה הייתה שונה לגמרי (לבקשתם). הביא גם תופים אלקטרוניים וניגן עליהם. זה הרים בטירוף ואנשים פשוט לא רצו ללכת. בצער רב אילן נאלץ לעצור את המסיבה כשנכנסה השבת, מבחינתו היה ממשיך עוד כמה שעות.

קייטרינג ושירותי בר

זה בר הבית של האקו. לקחנו את הואן לכל האירוע, כאשר בקבלת פנים הגישו שייקים טבעיים, ובזמן הריקודים הפך לבר קוקטיילים. הרכב היה מדהים והתאים בול לחתונת שישי צהריים חמה! כל הזמן אנשים שתו, הבר של הרכב היה מפורק. מזל שלקחנו את הואן כי יתר האלכוהול שהוגש לא היה מספיק קר. הברמנים היו ממש אדירים וזו הייתה הצלחה מסחררת. פחדנו שבגלל הקוקטיילים אנשים לא ירקדו ברחבה אבל בסוף לא הייתה בעיה כזו בכלל חח

צילום סטילס

ההמלצה הכי חמה שלי! נדב צלם פשוט מקסים מכרמיאל והוא ההמלצה הראשונה שלי לכל חברה שמתארסת! חוץ מהתמונות שמדברות בעד עצמן, עוד לפני האירוע היה לו חשוב שנבנה נכון את הלוז להתארגנות, שלא נהיה לחוצים, במהלך האירוע לא הפסיק לצלם והכל עם חיוך, היה אחלה מתלה למשקפי שמש שלנו כשהיינו צריכים, ואפילו בסוף האירוע אחרי שכבר קיפל וקיבל את הכסף הוא עוד הוציא את המצלמה לצלם רגע אחד אחרון. כל ההתנהלות איתו הייתה פשוט כיפית ונעימה וביום האירוע הוא בא לעבוד והתוצאות מדהימות. ביקשנו שיזדרז עם התמונות בשביל שנקבל אותן לפני שאני טסה לחודשיים, וזה היה לחוץ מאוד אבל יום לפני הטיסה הוא סיפק את הסחורה והכל באהבה!

שמלות כלה

מכירת חיסול של שרון כץ. תיקונים עשיתי אצל תופרת בחיפה בשם #לילי שגם תפרה לי חצאית קצרה שיהיה יותר קליל בריקודים. שמלה+תיקונים+חצאית קצרה עלו לי 3000 ₪ והייתי מרוצה בטירוף.

מעצבי טבעות

רציתי סנדל צבעוני עם עקב ונוסף שטוח בשביל להחליף. ואז ראיתי את הסנדל המושלם ביושו (שעלה יותר ממה שתכננתי להוציא) אז הלכתי רק על סנדל שטוח וזו הייתה בחירה חכמה מאוד. הסנדלים נוחות בטירוף, במקור נעלי ריקוד לטיני ככה שמותאמות לקפיצות ולריקודים. הורדתי אותן רק בסוף אחרי שחבר דרך עלי בצורה די כואבת. ביושו אפשר להתאים צורה, צבע, מידה וגובה עקב לבחירתך וזה תענוג.

אטרקציות

מאוד התלבטנו בנושא כי רצינו משהו שלא סתם יזרק ויתפוס מקום בבית וגם שתהיה איזשהי תרומה (אם כבר יש כסף להוציא מאות אלפי שקלים על יום אחד, המעט שאפשר זה לתת חלק קטן ממנו גם לאנשים שצריכים). ככה הגענו למיזם מתחילים בטוב שמקשר בין זוגות מתחתנים לעמותות והזוג תורם סכום לבחירתו (כסכום שתכנן להוציא על מתנות האורחים) ובתמורה כל אורח מקבל כרטיס ביקור שמספר על התרומה שהתבצעה בשמו. אחראי המיזם מקסימים ונעימים מאוד, עשו לולאות באוויר בשביל שנקבל את הכרטיסי ביקור בזמן שביקשנו.חבל שאין לי תמונה להראות לכן

מעצבי טבעות

טבעות – ג'קסון בבורסה ברמת גן. המבחר הכי גדול שראיתי ומחיר טוב.

#עיצובוDIY – הגן כ"כ יפה וירוק ופורח שבאמת לא היה צריך להוסיף כלום. הוספנו דברים משלנו כי נהנו להכין ולעשות אותם: - החישוק! ראיתי משהו דומה בתמונות חתונה אחרת וזה היווה מקור לכל העיצוב והמיתוג של האירוע. מאוד פשוט להכנה (קונים חישוק, קונים פרחים סינטטיים ופשוט מלפפים) והיה אלמנט עיצובי מעולה. אגב נדב הצלם עזר לנו לעשות לחישוק קצת פוטושופ. - הזמנה – אחותי מעצבת גרפית בדימוס אז עזרה לי בעיצוב ההזמנה, ובכלל. - אגרטלי פרחים לשולחנות קבלת פנים– אמא שלי קנתה אגרטלים באיקאה והביאה כמה פרחים וסידרה יום לפני האירוע. - עציצי תבלין – מקבלים אחד לכל שולחן מהאולם, רצינו להוסיף קצת ירוק וצבע אז קנינו עוד כמה בעצמנו. - מרכז שולחן – אז עציצי התבלין, שבבי עץ ואיצטרובלים שמחזיקים תמונה שלנו. פשוט, מקסים וקולע. - פתקי הושבה – את המתנה לאורחים (כרטיס ביקור שמספר על התרומה שעשינו בשמם) הכנסנו לתוך מעטפות קטנות שהכנו, והמעטפות היו פתקי ההושבה. עבדנו על המעטפות האלו 5 אנשים יום שלם ולא לגמרי היה שווה את כל המאמץ אבל היה ממש כיף ויצא יפה אז זה מה שחשוב. - רולטה לבר – הגיס המוכשר שלי הכין עם כלי נגרות ביתיים. משכירה למי שמעוניינת (תשלחו בפרטי, אני בחול אז יקח לי קצת זמן לענות). - חולצות מנדפות – גיס מהצד השני הכין והן היו מוצלחות ומשעשעות. רעיון נחמד ונוח מאוד לגברים המזיעים שהעיפו אותנו באוויר. - חופה – אמא שלי תפרה כבר לפני שתי חתונות לאחיות שלי. - קולבים, קופסה לטבעות, חליפה לכלב – הכל עשיתי בעזרת אחותי המוכשרת ורעיונות מקבוצת כלות DIY #אפטר חתונה בים – Sea Casa בנו לנו זולה מפנקת בחוף הדייגים בחדרה (10 דקות נסיעה מהאולם) אליה המשכנו עם כל החברים הקרובים לישון בים. אחת ההחלטות הטובות שעשינו, כי ככה היום הזה לא נגמר בבת אחת אלא fade out ברגוע עם החברים. מקווה שעזרתי לפחות למישהי אחת, ניסיתי לפרט ולמנות את הסיבות למה כן ולמה לא לכל ספק שלקחנו. כיף לכן שהיום הזה עוד לפניכן אז פשוט תהנו ממנו

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
357 ממליצים
מקום לאירוע
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום ועריכת וידאו
לחתן
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
שמלות כלה
מעצבי טבעות
אטרקציות
מעצבי טבעות