הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע ורועי
החתונה של נטע ורועי
חורף 2018
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

*****פוסט קרדיטים לוהט*****

אומרים שעדיף מאוחר מאשר אף פעם לא, אז הנה זה בא:

אני ורועי התחתנו ב5.12.18 (חג האורות), יום רביעי, גאיה נס ציונה. חתונה של 370 מוזמנים שמתוכם הרוב הגדול צעירים וצעירות לא שפויים במיוחד:)

חשוב לי להגיד לכן, מכל הלב והנשמה, שהאירוע הזה הוא הדבר הכי טוב שיקרה לכן בחיים וזה תלוי אך ורק בכן ובאיך תיקחו את כל החוויה המטורפת הזאת שנקראת חתונה.

אני נהניתי בטירוף מהכלללל! מההכנות, מהשיחות והפגישות עם הספקים, אפילו מסידורי ההושבה. על היום עצמו בכלל אין מה לדבר, זה פשוט אושר עילאי ואהבה אין סופית שמגיעה מכל הכיוונים ועוטפת אותך מהרגע שאת מתעוררת עד הרגע שאת נרדמת. עופו על החיים שלכן, זה לא יחזור שוב (אמן) ואתן עוד תתגעגעו לזה!

היה לי כמעט שנה לתכנן את החתונה ואני יכולה להגיד בדיעבד שיש יתרונות ויש חסרונות.. מצד אחד, ממש רצינו כבר שזה יגיע והציפייה שוברת קצת, ומצד שני- היה לנו זמן לבחור את כל הספקים בפינצטה והרוב היו פנויים בתאריך שלנו

לכל הספקים המדהימים שלי מגיעה תודה ענקית, כל אחד ואחד פה ברשימה נתן 200% שנהיה הכי מאושרים בעולם! אין לי משהו רע אחד להגיד, באמת. לכו עם התחושות בטן שלכן, עזבו אתכן משמות מוכרים שלוקחים מחירים לא הגיוניים- זה באמת לא משקף את האיכות. אם יש לכם חיבור עם מישהו או משהו- אל תהססו פעמיים. לכו עם ספקים שאתן סומכות עליהם בעיניים עצומות. ביום עצמו אין לכן כבר מה לעשות בנידון והכל בידיים שלהם! תחשבו על זה.

מקום לאירוע
גאיה גן אירועים - נס ציונה
+

מהרגע שכף רגלנו דרכה במקום- התאהבנו. ידענו ששם יקרה כל הקסם! מאי המהממת קיבלה אותנו בזרועות פתוחות וליוותה אותנו כל רגע בתהליך המדהים הזה ומיותר לציין שהיא הרבה יותר מחברה עכשיו. דוד השף התותח על חלל הזה שהוציא לנו מנות גן עדן, יהונתן המנהל אירוע מטעם המקום שתקתק לנו הכל בכייף ועם חיוך ולא הרגשנו לשנייה פספוס שלא לקחנו מנהל אירוע חיצוני. בקיצור, אם אתן מחפשות מקום יפיפייה וירוק לחתונת חורף היסטרית ולוהטתתתתת בלי סגירה מכוערת- רק שם!!! אחלה דיל חורף- מחירים הגיוניים, שירות ברמה הכי גבוהה שיש, אווירה ביתית ונעימה, פשוט זרמו איתנו על כל שטות שרצינו. ש-ל-מ-ו-ת

Dj לחתונה
PANDA DJ'S פנדה
+

פשוט אמאל'ה ואבאל'ה. מי שרוצה שהחתונה שלה תיראה כמו הרחבה של הבלוק- שתתקשר אליהם עוד היום. הרקידו את כולםםםם מקטן ועד גדול, אף אחד לא נשאר לשבת על התחת. מדהימים, מקצוענים, ממליצה עליהם בחום למי שמבינה עניין. עשו לנו מסיבה של החיים עד 4 וחצי בבוקר!!!!! וגם זה היה יכול להימשך אם הייתי מסוגלת לעמוד על הרגליים. הרחבה הייתה עוד חצי מלאה

התארגנות וליל כלולות

הדבר שהיה לי הכי קשה למצוא זה מקום התארגנות. התבחבשתי עם זה איזה חודש ולא מצאתי כלום. שימי הצלם המליץ לי עליהם- ומזל!!! אחלה מקום, ירוק ונעים וכייפי, מחיר הגיוני ותמורה מעולה. קיבלנו אחלה סוויטה, מעט חשוכה אבל הם דאגו לנו לתאורה טובה ומספקת וזה לא פגע בתמונות. כשחזרנו מהחתונה החדר היה מבריק וחיכה לנו בקבוק יין ופירות טריים. תענוג.

# yana gasparyan- עוד חברה שלי מהממת, עיצבה לי את ההזמנה לחתונה הכי עדינה ויפה שיש!!!! בשיא הסבלנות. מי שרוצה אשלח לה את המספר שלה.

#c' clair- ממש רציתי עגילים סטייטמנט ולא בנאליים, היא הכתובת למי שבראש הזה בנות. למות מהמבחר המהמם..

אטרקציות

מגנטים היסטריים, היסטריים ועוד פעם היסטריים! לירן הגבר הוציא לנו ולאורחים תמונות טבעיות, מיוחדות, מעניינות באיכות הכי גבוהה שיש. היה כמו עוד צלם סטילס ואפילו יותר מזה! ממליצה עליהם בחום הם אדירים.

שמלות כלה

מעצבת שמלות כלה מדהימה, הסטודיו שלה נמצא ברמת גן בארלוזרוב ביאליק. אני לא רציתי להשקיע 15 אלף שקל בשמלה וחיפשתי משהו יפה ונוח שלא בתפירה אישית, כי למי יש כוח לזה. קניתי ממנה שמלה מוכנה (יש לה מבחר מהמם) במחיר לכל כיס! הביאה לי גם הינומה ותפרה לי כיסוי כתפיים. מי שלא רוצה להשתגע עם המחיר שתלך למדוד אצלה שמלות!

שמלה שנייה קניתי בלילמיסט בדיזינגוף סנטר, יש להם אחלה שמלות מהממות ולבנות. זו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי! הזעתי כמו חמור והשמלה השנייה הצילה אותי, הייתה אוורירית ונעימה. החלפתי גם לסניקרס נוצצות שקניתי בקסטרו (הרבה יותר יפות מהקדס לפי דעתי דרך אגב)

איפור
ליז ורניק
+

יפה שלי. אין דברים כמוה.
עשתה לי איפור+ שיער וגם ליוותה אותי לאולם, במחיר פצצה. גרמה לי כזה אושר, קלעה בול למה שרציתי בלי שאדריך אותה, נתתי לה יד חופשית. עשתה לנו אווירה מדהימה בהתארגנות, קלילה, חייכנית ולא עפה על עצמה.

איפור

חברה שלי התותחית איפרה את 3 המלוות שלי. מי שרוצה מאפרת עם הכי גוד ווייבס באזור שתדבר איתי!

אטרקציות

תקשיבו ותקשיבו לי טוב (!!!)
זה הדבר הכי מגניב בעולם, תשאלו כל אורח אצלי מה הדבר שהוא הכי זוכר- הקופים. פשוט קטע היסטרי ביותר, עשו לי את החתונה נשבעת לכן!!!! מי שמחפשת משהו מקורי ומרים, הרבה יותר שווה מהבלונים והקייק פירות וכל הדברים החרושים. מי שרוצה אשלח לה את המספר של לירן

צילום סטילס

האחד והיחיד, המלך הבלתי מעורער. אין מה להרחיב כי הוא פשוט הבנאדם שאת רוצה שיהיה לידך כל החתונה (וגם אחריה). צילום ברמה הכי גבוהה שיש, לא חי בסרט, המשפחות עפו עליו בקטע אחר והוא פשוט חבר לכל החיים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

רבקה המהממת דאגה לי להכללל!

לחתן

בעלי קנה חליפת חתן בבוקה ירושלים, היה חתיך למות ומאוד נהנה מהשירות והמחיר.

אטרקציות

ממש רצינו את עופר והוא היה תפוס בתאריך שלנו. המליץ לנו על חבר טוב שלו יוני.
ממש ממש אחלה גבר!!!! חמוד וסבלני לא פחות מעופר. חיכה באולם עד הסוף, דאג לנו גם למיניבוס לירושלים בנוסף לאוטובוס לתל אביב.

מעצבי טבעות

ממש קרוב אלינו לבית (גרים בבורסה), המקום הכי נעים והשירות הכי טוב, והיינו בכל החנויות תכשיטים באזור. מאוד מרוצה מהטבעת

קייטרינג ושירותי בר

אלכוהול טיל עד הבית. קיבלנו זיכוי על הבקבוקים שהחזרנו.

רב לחתונה

אורן בר שלום מירושלים. הוא לא כלכך מחתן הבנתי, הוא פשוט הרב של המשפחה. הבנאדם הכי מקסים בעולם, היה תענוג איתו כל רגע והתאהבנו בו קשות.

זהו חברות יקרות, נראה לי שחפרתי מספיק. לכל שאלה אני פה

תהנו תהנו תהנוווו מכל רגע תקשיבו לי :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
PANDA DJ'S פנדה+
PANDA DJ'S פנדה
140 ממליצים
Dj לחתונה
גאיה גן אירועים - נס ציונה+
גאיה גן אירועים - נס ציונה
60 ממליצים
מקום לאירוע
ליז ורניק+
ליז ורניק
5 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
אטרקציות
שמלות כלה
איפור
איפור
אטרקציות
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
אטרקציות
מעצבי טבעות
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה