הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טל ודימה
החתונה של טל ודימה
קיץ 2018
הפוסט של טל, חברת הקבוצה הסודית:

***פוסט קרדיטים- תמציתי עד כמה שניתן ***
לא ייאומן שגם זמני הגיע לכתוב את הפוסט הזה- אבל היו לי לא מעט ספקים מעולים ומיוחדים(חלקם לא מספיק מוזכרים פה ואני בטוחה שתשמחו להכיר).
אז ככה:

מקום לאירוע

אני ודימה התחתנו ב-5.6.18 בשמיים וארץ בעמק חפר. הצד שלו מאזור חיפה והקריות ואילו הצד שלי בעיקר מרכז ודרומה, לכן חיפשנו מקום שיהיה יחסית נוח ובאמצע ומהבחינה הזו עמק חפר הוא המיקום המושלם. בשמיים וארץ הייתה לנו חוויה ממש כייפית, קיבלנו מלאאא מחמאות על האוכל, על העיצוב והאווירה וגם הצוות שלהם ממש מקסים.

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

ערבה הייתה המעצבת השלישית שראיתי, אחרי שהגעתי ממעצבת אחרת שהייתי בטוחה שאסגור איתה, אבל בשניה שנכנסתי לסטודיו של ערבה הייתה לי הרגשה ששם אני אמצא וכך היה- השמלה הראשונה שהיא נתנה לי למדוד היתה המנצחת. בסוף יצאתי עם שמלה וחצאית טול נוספת באחלה מחיר. חוץ מזה כל החוויה מול ערבה הייתה נפלאה ואני ממליצה עליה בחום.

צילום סטילס

טוב תקשיבו בנות, הם פשוט מדהימים! פגשנו את דוד ומיד היה לנו חיבור טוב איתו. העובודת שהוא הראה לנו היו בול הסגנון שחיפשנו- אמיתי, רומנטי ולא מתאמץ או מהונדס מדי. מעבר לכישרון של דוד וגיא (שמגיעים שניהם מתחילת היום) האווירה איתם הייתה ממש כייפית והתמונות מדברות בעד עצמן.

וידאו- "המסרטה"- עידן טירן. עדיין לא קיבלנו את החומרים ככה שקשה לי לתת חוות דעת על העבודות, אז עדכונים בהמשך :)

Dj לחתונה

אודי ליבנה מארטיקה. הוא ניגן בחתונה של בן דוד שלי שנה לפני כן והקפיץ את הרחבה וקיבלנו עליו המלצות. היינו בטוחים לגביו כבר מהפגישה הראשונה ואין ספק שהיא לא אכזב! מוזיקה מעולה, קורא את הקהל, גורם לאנשים לא לעזוב את הרחבה- וההוכחה, החתונה הסתיימה רק ב2 בלילה שאודי מקפיץ אותנו עד אחרון האורחים.

איפור

אל שלומית הגעתי דרך האינסטגרם ומאוד התחברתי לעבודות שלה. מאחר ואני מגיעה מהתחום היה לי חשוב שהאיפור יהיה זוהר אבל יחד עם זאת עדין ולא מוגזם. שלומית מאפרת בדיוק כך ומעבר לזה היא מדהימה! ביום החתונה היא נשארה עד המפגש ושיתפה פעולה עם הצוות צילום (שגם עפו עליה).

עיצוב שיער

ההורס! מי שלוקחת את צח להיות מעצב השיער שלה ביום הזה פשוט זוכה, נקודה. הוא מוכשר ברמות, מקצוען, מקפיד על כל פרט והוציא אותי נסיכה בדיוק כמו שרציתי. מעבר לכך, הוא קסם של בחור, מצחיק ,חיובי ועשה לי אווירה נעימה כל היום.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה- עדי שמעון. לא סתם היא מוזכרת המון בקבוצה ומומלצת ע"י המון כלות. היא מקצועית, שירותית, נעימה וזמינה כמובן יסודית ומדויקת (גם לפי דעתי המחיר שלה הכי אטרקטיבי בשוק). ממליצה עליה בחום!

הופעות חיות

נגנים קבלת פנים - בוזוקי לייב. את הרעיון העלה אבא שלי שלומד לנגן בבוזקי והאמת שזו הייתה אחת התוספות המיוחדות והמשדרגות לאירוע שלנו. תומר והנגנים מוכשרים בטירוף והוסיפו ניחוח יווני לקבלת הפנים וגם צ'יפרו אותנו בליווי במנה הראשונה ואף בריקוד קטן לי ובעלי.

#זר #קישוט רכב- פרחים וסימפתיה ברעננה. עשו לי את הזר בדיוק כמו שרציתי. שלחתי למזל בוואטסאפ תמונה של מה שאני רוצה והיא עשתה לי אחד לאחד, הוא היה פשוט מהמם והתקשורת איתה הייתה אחלה.

#נעליים- החלפתי שני זוגות, הראשונות מאסוס, שחשבתי שהן פשוט מושלמות, עד שבסוף שבוע שלפני החתונה מדדתי אותן שוב בבית כדי להתרגל אליהן והאבזם פשוט התפרק לי! למזלי הצלחתי לאלתר איזו סגירה אבל זה היה מעצבן, לכן אני לא ממליצה להסתמך על זוג אחד אף פעם, חוצמזה שגם היה לי זוג נוסף ומהמם מנעלי קולינס שעליהן אני סופר ממליצה- המוכרים שירותיים ואדיבים, המבחר אדיר והמחירים ממש נוחים.

 

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
ניהול אירוע ואישורי הגעה
הופעות חיות