הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ואלעד
החתונה של שיר ואלעד
קיץ 2018
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים חופר במיוחד- אבל כשמגיע מגיע.

אז גם הרגע שלנו הגיע, ואני יותר משמחה להחזיר לקבוצה שבזכותה הכרתי את רוב הספקים שלי.

אלעד ואני התחתנו ב24.7.18, אחרי 4 וחצי שנות זוגיות, ופחות מחודשיים אירוסין.

התארסנו במאי והחלטנו ללכת על חתונת בזק (כי למה בעצם לחכות?) היו לי ספקים מדהימים אחד אחד, לא התפשרתי על אף אחד מהם ובאמת שפשוט זכיתי

אתחיל בשתי עצות שקיבלתי מנשואות- שיישמתי בעצמי ואני לגמריי מודה להן:

1. תהנו מהרגע. תעצרו מידי פעם , תנשמו עמוק ותקלטו את הסיטואציה. אנחנו למשל, רגע לפני החופה היינו לבד בחדר חתן כלה ועצרנו רגע את הטירוף כדי לדבר ולקלוט שזו פאקינג החתונה שלנו. לא נתנו לרגע לעבור לידנו, נהננו מכל דקה וזה לא עבר לי מהר או בטיל- באמת כי הערכתי והייתי במודעות כל הזמן .

2. תתפרעו בצילומים. אני הצטלמתי בגינה של ההורים שלי ובכרם גפנים- התלכלכה לי השמלה, דרכתי בבוץ ושקעו לי הנעליים- אבל זה לא הזיז לי כי פשוט רציתי להנות ולזכור את היום כמושלם- וכך היה. ותאמינו לי שאף אחד לא שם לב שהתחתית של השמלה שלי שחורה מבוץ היה שווה את זה. והתמונות מוכיחות

ועכשיו לספקים:

מקום לאירוע
אטורה - בית לארועים
+

במילה אחת- מושלם. הגענו עם קצת חששות, הביקורות באינטרנט לא בדיוק עושות חסד עם המקום, וזו אחת הבחירות הכי נכונות וטובות שלנו. צוות מדהים, שירותי בטירוף, אוכל טעים! השף היה פתוח לשינויי תפריט לטעמנו. הבר די מפנק, הוספנו בכל זאת עוד קצת מגוון בשביל הצעירים, מחירים נוחים. מנהל האירוע מטעם האולם לירן, זכר כל פרט שסגרנו בפגישה, היה מאורגן מאוד וסגר את כל הקצוות. הייתה לנו בעיה בחישוב רזרבה (בגלל שולחן שלא ידענו אם יגיע או לא), האולם היה גמיש ואנושי ועזר לנו עם הכל בלי קטנוניות. באמת הורגש שהם רוצים שנהנה - וכך היה.

בערב כל הפארק (מיני ישראל) מואר והמבוגרים ממש נהננו לשבת בגינה בחוץ רחוק מהמוזיקה ופשוט להנות .מהנוף

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

אין להם מתחרים במחיר. עשו לאלעד הצרה במכנס בכלום כסף ויצא מהמם. השירות בחנות נפלא ואישי!

שמלות כלה

לאסיה הגעתי דרך המלצות בקבוצה, כשחיפשתי שמלה *זולה*.
אסיה עובדת בתחום כתחביב, והיא הראשונה שמדדתי אצלה שמלה. הלכתי לעוד מקומות כי לא האמנתי שהגיוני שהשמלה הראשונה שראיתי תהיה השמלה שלי- אבל חזרתי אלייה תוך יומיים וקניתי. היחס מדהים, והיא עצמה פשוט מדהימה!!! הייתה כנה גם אם משהו לא ישב יפה, וידעה להתאים לי בדיוק מה שרציתי. השמלה ישבה בול והייתי צריכה רק לקצר (והיא גם קישרה אותי לתופרת). בקיצור- למי שמחפשת בזול, איכותי, ולא מוכנה לבזבז אלפים- אסיה היא הכתובת.

צילום סטילס

מיטל מפורסמת פה בקבוצה, יש לה סגנון צילום ייחודי. היא הצלמת הראשונה והאחרונה שנפגשתי איתה כי ישר היה בנינו קליק. מיטל ליוותה אותנו כל היום, היא קלילה ועשתה לנו אווירה הכי כייפית שיש. היא תפסה רגעים פשוט מדהימים ואני מאושרת שבזכותה יש לי זכרונות כאלו יפים מהחתונה .
מיטל מגיעה עם צלם נוסף שמצלם באותו הסגנון - טל סיון. היא גם עיצבה לנו את ההזמנה.

צילום ועריכת וידאו

מאור מצלם בסגנון דוקומנטרי. אומנם עוד לא קיבלתי את הסרטון (הזמנתי ממנו הייליטס+ סרטון של רבע שעה), אבל מבחינת התנהלות היינו מאוד מרוצים. מאור מצחיק, שנון, ולגמרי זרם עם האופי הפדחני שלי ושל אלעד. במהלך האירוע הוא בקושי היה מורגש- אבל עבד עד הדקה האחרונה וצילם כל רגע ורגע. היה כיף לעבוד איתו.
אציין שלמאור הגענו דרך המלצה של מיטל- וזו הייתה החלטה טובה כי שניהם מכירים ויש בניהם כימיה ענקית בעבודה, ופשוט הרגשתי כאילו חברים שלי מלווים אותי ולא צלמים

Dj לחתונה

אלון פשוט משהו מיוחד. הגענו אליו דרך המלצות- מעולם לא היינו באירוע איתו לפני וזה היה הימור מוצלח ביותר. הוא פשוט אומן. בתחומו. נתתי לו רשימה של שירים שחשוב לי שיהיו באירוע, והוא ישר אמר ״סבבה, אבל אם הקהל זורם על דברים אחרים, אני אעשה מה שמתאים לקהל״- וכך היה. הוא קרא את הקהל, והחברים נשארו עד 2 וחצי בלילה (ביום שלישי). אנשים רקדו כל הזמן, סבתא שלי בת 80 ובני דודים שלי בני 5- כולם פשוט לא רצו להפסיק! אני זאת שעצרתי אותו בסוף הערב כי כבר היינו גמורים.

איפור

הדס עולה הרבה בקבוצה ויש לכך הצדקה. חיפשתי מישהי שתהפוך אותי ל״גרסה הטובה ביותר״ של עצמי- ולא למישהי אחרת. לא באתי עם כיוון , ובאיפור ניסיון הדס ידעה ישר לקלוע לטעם שלי (וגם של אמא שלי ושל אחותי) גם בתסרוקת וגם באיפור. היא עשתה לשלושתינו איפור ושיער ביום החתונה, תקתקה עבודה ולכולנו התסרוקות והאיפור החזיקו עד סוף האירוע (ואני אפילו בכיתי!!!). מתאים למי שאוהבת סגנון טבעי ועדין אבל עדין עם נוכחות.

רב לחתונה

דוד הריסון- התחתנו דרך הרבנות. אני אישית פחות מתחברת, ולכן חיפשנו רב שיהיה יחסית קליל. הגדרנו גבולות גזרה מראש- הענקתי טבעת, לא לבשתי כיסוי, הוצאתי את ההינומה באמצע החופה, והגבלנו את החופה עד 12 דקות גג. דוד עמד בכל המשימות ועשה לנו חופה מרגשת ולא חופרת. דיבר לעניין, היה מרגש. וקיבלנו עליו מלא ריקושטים חיוביים .

מעצבי טבעות

טבעות- gold time (גולד טיים) בירושלים. מבחר ענק, משם גם טבעת האירוסין שלי. מחירים נוחים. דיס בפרטי.

*תבלינים על השולחנות- משתלת פוטוס בהרצליה. הגיעו עציצים טריים ונקיים. מחיר נוח, שכלל עטיפה יפה ומושקעת. המשתלה גם דאגה למשלוח לאולם בבוקר האירוע. יחס נעים מאוד!

*זר הפרחים שלי-פרחי שדה ירוק -חנות פרחים בקניון הראל מבשרת ציון. חיפשתי זר שלא עולה מליונים, ויהיה צבעוני ויפה. הם עמדו במשימה, והם גם קישטו לנו את האוטו (שאומנם זה לקח קצת יותר מהצפוי אבל ההשקעה נראתה).

*מגנטים- tsilum4u- הגענו ליוסף דרך סטודנטים נישאים. קצת איחר בהתחלה, אבל: הוא משקיען ברמות, שבוע לפני כבר יצר קשר כדי לעצב איתי יחד את המסגרת. מגיעים שני אנשי צוות, מחיר נוח. באותו ערב קיבלנו תמונות, ופשוט מרגיש שהיה עוד צלם סטילס באירוע.

נראה לי שזה הכל, אשמח לעזור לכולן במה שרק אפשר, זה המעט שאני יכולה לעשות אחרי כל העזרה שאני קיבלתי מהקבוצה. המון המון המון מזל טוב לכולן!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטורה - בית לארועים+
אטורה - בית לארועים
51 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
איפור
רב לחתונה
מעצבי טבעות