הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נופר ואלדר
החתונה של נופר ואלדר
סתיו 2019
הפוסט של נופר, חברת הקבוצה הסודית:

ואוו, לא ייאמן שזה כבר מאחורינו - האירוע עבר במצמוץ! לכל הזוגות שהאירוע לפניהם, תהנו מכל רגע, הוא חולף כל כך מהר.

אחרי שהקבוצה המדהימה הזו עזרה לנו כל כך - אין כיף גדול מלכתוב כאן ואולי לעזור לזוגות אחרים. סליחה מראש על החפירה  אנסה להקיף הכול ככל שניתן, ובכל מקרה תמיד זמינה לשאלות 

אקדים ואכתוב שאין על הספקים שלקחנו! כל אחד מומחה בתחומו, והכי חשוב - אנשים שעובדים עם אהבה ותשוקה! ממליצים בחום ובאהבה על כל אחד מהם!!

 אחרי שנה ו-3 חודשי אירוסין, התחתנו ביום חמישי, 14.11.19, ב'אולמי NOVIA' שבחיפה (באולם הגדול)

מקום לאירוע

האולם הראשון והאחרון שביקרנו בו לפני שסגרנו! ביקרנו באירועים רבים ב'נוביה' ואף פעם לא יצאנו מאוכזבים - אוכל ברמה הכי גבוהה שיש, שפע, מגוון וטעם של בית. שירות מדהים, גם לנו כבעלי האירוע וגם לאורחים. תמיד נכונים לעזור, לפרגן במה שאפשר וליצור חוויה מושלמת ככל הניתן.

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

סגרתי שמלה אחת בתפירה אצל 

ערבה פולק - שמלות כלה / Arava Polak bridal

! כבר מהכניסה לסטודיו התאהבנו במקום, בערבה ובצוות המדהים שעובד לצדה. ערבה עצמה נוכחת במדידות ומביעה את דעתה המקצועית - מעצבת מדהימה שעושה הכול כדי שהכלות שלה יצאו מרוצות! השמלה שלה גרפה אין ספור מחמאות!

Dj לחתונה

 עוד לפני שהיינו מאורסים ידענו מי יתקלט אצלנו באירוע - צוות ג'ננה ההצגה
Dotan Janana- צוות של 3 DJ'S בניצוחו של דותן ג'ננה! מה שהם עשו לנו ברחבה - לא מפסיקים לשאול אותנו עליהם! צוות של אלופים, גאונים מוזיקליים! אין ספק שעשינו את הבחירה הטובה ביותר - מעבר לזה שהם התעלו על כל ציפייה, כמה לב יש מאחורי העמדה שלהם - כ"כ מרגישים את זה ברחבה. והכי כיף, הרווחנו את דותן כחבר לחיים - אחד האנשים המדהימים שנכנסו לחיינו במהלך הארגונים לחתונה 

צילום סטילס

יוסי פנסו והצוות המדהים שלו ! כבר מהפגישה איתו אפשר להבין שיום החתונה לצדו יהיה מהנה וחוויתי, ואכן כך היה! מעבר להיותם מקצועיים, הם אנשים מדהימים - מאחורי העדשה עומד לב ענק! התמונות יצאו מדהימות. הם בהחלט ידעו "לתפוס" את הרגעים שאותם נרצה לנצור בזיכרוננו. כמה יצירתיות יש בזוויות הצילום שלהם (ואנחנו לא זוג שהוא חבר טוב של המצלמה). יוסי והצוות שלו גם לא מסתפקים בלתעד את הרגע - הם חלק ממנו, הם פשוט רקדו איתנו ברחבה והיו חלק מכולם - חלק מהחברים, מהמשפחה! צוות של מלכים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

חברת הושבה! כמה זה חשוב - בזכותם נחסך לנו הרבה כסף וכאב ראש! צוות חתונל'ה חן זליס התותחים - היו חלק בלתי נפרד מהארגונים לחתונה, החל מקובץ סופר מסודר ומאורגן, לעזרה בסגירת ספקים, לאישורי הגעה, לבניית סקיצה, להסברים מתמטיים וסטטיסטיים ועד לאירוע עצמו! ניהלו את האירוע ברמה הגבוהה ביותר - דאגו שלכל מוזמן יהיה מקום לשבת (בהתאם לסידורי שולחן שאנחנו עשינו, על פי הושבה שמית) ועשו הכול כדי למקסם את מקומות הישיבה באולם! הרגשנו שאנחנו הזוג הבלעדי שלהם (ואנחנו ממש לא) - תמיד היו זמינים - בכל יום, בכל שעה בכל דקה. ליוו אותנו בכל התהליך - בשאלות, בהתלבטויות, בחישובים, בהחלטות ובעוד הרבה! רואים ומרגישים שהם עובדים עם רצון ותשוקה, והכי חשוב - תמיד עם חיוך 

לחתן

ליאב דאג לאלדר (בעלי ) לחליפת חתן מושלמת! קיבלנו שירות שהוא מעל הכול, מחיר ללא תחרות ואיכות בלתי מתפשרת!

איפור

הבחירה הטובה ביותר שיש!! יש לו ידי זהב!!!! קלע בדיוק לרצונות שלי, לתווי הפנים שלי ולשיער שלי. היה לי שיער ארוך ומלא מאוד, ורציתי להסתפר לפני החתונה. לאחר התייעצות עם יותם לפי החתונה - החלטנו שנשמור ליום החתונה את התספורת. לאחר מחשבה ובדרבונו של יותם - הייתה לי הזכות לגזור 30 ס"מ משערי ולתרום אותו!!!! מעבר לזה שהוא הבחירה הטובה ביותר שעשיתי - כל כך כיף איתו, מהרגע שהוא נכנס בדלת היה פשוט כיף ואווירה של חגיגה!! יש לו אנרגיה מטורפת וכיפית! ארגן גם את אימא שלי ואת גיסתי - היו ממש מרוצות!! סגרתי עם יותם גם ליווי לאולם - שווה כל שקל לדעתי!

אטרקציות

דודו ותומר האלופים דאגו לתעד את רגעי האושר שלנו ולמסגר אותם במגנטים! יש לנו מגנטים רבים שלהם בבית שמחזיקים שנים מבלי לדהות - לא היה ספק שניקח אותם! ולא פחות חשוב, יום אחרי האירוע הם דואגים להעלות אלבום לפייסבוק, כך שכולם יכולים לתייג את עצמם.

רב לחתונה

חיפשנו רב קליל שיערוך את החופה בזמן לא ארוך מדי, אך שעדיין יערוך חופה כהלכתה, מרגשת ויפה! הגענו לרונן לוביץ דרך המלצות כאן - רב מקסים!!! רונן מאוד אוהב לפגוש את הזוגות שלו לפני האירוע, להכיר אותם ולהסביר בקצרה על הטקס והחופה. אין ספק שהפגישה איתו הפחיתה הרבה סימני שאלה בנוגע לסדר של הדברים ומאוד נהנינו להיפגש איתו (לא מהרבנים שמטיפים. עושה את המפגש יותר בשביל הזוגות שלו). מאוד חשוב לו לדעת מה הרצונות של הזוג מהטקס, ולרוב הוא דואג לקיים אותם. מאוד אהבנו שהוא סיפר בקצרה בחופה על ההיכרות ביני לבן אלדר (כל זה מהפגישה שהייתה לנו איתו). מומלץ בחום ובאהבה!

קייטרינג ושירותי בר

בר אלכוהול חיצוני! בדרך כלל תחום האלכוהול פרוץ ולא באמת יודעים מה קורה שם עם הבקבוקים מאחורי הבר. עם שחר ומאור מ-latino bar שחר לטינו בר מוסקו

 היינו בהחלט בראש שקט! קיימים למעלה מ-15 שנים בתחום וידועים כאמינים ביותר! הם מגיעים עם האלכוהול (בהתאם לבקשת הזוג ובהתאם לכמות המוזמנים, ותמיד מגיעים עם אקסטרה) - שילמנו על כל בקבוק שנפתח, ואם נשאר ממנו, קיבלנו אותו בסוף האירוע. צוות מדהים שיודע לתת שירות לאורחים, ליצור אווירה ברחבה, לעשות שמח ולהוסיף טעם, הנאה וכיף.

הפקת אירועים

פירוטכניקה - כמה שזה יפה בתמונות!  איתמר היה מקסים ונעים לאורך כל ההתנהלות מולו - עובד בתחום במשך שנים רבות ומוכר באזור הצפון.

אטרקציות

בר פירות חיצוני - מאוד התלבטנו אם יש צורך בזה, כי למען האמת - קיאק פירות כבר מאוס. החלטנו שאם נביא פירות, אז שיהיה ייחודי! הגענו דרך הקבוצה ל'פרי לוקו'
פרי לוקו - אין ספק שזו הייתה הצגה ברחבה! הם מגיעים עם עגלת פירות מעוצבים ישירות לרחבה - היה חדשני, מרענן והאורחים אהבו את זה ממש. מה שכן, תוך כ-10 דקות הכול חוסל  לפחות הספקנו להצטלם לפני תוכלו לראות את העגלה בתמונות שצירפתי

מעצבי טבעות

טבעות נישואין - את הטבעות רכשנו אצל תכשיטי בארי! חנות קטנה שממוקמת בהדר שבחיפה - מבחר מאוד גדול של תכשיטים בכלל וטבעות נישואים בפרט, והשירות מצוין!

שמלות כלה

שמלה לאימא שלי - במשך כחודש אימא שלי ואני ביקרנו בכל חנות אפשרית, עד שהגענו לסטודיו של אורטל ואלי בטירת הכרמל ELOR שמלות כלה וערב. המעצבים הכי מדהימים שיש - תפרו לאימא שלי שמלה מדהימה שגרפה מחמאות כל הערב! לא שחררו עד שאימא שלי יצאה הכי מרוצה שיש, והכול תוך רמת מקצועיות גבוהה ושירות מדהים. אחי מתחתן במרץ בעזרת השם - אין ספק שאימא ואני נלבש שמלה שלהם

זמר לחופה - רון שמע Ron Shema האלוף הכניס אותנו לחופה עם השיר 'עכשיו הלב פתוח' של בניה ברבי. הגענו אליו דרך פוסט כאן בקבוצה. הוא הקליט את השיר בעיבוד מחודש ומרגש! הוא זמר ענק עם לב ענק עוד יותר - תמיד דאג לעדכן אותנו ולהתייעץ איתנו. ממליצים עליו בחום - לא מפסיקים לשאול אותנו עליו! זכינו בחבר!

נעליים - קניתי ריפבליק בקולינס שברמת גן
נעלי קולינס - נעלי כלה וערב - colins footwear השירות הכי טוב שנתקלתי בו במהלך חיפוש נעליים - אני מהקריות והיה שווה לנסוע במיוחד לחנות שלהם. יש להם את כל דגמי ריפבליק, בכל הצבעים, בכל המידות, במחירים נוחים והשירות - מדהים. בלי שום קשר, אני פחות ממליצה על ריפבליק, כבר שחזרנו מהצילומים הרגשתי שהנעליים חותכות אותי בחלק הקדמי, שרדתי איתן ככל האפשר ולפני הסלואו החלפתי לעקב אחר שהבאתי איתי.

גאה במי שהגיעה עד לכאן! מאוד מקווה שעזרתי  והכי חשוב, לא לשכוח - זה בסך הכל אירוע של 4 שעות!! תחגגו את אהבתכם, תפרגנו לאורחים, אבל אל תשתגעו! מזל טוב לכל הזוגות  חיי אהבה ונישואים מאושרים!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
ניהול אירוע ואישורי הגעה
לחתן
איפור
אטרקציות
רב לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
הפקת אירועים
אטרקציות
מעצבי טבעות
שמלות כלה