הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן וניב
החתונה של חן וניב
סתיו 2018
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים** #חתונתסטודנטים #פוסטקרידיטים טוב אז הדבר האחרון שנשאר לי במשימות הוא לכתוב פה פוסט קרדיטים :) התחתנו ב4.9.18 אחרי כמעט ארבעה חודשי אירוסין. לדעתי מספיק בהחלט, אנחנו לא רצינו ל"מרוח" את ההכנות וההתעסקות והעדפנו לסיים עם הכל די מהר. בהסתכלות לאחור זה היה חכם כי גם ככה חיכיתי כבר שזה יגיע ולא יודעת אם הייתה לי את הסבלנות לחכות יותר אנחנו לא רצינו להשתגע מעולם החתונות ולעשות משהו שישקף אותנו, יהיה קלאסי וגם יתאים לכיס שלנו. צריך לקחת בפורפורציות את היום הזה ולחשוב מה חשוב לכם ולא הייתם מתפשרים עליו ועל מה כן אפשר לוותר! זה היה מה שהוביל אותנו בארגון החתונה :)

מקום לאירוע

התאהבנו בגן שלהם מהרגע הראשון!! מקום יפיפה שאפילו על עיצוב לא הוספנו כסף. האוכל היה מדהים וקיבלנו ביקורות מעולות עליו. הכל הכל היה מושלם (ולא קל לרצות אותי), באמת שההתנהלות הייתה מדהימה ונעימה יותר משציפינו!!

צילום סטילס

נועם שהגעתי אליו דרך הקבוצה היה מקסים! הוא היה נעים וסבלני לאורך כל היום. אנחנו לא נפגשנו איתו טרם האירוע כי אנחנו סטודנטים שלומדים בדרום ולא חשבנו שזה חשוב מספיק.. זה באמת לא היה חשוב אם הייתי אומרת לו בבוקר דגשים שחשובים לנו, למשל עמדות שהכנתי לבד, אנשים שאני רוצה שיצלם במיוחד וכו'. חשוב לא משנה מה לתאם עם הצלם מה חשוב לכם.. וגם מה שאתן לא חושבות שחשוב כמו לצלם את האחיינית עם הסבתא (כי לנו לא הייתה תמונה של הסבתא עם הנכדה כי הסבתא התביישה להפריע לצלם שזו בהחלט בעיה שלה אבל כדאי למנוע אי נעימויות ולחשוב על הדברים האלה מראש!). אנחנו ממש מרוצים מנועם והתמונות יצאו יפות זו לא אשמתו של נועם שלא אמרתי לו שהכנתי ערכת התרעננות לשירותי נשים והוא לא צילם אותה, הוא לא אמור לנחש. ממליצה עליו ממש

Dj לחתונה

מוש מאופוריה! היה דיג'יי מדהים, ישב איתנו טרם האירוע כמעט ארבע שעות ועברנו כמעט שיר שיר וסגנון סגנון. בעלי מבין ואוהב מוזיקה וזה היה הדבר הכי חשוב לו. מוש היה סבלני ונתן לנו (ובעיקר לבעלי) ביטחון מלא לפני האירוע. כמובן שבאירוע היה מעולה!! הדבר היחיד שהפריע לי זה שהוא התחיל עם הטרנסים מוקדם משציפיתי.. חשוב לציין מה אתם רוצים טרם האירוע כדי לתאם ציפיות ברמת הפרטים הכי קטנים (אנחנו לא חשבנו על זה)!

שמלות כלה

רני כל כך כובשת שאין דברים כאלו! היא הייתה קשובה לי מאוד ויצאתי סופר מרוצה! יש לי חזה גדול (מאוד) והדבר שהכי דאגתי ממנו זה השמלה. כבר תפרתי בעבר ולא הייתי מרוצה אף פעם מאיך שמתמודדים עם החזה שלי. רני נתנה לי ביטחון ובאמת החזה עמד כל האירוע ולא זז! עד כדי כך שניסיתי לסדר אותו מהרגל כל הזמן ולא היה מה לסדר. ואפילו שאלו אותי אם עשיתי הגדלה. אני בדרך כלל לא חושפת אותו יותר מידי בגלל שאין לי יכולות לשים משהו בלי חזייה ופתאום אנשים הופתעו לגלות מה מסתתר חחח, וגם כי הוא פשוט עמד וישב מושלם בשמלה. עשיתי אצלה שמלה שניה קצרה שעוד לא החלטתי איזו שמלה יותר אהבתי. הן היו מושלמותת :)

אטרקציות

אנחנו ממש מרוצים מהמגנטים, יש לנו תמונות נוספות שאפילו נכנסו לאלבום! הוא קלט ותפס רגעים שאפילו הצלם הראשי לא תפס. קיבלנו כמות מגנטים בלתי מוגבלת ובהחלט כל מי שהצטלם קיבל מגנט!!

צילום ועריכת וידאו

הגענו אליו דרך נועם הצלם סטילס, הם עובדים יחד. הוא היה נעים ונראה שהוא עשה עבודה טובה, טרם קיבלנו את הוידיאו כי היינו בחו"ל חודש והחלטנו על שיר רק לאחר מכן.

איפור
נופר קפורי
+

*איפור שיער למלוות וליווי שלי לאולם- נופר קפורי! נופר אכן הספק שאני הכי מרוצה ממנו!! היא הייתה צריכה לסדר שש בנות והיא הייתה הכי סבלנית בעולםםםםםםםם ! כולן יצאו מרוצות והיא אפילו החליפה באולם תסרוקת לאחת הבנות וסידרה את השיער לאמהות לפני החופה! משהו שהיא בהחלט לא הייתה צריכה לעשות! היא עשתה לי ליווי של איפור ושיער (את האיפור לא היה מה לסדר יותר מידי) ושיניתי תסרוקת אחרי הריקודים הראשונים. הכי ממליצה עליה בעולם!!!

תכשיטים ואקססוריז

התכשיטים היו מדהימים והוסיפו המון להופעה!! מוכרת אותם אם מישהי מעוניינת

ניהול אירוע ואישורי הגעה

עשו עבודה מופלאה יותר מחמישה ימים. היו קשובים וזמינים לאורך כל הדרך!

רב לחתונה

אביאל עמר! הוא היה נחמד בטירוף! הוא חיתן את האח של החתן וידענו שאותו אנחנו רוצים! כתב עלינו שיר בחרוזים הפריח לנו בועות סבון בחופה ונתן לי לתת טבעת מתי שרציתי! אחרי החתונה שלנו שלושה חברים שלנו סגרו איתו, הוא פשוט עשה חופה אישית ומיוחדת!! ובדיוק לפי בקשתנו!

*צוהר פתחנו תיק דרך צוהר. ההתנהלות הייתה מופתית ונוחה בטירוף! הכל במיילים! היו זמינים והכל הזכירו לנו ועשו בזמן. * התארגנות - התארגנתי בבית של דודים במושב שגם החתן ישן בו. היה נוח מאוד וקרוב לכלב שרציתי שיהיה בהתארגנות ןבצילומים הראשונים! היה מקום לכולן כי היינו הרבה בנות והאירוח היה מדהים! הכי ממליצה להתארגן במקום שנוח לכם להיות בו, יש מקום לכולן וקרוב למי שצריך! התארגנתי עם האחיות והחברות הקרובות שהיו מדהימות ואני מנצלת את הבמה להגיד להן תודה, הייתן מושלמות ועשיתן לי את היום!! (חלקן אפילו בקבוצה ואני מחכה לרגע להחזיר להן! אוהבת אתכן!! ) *נעליים שטוחות- לא ויתרתי על נעל שטוחה כדי להחזיק את עצמי על הרחבה! מוכרת אותן :)) נקנו מאלדו ונעשה בהן שימוש רק בחתונה!! *DIY- עשיתי מספר עמדות שרציתי להוסיף כדי לתת טאצ' אישי. עשיתי עמדת בועות סבון ומניפות (בכל זאת גן בתחילת ספטמבר). ערכת התרעננות לשירותי נשים שהייתה מלאה בכל מה שאפשר לחשוב עליו.. דאודורנטים, מגבונים להסרת כתמים (שאגב מאוד עזרו לי כשהשמלה שלי התלכלכה בשוקולד שהיה מרוח על הרצפה), סיכות ביטחון, גומיות, אודמים ועוד ועוד.. הזמנתי מעלי אקספרס קשיות פרחים ששמנו על הבר ועטים צבעוניים ששמנו ליד המעטפות. הוספתי לכל עמדה מסגרת בה כתוב משהו מגניב שקשור והייתה ממותגת בהתאם להזמנה (שעשיתי לבד באתר CANVA). טוב אז ייצא לי ארוך מהצפוי אבל באמת שהיה לי חשוב להעביר דברים שלמדנו מהם וכנראה שאם היינו מארגנים שוב אירוע היינו לוקחים בחשבון! אבל צריך לזכור שאנחנו מתחתנים פעם בחיים (בתקווה) וזו כנראה הפעם הראשונה שנארגן אירוע בסדר גודל כזה אז תמיד יהיו דברים שלא חשבתם עליהם או שלא ציפיתם להם! הכל טוב לא הכל צריך להיות מושלם! זה מה מייחד את החתונה שלכם ויוצר זכרונות וחוויות! בנוסף, לאור כל הטיפים בקבוצה החלטתי לשחרר באותו יום ולהנות.. ובאמת הופתעתי מכמה ששיחררתי (מה שלא קורה לרוב ובכלל לא קל לי, אני פריק קונטרול ופרפקציוניסטית) ויש אפילו שיגידו יותר מידי. אבל לי היה כיף :)) זהו תהנו שהיום שלכן עוד לפניכן!! זה עובר מהר מידי!! ♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות
צילום ועריכת וידאו
איפור
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה