הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ויובל
החתונה של שיר ויובל
סתיו 2018
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

***פוסט קרדיטים*** איזה כיף לכן שהחתונה עוד לפניכן!!! טיפ כללי- תסמכו על הספקים שלכם שיעשו את העבודה הכי טוב שאפשר, ואל תהיו מוטרדות במחשבות של אם ואם ואם. בחרתן בקפידה כל ספק וספק, אז תלכו עד הסוף עם הבחירה שלכן ותסמכו עליהם בעיניים עצומות. ככה תרשו לעצמכן באמת להיות נינוחות במהלך היום המרגש הזה, ולא להיות מוטרדות. ועוד דבר חשוב- תדאגו להיות מוקפות באותו בבוקר *רק* באנשים נעימים שיהיה לכן כיף ונוח איתם. זה בוקר כל כך מרגש וקסום אבל גם מלחיץ, ולדעתי הדבר הכי חשוב זה שיהיה לכן כיף. כשאני אישית חיפשתי שיער ואיפור הדבר שהיה לי הכי חשוב, אפילו יותר מהמקצועיות שלהן זה שיהיה לי כיף איתן ושהן יעשו אווירה טובה בבית. וכך היה!!! היה לנו בוקר משגע♥ יובל ואני התחתנו ב 1/11/18, אחרי 9 שנים ביחד. היו לנו צוות *מושלם* של ספקים, שמגיע להם את כל הקרדיט שבעולם!!!!!!

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

איך מתחילים בכלל?!?! בפעם הראשונה שנכנסנו לגן הוקסמנו מיופיו. הצמחייה של אזור קבלת הפנים על הרקע של הבריכה פשוט עושה את המקום כמו יער קסום. השילוב של קבלת פנים וחופה בחוץ ושאר החתונה בפנים הוא שילוב מושלם לדעתנו, וזה בדיוק מה שחיפשנו. אז אחרי שהוקסמנו מיופיו של הגן, ואחרי שישבנו בפגישה אצל עזרא המקסים, נרגשים ומתרגשים סגרנו חוזה מותנה טעימות. לאחר הטעימות הופתענו אפילו עוד יותר מהאוכל, זה היה הרבה מעל הציפיות שלנו!!! סגרנו סופית וחיכינו ליום הגדול. לכל אורך התהליך ההתנהלות מול הגן הייתה מדהימה. לכל שאלה הייתה להם תשובה. בפגישה עם דניאל המנהלת אירוע הרגשנו שאנחנו פשוט בידיים טובות. את העיצוב סגרנו דרך יעל המעצבת, שעשתה עבודה נפלאה ובמחיר הוגן לחלוטין. ועכשיו, אחרי שעבר היום הגדול, אנחנו יכולים להודות שההתנהלות במהלך האירוע הייתה יוצאת מן הכלל!!! הצוות היה מקצועי בטירוף!!! הרגשנו שאנחנו פשוט יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות! הם נתנו לנו תחושת ביטחון עצומה, ולא אכזבו אותנו בכלום. דניאל הייתה תותחית, טל המלצרית חתן כלה הייתה מקסימה בטירוף וכל הזמן דאגה לנו. בקיצור- הייתה לנו חתונה מהאגדות וכמעט הכל בזכותכם!!! אז תודה רבה על הכל!!!❤️❤️❤️❤️

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

*לתרומה* אם גם אתן מחפשות עציצים לעיצוב השולחנות, ושההכנסות ילכו לתרומה, אני ממליצה בחום על משתלת ״דרך הגן״: http://www.bdi.org.il/משתלה-טיפולית/ מעבר לזה שהמחיר והשירות של לילך המקסימה היו נהדרים, העציצים הגיעו ארוזים וממותגים וכל מה שהיה צריך זה להניח אותם על השולחנות ביום האירוע. ההכנסות הולכות לתרומה לאנשים בעלי מוגבלויות. יש כל מיני סוגים של עציצים ובכל מיני אריזות. אנחנו הבאנו אותם לאולם יום לפני החתונה, בלי לחץ, והמעצבת שלנו סידרה לנו אותם על השולחנות. אתן מוזמנות לדבר עם לילך: 054-6858416.

צילום סטילס

ה מ ד ה י מ י ם ! ועוד פעם מדהימים. הם יצרו אווירה ממש כייפית וזורמת במהלך כל היום, והיו ממש כמו מנהלי אירוע נוספים. הם מקצועיים ושירותיים בטירוף. איזיווד פשטו את הרגל לפני שהספקנו לקבל מהם את כל התמונות, וזה היה ברור להם שלמרות הכל הם יעבירו לנו את כל החומרים ובהקדם (קיבלנו את כל התמונות פחות מחודש וחצי אחרי החתונה, שזה ממש מהר). היה תענוג לעבוד מולם!

Dj לחתונה

ה ת ו ת ח ! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על המוסיקה!!! אפילו במהלך האירוע עצמו! אנשים עפו שם באוויר והמוסיקה התאימה בול לכל רגע ורגע במהלך האירוע. כל פגישה איתו לפני החתונה הייתה כמו מיני מסיבה בשבילנו. הוא היה סבלני לכל הבקשות והשאלות שלנו. היה תענוג לעבוד מולו!

שמלות כלה

המהממת! אני חושבת שתהליך שמלת הכלה צריך להיות קודם כל נעים וכייפי. זה גם ככה תהליך עם המון התלבטויות ואפשרויות, וזה ממש מבלבל, ולכן צריך מישהי שאפשר להרגיש בנוח איתה, ושיהיה אפשר לסמוך עלייה שהיא יודעת מה הכי מתאים. אז רני היא כזאת. מעבר לזה שהיא מוכשרת בטירוף היא מקסימה ברמות שלא ניתן לתאר. אני ידעתי בגדול מה אני רוצה, אבל עם כל שאר הפרטים לגמריי זרמתי איתה. היא עיצבה לי שמלה מאפס, שיצאה יותר יפה ממה שאפילו יכולתי לדמיין! כשהתחלנו את התהליך והיא העלתה רעיונות הם דווקא היו שונים משלי אבל נתתי לה יד חופשית והיא באמת הוכיחה לי שהיא יודעת מה היא עושה. אני דמיינתי שמלת בוהו עם חצאית שיפון נופלת, אבל רני רצתה שנעשה שמלה בסגנון יותר קלאסי עם חצאית עם בד מנצנץ. בתור אחת שתמיד יודעת בדיוק מה היא רוצה הפתעתי אפילו את עצמי שככה זרמתי איתה. והתוצאה מדברת בעד עצמה. הרגשתי פשוט כמו נסיכה.

עיצוב שיער

המושלמת. אי אפשר לתאר אותה רק בכמה מילים. היא הייתה יותר מהמעצבת שיער שלי, הרגשתי שהיא ממש כמו חברה שלי! היא מקצוענית בטירוף, מקסימה ברמות שאי אפשר לתאר, ופשוט כיף בסביבתה! היא עבדה בצורה הכי מקצועית שיש. וגם כשכבר היו אצלי בבית מלא אנשים והיה רעש ובלאגן היא לרגע לא איבדה ריכוז והתרכזה רק בשיער שלי (וזה לא היה פשוט). השיער שלי החזיק כל הערב ושום דבר לא זז מילימטר! היא עשתה שיער גם לאמא שלי ולאחותי, וגם. הן כמובן היו ממש ממש מרוצות. המחיר שלה הוגן לחלוטין, אני ממש ממליצה!!!!

אטרקציות

כל התהליך מול אוסקר היה נעים ומקצועי. הוא היה שירותי וקשוב לכל השאלות שלי. בסוף הערב חיכתה לי שקית ענקית של כל המגנטים שלנו, דיסק אונקי עם כל התמונות (אפילו בשתי צורות- עם מסגרת ובלי מסגרת), ומתנה קטנה ממנו. הוא הגיע כבר בצילומי משפחות וצילם אותם גם (שזה מעולה כי אלו התמונות היחידות שיש לנו עם המשפחה המורחבת. אז כיף שיש מגנטים).

# מנהל אירוע חיצוני- לקחנו מנהל אירוע מטעמנו. אמיר היה קשוב ואדיב וסבלני לכל הבקשות שלנו!! ודאג לנו בכל שנייה באירוע. מאוד התלבטנו אם זה נחוץ או מיותר אבל בסוף החלטנו כן להביא, וזו הייתה החלטה מצוינת! אותי אישית זה ממש הרגיע לדעת שיש מישהו מטעמנו שדואג לקרובים שלנו (סבים, סבתות...) באופן קפדני. הוא היה אחראי לחלק לכל הספקים את המעטפות עם הכסף והטיפים, כך שבעצם חסכנו לאחד מההורים להתעסק בזה (שזה הדבר האחרון שהם צריכים על הראש ביום המרגש הזה!). הוא הכיר את הלוז ודאג שהכל יעבוד בדיוק כמו שסגרנו עם הגן. הוא תיאם את כל התוכניות האומנותית שהיו לנו בערב ודאג שהכל יתקתק. זה המספר שלו- 055-8858581. עיצוב ושטויות: יש כאן כמה דברים שהכנתי לבד, בעיקרון כמעט את כל הציוד קניתי ממקס סטוק (כמה מפתיע): * תמונות של ההורים והסבים מיום חתונתם * עמדת ברכות וקפסולת זמן * עמדת התקשטות-קניתי פרחים מלאכותיים, מסרקיות, קשתות וצמידים בדרום תא (בתחנות ברחוב מטלון 30) והכנתי הכל לבד. זה היה ממש ריפוי בעיסוק בשבילי, וגם על הדרך זמן איכות עם אמא שלי ואחותי :) * עשינו עמדת צ׳ייסרים של שמן זית על הבר (זה גורם לאלכוהול להיספג יותר לאט ואז לא משתכרים בטירוף ומהר. תתפלאו, זה באמת עוזר). * צמידי רווקים-אנשים עפו (!!!!) על זה (הזמנתי באניטנט בשקל ליחידה). * קישוטים לרכב-קניתי בדרום תא פפיונים מסרטים כאלו כמו של סרט מתנה (חבילה של 10 עלתה לי 20 שח), וקניתי בהולה טושים לרכב (חבילה של 10 צבעים ב 40 שח). האחים שלנו קישטו ערב לפני את הרכב. * השתמשתי בצנצנות של טסטר צ׳ויס שאספתי והדפסתי תוויות עליהן (הייתה תקופה שזה היה פרסומת שלהם והיה אפשר להזמין באינטרנט תוויות חינם). הצנצנות שימשו אותי לכל מיני דברים בחתונה כפי שאתן רואות. זהו, היה מושלם ובאסה שזה מאחוריי.... תהנו!!!!!♥

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
Dj לחתונה
שמלות כלה
עיצוב שיער
אטרקציות