הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
סתיו
החתונה של סתיו
קיץ 2018
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים כי פשוט מגיע להם!!!!! הייתי בטוחה שאני לא אכתוב פוסט קרדיטים, כי מתפרסמים כל יום, זה ארוך, ויש אינספור כאלה... אבל.. אחרי חתונה שאין מילה שמתארת אותה אחרת ממושלמת, ואחרי שכל האנשים שאני הולכת להודות להם כאן, לקחו חלק גדול בזה שהחתונה תהיה מעל הציפיות שלנו- כל כךךךךך מגיע לכל אחד מהם!! התחתנו בחתונה שישי צהריים, ב 22/6/18 לא שומעים כאן הרבה בקבוצה על גן האירועים הזה, אבל למי מכן שאוהבת סגנון של טבע- זה הדבר הקרוב ביותר!

מקום לאירוע

התחתנו *בפיין קלאב* - מקום לאירועים בבית אורן. איך שהגענו לפגישה ידענו ששם נתחתן! היחס שקיבלנו מהרגע שדרכנו שם לראשונה ועד אחרי החתונה היה מדהים. אנחנו שבועיים אחרי החתונה, ולא מפסיקים לקבל ביקורת על האוכל המדהים שהיה שם! עודד השף נחמד בטירוף ומאוד כיף לעבוד מולו! שידרגו אותנו, מחירים טובים, שירות מעולה, נעים שם גם מבחינת מזג האוויר (התחתנו בסוף יוני, בכל זאת...), כי המקום גבוה, יש בו בריזה מדהימה, פחות לחות והוא ממוקם בתוך החורש הטבעי של הכרמל!

שמלות כלה

*שמלת כלה* - מודה, קניתי שמלה בבלאק פריידי בהנחה משמעותית, והשמלה המהממת שלי שונה בתכלית מרוב השמלות שיש שם- שהן פחות הסגנון שלי.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

אלי מתנה - נפגשנו עם 3 דיג'יים מאטיסוטו, וידעתי מההתחלה שניקח דיג'יי של אטיסוסטו- כי הם שפיצים אחד אחד! אלי כבש אותנו עם החיוך המקסים, המקצועיות והנינוחות, הקלילות והכיפיות שלו! נהנינו מכל רגע! הרחבה שלנו בעטה חזק עד 21:00 בלילה. היה לנו אפטר פארטי משוגע, ולא היה לנו ספק שאם אנחנו עושים אפטר צריך דיג'יי מעיף כמו אלי! הוא פשוט ללא צל של ספק עשה לנו את החתונה! לא מפסיקים לדבר עליו!!!

צילום ועריכת וידאו

*צלם וידאו*- השם שלו לא עולה כאן הרבה וחבל!! אמיר שטרן - צלם אל אמיר הגענו דרך ניצן גור, צלם הסטילס- הם עובדים יחד שנים ולא היה לנו ספק שאחנו סומכים על ניצן ועל ההמלצה עליו, ראינו עבודות של אמיר, היה לנו כיף בפגישה איתו וגם אין ספק שזה נותן שקט הידיעה שהצלם וידאו, הצלם סטילס וגם הדיג'יי במקרה הזה- מכירים מצויין אחד את השני. ספקים שמכירים ונהנים לעבוד יחד, וגם במקרה הזה חברים זה ללא ספק ייתרון אחד גדול! זה יוצר אווירה מגובשת, קו מחשבה אחיד ומוכרת וזרימה נהדרת ביניהם!

אטרקציות

ואם כבר מדברים על ספקים שהם חברים.. אז... *צלם מגנטים*- לירן קרפ המלך! שאליו הגענו דרך המגנטים המהממים שיש לנו על המקרר מחברים שהתחתנו, ובמקרה, הוא וניצן גור ועדי עזרא מכירים, ביחסים נהדרים, והיינו שקטים לסגור בלי פגישה, והאינטואיציה שלנו היתה פשוט נכונה! תמונות משגעות מהחתונה, חברות שסגרו איתו גם מיד אחרי החתונה, והרבה תגובות מעולות!!!

איפור

*איפור ושיער*- יעל בלץ!!!! - איפור ושיער לכלות ולאירועים spoilyourselfday המהממת והמתוקה בטירוף, מקצועית, נעימה והכי לא מלחיצה ביום החתונה שזה סופר חשוב!! עשתה תסרוקת ואיפור גם לאחותי ולאמא שלי וכולנו היינו מרוצות בטירוף, עמדה בזמנים הלחוצים של שישי בבוקר, והיתה סבלנית ונעימה לאורך כל הדרך, מהנסיון שעשיתי איתה ועד החתונה! לא הפסקתי לקבל מחמאות, וגם אחותי ואמא שלי!!

רב לחתונה

יאיר סילברמן! הוא גר בזכרון, ככה שהיה לנו נוח להיפגש איתו. המפגשים איתו היו ממש אחלה, ואנחנו זוג מאוד חילוני שלא כך כך מדבר אליו הטקס ברבנות. גילו נאות- אני בכלל לא רציתי להתחתן ברבנות והייתי נגד, אבל התפשרתי בשביל בעלי שהיה לו חשוב שנתחתן כדת וכדין. אז חיפשנו רב ליברלי, שיאפשר לי לתת לבעלי טבעת, שלא יכרי אותנו לעמוד נשים וגברים לחוד, שלא יכריח אותי לטבול במקווה, שיאפשר לנו לתת למשפחה ולחברים שלנו לברך- כן! גם נשים יכלו לברך אותנו מתחת לחופה! אז לא היה לנו ספק שהוא יחתן אותנו. לא מפסיקים לדבר איתנו על החתונה המרגשת שהיתה, הלא רגילה הזאת ששומעים כל הזמן, הייחודית והיפה! ממליצה בחום לקחת אותו!

לחתן

*בגדים לחתן*- בעלי קנה את הבגדים שלו בבוגרט (חנות לבגדים מחוייטים לגברים) במחירים ממש טובים. מלכתחילה חליפה זה לא הסגנון שלו ושלי, והוא קנה חולצה, מכנס, חגורה ונעליים והיה לו הכי נוח בעולם

תכשיטים ואקססוריז

*תכשיטים*- טוב, תכשיטים זה החלק שלי בעיקר, כי אני יוצרת תכשיטים, אבל חוץ מצמידי הפנינים והשרשרת שהם שלי, העגילים המטריפים שלי הם פרי יצירתה של Dana zaltzman artist שהיא אחת הבחורות המוכשרות, גרה בגבעת עדה וכיום היא יוצרת עוסקת בציור, אבל יש לה גם תכשיטים מהממים שהיא יוצרת, וקניתי ממנה את העגילים איך שראיתי אותם!

מעצבי טבעות

*נעלי כלה*- על יצחק מנעלי אולגה בחיפה שומעים כאן לא מעט בקבוצה, ובצדק! אני נועלת נעליים מידה 32.5 (יכולות לצחוק חח) והיה לי ברור שאלך ליצור נעליים לפי מידה, ויצחק המקסים עשה לי נעליים בצבע טורקיז, נוחות בטירוף!!!!!!!!!! ממליצה בחום רב רב רב!!!! זה נעליים שאפשר להישאר לרקוד איתן כל החתונה מרוב שהן נוחות!

קייטרינג ושירותי בר

*אלכוהול*- שידרגנו אלכוהול דרך פאנקו. אחרי סקר שוק רחב שבעלי עשה, היה הכי משתלם ונוח לעבוד איתם. משלוח עד הבית, זריז, הכל הגיע כפי שצריך!!

אטרקציות

*חולצות לחברים*- דרך יוניץ'. היה נוח לעבוד איתם, מהירים בטירוף, משלוח עד הבית! פשוט תענוג! גם איתם סגרנו אחרי שהבנו שהמחיר שלהם מצויין!

*עיצוב*- היה לי ברור שאעשה לבד את העיצוב של החתונה. הזמנתי הרבה דברים מ Ebay וקניתי דברים במקס-סטוק, אבל הפרחים המהממים שמילאו את השולחנות ופינות הישיבה הגיעו מגבעת הפרחים ברעננה- כפר סבא. נסענו יום לפני להביא אותם ועשינו בעצמינו את הזרים. עבודה לא פשוטה, אבל עם חברים ומשפחה סגרנו את הסיפור בכמה שעות בודדות. המחירים שם מעולים, העבודה מול נעמי היא אחלה! ממליצה בחום! זה מוזיל עלויות בטירוף לעצב לבד- ולמי שיש לה זמן וחוש טוב, אני ממליצה בחום! מוזמנות להתייעץ! תהנו מהיום הזה כי הוא הכי כיפי בעולם ולא רוצים שייגמר, והוא ממש עףףףףף!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
WedReviews - פוסט הקרדיטים של
צילום: ניצן גור | צילום
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
רב לחתונה
לחתן
תכשיטים ואקססוריז
מעצבי טבעות
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות