הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
פנינית וניר
החתונה של פנינית וניר
קיץ 2018
הפוסט של פנינית, חברת הקבוצה הסודית:

**קרדיטים** כן - גם אני לא חשבתי שאפרסם דבר כזה.. אבל יש כמה שממש מגיע להם אז אני אציין רק אותם (:

מקום לאירוע

חתונה של כ-400 אנשים, כל הכמות של האנשים שאישרו הגעה הגיעה. גן ורדים היו מעולים. המקום מהמם, לא הוספנו שקל על עיצוב כי אין צורך. המון ביקורות טובות על המקום שהיה מדהים ביופיו, על האוכל הטעים והמלצרים המקסימים (: מנהל ארוע תומר - היה אלוף! ממליצה בחום על גן ורדים.

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

לירון פרטוש המושלמת! הרגשתי שאני מעצבת את השמלה שלי עם החברה הכי טובה שלי מוכשרת ברמות , בדים איכותיים, פרפקציוניסטית, אכפתית... רואים ומרגישים שהיא אוהבת את מה שהיא עושה והיא עושה את זה מכל הלב.

צילום סטילס

Life Photography בכיכובו של איתמר דובק האלוף !! אי אפשר לתאר את האוירה הכיפית והקלילה שהם הביאו איתם ברגע שנכנסו אלי הביתה (: צוות של מוכשרים, יצירתיים, מקצועיים.. תותחים באמת ! תפסו רגעים שאנחנו בכלל לא זוכרים... וקיבלנו טיזר של תמונות כבר למחרת.. וכל התמונות הגיעו תוך פחות משבוע!! מהירים בטירוף.

אטרקציות

מגנטים גדולים, איכותיים, מחיר משתלם,הרבה מגנטים יצאו לרחבה, תמונות מעולות ממש ! וביקורות טובות מהאורחים. מרוצים מאוד.

Dj לחתונה

גיא גוטמן התותח על !!! לא מפסיקים להחמיא לנו על המוזיקה ! הרחבה היתה מלאה כל הזמן ! קרא את הקהל בצורה מושלמת.. לא הפסיק להרים את הרחבה, המון ביקורות טובות מהצעירים והמבוגרים כאחד.

איפור

לי אליס עזר המלכה ! לקחתי את לי לליווי לאולם.. לא הייתי מרוצה מהשיער שעשו לי בבית, והוא גם נפל לגמרי ברגע שהגעתי לאולם .. ופשוט מזל משמיים שהבאתי אותה !! לי היתה המלאך שהציל אותי (: תיקתקה לי במקצועיות את כל השיער מההתחלה, עשתה לי בייביליס חדש מההתחלה ועשתה לי את התסרוקת שתמיד רציתי בצורה המושלמת. והיא היתה כל כך נעימה רגועה וקלילה... ממליצה עליה בחום לאיפור ושיער ולא רק לליווי. מוכשרת !

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הם היו מהממים ! עמדה יפה מאוד מושקעת ועשירה, חילקו המון המון המון פרחים זה היה ממש כיף לראות את כולם מקושטים. דניאלי היתה מהממת ומקסימה. השאירה לנו ולמשפחות שלנו מתקנות של זרי פרחים גדולים ויפים זה היה ממש כיפי (: קיבלנו המון מחמאות על העמדה האורחים התלהבו. ממליצה בחום.

-תהנו מכל רגע !! זה עובר בשניה .. -תסתובבו בקבלת פנים !!! זה החלק הכי כיפי בחתונה (:

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
Dj לחתונה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים