הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעמה וניר
החתונה של נעמה וניר
קיץ 2019
הפוסט של נעמה, חברת הקבוצה הסודית:

אני וניר התחתנו ב-27.8.2019 (יום שלישי בערב) ב"הגבעה" בגבעת ברנר אחרי שנה וחצי של אירוסין (שני סטודנטים שגרים באיטליה ועושים את הרוב בשלט רחוק).

מקום לאירוע
הגבעה
+

חיפשנו אולם שיהיה מצד אחד מלא בירוק, גן פתוח לקבלת פנים ולחופה, ומהצד השני שיהיה אולם ממוזג ומרווח כי בכל זאת מדובר בסוף אוגוסט ואף אחד מהאורחים (וגם לא אתם) רוצים להזיע ולסבול בריקודים ובמיוחד באוכל. אחרי שראינו קרוב ל15 אולמות (וזה לוקח בעיקר המון זמן וסבלנות) הגענו לגבעה וזה היה חד משמעית ברור שזה המקום המושלם! הגן המושקע, כל פינה מלאת ירוק ומחשבה, בריכה דגים עם דגים חיים, באמת גן קסום למראה! גם האולם היה מאוד מרווח, כל האורחים עברו בין השולחנות בקלות רבה, והכי חשוב, הרחבה הייתה מאוד מרווחת והמיזוג אויר בפנים עשה בהחלט את כל השינוי (אין תמונות של אנשים מיוזעים לגמרי וצפופים). אני חייבת לציין שתכננו את האירוע בשלט רחוק, ולאורך כל התהליך (שנה וחצי) הגבעה היו תמיד זמינים במיילים לכל מענה ובקשה שהיו לנו. כל צוות המקום מאיר פנים ויודע את העבודה, החל מהמלצרים עד למתן הבעלים עצמו. מיותר לציין שבאמת כל האורחים התאהבו במקום וקיבלנו פידבקים מטורפים על הבחירה. מומלץץץץ!!!

מנהלת האירוע -רעות
קיבלנו מהגבעה גם את רעות המדהימה שניהלה את כל הערב הזה בשקט ובמקצועיות. לאורך כל התהליך היא הייתה זמינה לכל שאלה ותהיה שהיו לנו, סידורי ההושבה והלבטים למיניהם, ובערב עצמו פשוט תקתקה את הכל בצורה מושלמת!! לא היה לנו שום צורך במנהל אירוע נוסף חיצוני, פשוט היה מיותר לגמרי. רעות ענתה על כל הדרישות, הייתה מקסימה ומלאת חן לאורך כל הערב והייתה פשוט בונוס מדהים מהגבעה!

עיצוב חופה - מיכל מעצבת הבית של הגבעה
למזלנו עשו באותו הבוקר צילומים לחופה בגבעה ופרגנו לנו והשאירו את החופש גם לחתונה שלנו לערב. העיצוב היה היסטרי ובאמת כל הקרדיט מגיע למיכל שהייתה באמת מותק!

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

אביאל ברנט מחברת אלפא טוב האמת שבספק הזה אני לגמרי משוחדת, את אביאל אני מכירה כבר המון שנים, כבר כשהייתי בתיכון הייתי יוצאת להמון ליינים שהוא תקלט בהם וכבר אז החיבור שלו למוזיקה פשוט הדהים אותי. הבן אדם מקצועי ויודע את העבודה ברמות הגבוהות ביותר. לא הייתה שום רשימת מוזיקה, סמכתי עליו בעיניים עצומות והוא כמובן לא אכזב. שילב בין כל הסגנונות, ידע בדיוק מתי להרים ומתי להרגיע, ידע לקרוא את כל הקהל (המאוד מגוון שהיה לנו) ולגרום לכולם להישאר ברחבה כי פשוט המוזיקה הייתה טובה מדי.. בן אדם עם לב וכשרוני שאין רבים כמוהו!! ממליצה בלב שלם!

איפור

אני אישית העדפתי שיהיה בן אדם אחד שיהיה אחראי על האיפור והשיער שלי, שיראה בראש שלו איך הכל מתחבר ופשוט יגרום לזה לקרות. אל עדי הגעתי אחרי שעשיתי קצת שיעורי בית באינטרנט ומאוד התחברתי לעבודות שלה. מאפרת בקו נקי אך בו זמנית מאוד גלאמי ומיוחד. התהליך עם עדי לארוך כל הדרך היה נעים וכיפי, לא מתאמץ ומקצועי מאוד. עדי ידעה להקשיב לכל החששות שעלו בדרך וידעה להתאים את עצמה ולתת תשובות שפשוט פותרות כל בעיה. ביום עצמו עדי הייתה יותר ממהממת, הרימה לנו את האווירה במוזיקה כיפית שדאגה להביא איתה, ובעיקר הרימה עם האישיות הקלילה והכיפית שהיא משרה מסביב. היה פשוט כיף אחד גדול!! ואני חושבת שהתמונות מדברות בעד עצמן.. ממליצה בטירוף!!

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

אל אלי המהמם הגעתי אחרי סיבוב לא קטן במספר מעצבים לשמלות כלה. הדבר הראשון שבולט אצל אלי זה הוייב הכיפי המטורף והאהבה הגדולה שלו למה שהוא עושה. לאורך כל התהליך הסטודיו הרגיש כמו בית, כל פגישה הייתה יותר כיפית מהשניה. אלי תמיד היה בראש פתוח, לכל הצעה ושינוי עד למדידה האחרונה ולרגע האחרון, תמיד חושב איך אפשר עוד לשדרג ולגרום לכלה להרגיש הכי טוב ונוח שבעולם. המחירים שלו יחסית לשוק המטורף הזה לגמרי הוגנים, מה גם שסגרתי אצלנו את שמלת הפרנזים הקצרה לריקודים והוא מצדו פרגן לי גם בתכשיטים מדהימים! סגר לי המון פינות ובאהבה ענקית!! ממליצה בטירוף!!!

קייטרינג ושירותי בר

מגיע אוטומטית עם הגבעה. גם פה על האוכל קיבלנו אין ספור מחמאות, על הטריות והרמה הגבוהה של כל מנה שהוגשה לשולחן (ממליצה בחום על האסאדו והסלמון על מצע של פסטה שחורה). התפריט מאוד מגוון וגם לכל שינוי הם ידעו לבוא לקראתנו (קובה סלק כמנה טבעונית פשוט שדרג את כל הסיפור והיו פידבקים מעולים!). בחרנו בהגשה לשולחן (אני פחות מתחברת אישית לבופה ולעמידה בתור בחתונות) קונספט מסעדה שאומר שכל אחד יכול להזמין כמה מנות עיקריות שהוא רוצה ובאיזה סדר שהוא רוצה. אנשים כמובן עפו מהרעיון והזמינו כמה מנות שרצו. שווה!!

צילום סטילס
צחי שמש
+

את צחי לשמחתנו יצא לנו לפגוש כבר בחתונה של חברים טובים, ומאותו רגע קשה שלא להתאהב בבן אדם. כשהגיע מועד החתונה שלנו וחיפשנו צלם, לא משנה את מי פגשנו\ראינו, הלב שלנו תמיד חזר אל צחי. כולו גוש קירח של אהבה וצחוק, יודע לצלם ולתפוס רגעים שבכלל לא שמת לב שהיו. מקצועי בטירוף ועושה הכל באווירה של כיף ופרגון. לגמרי הבן אדם הנכון לסמוך עליו באירוע בסדר גודל כזה. ממליצה באהבה גדולההההההההההההה!!

אטרקציות

לא סתם בקבוצה הזו יש מלא המלצות, ובצדק. חן הגיע בזמן והיא מלא אנרגיה ומצב רוח להרים לנו את הערב. הוא לא הפסיק לצלם אנשים כל הערב ודאג שלכל אחד יהיה לפחות מגנט אחד לקחת הביתה (מיותר לציין שחברות שלי חזרו עם 10 מגנטים כל אחת.. ). התמונות יצאו מדהימות! ממש לא נופלות מהצלם הראשי, וגם קיבלנו הביתה סטוק ענקי של המון מגנטים והגדלות שפשוט תלויות על המקרר ועושות לנו טוב בלב! ממליצה מאוד!!!

רב לחתונה

את חיים ראיתי בחתונה של חברה טובה שלי והוא ענה בדיוק על הדברים שחיפשתי. רב קליל שלא מנסה לחפות שום דבר, מאמין בשיוויון ונותן לכלה להעניק טבעת\לדבר\לשבור כוס\ ובערך כל דבר שעולה על ראשה. מעביר חופה קלילה וכיפית מלאת הומור ופרגון. מקריא בהתחלה קטע קצר על הזוג שמאוד מחבר את כל האורחים לסיטואציה (כך שגם ההורים מהצד של החתן מגלים קצת דברים עלי ולהיפך). בעיקר מעביר חופה מצחיקה וקלילה. המבוגרים פשוט עפו עליו!! הוא היה לגמרי אטרקציה בפני עצמו.. מומלץ בחום!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

נושא העיצוב היה לגמרי נקודה מעצבנת בתהליך הזה. למרות שהאולם עצמו מדהים ביופיו מבלי להוסיף שום דבר, נורא רציתי לארגן מתנה לאורחים ובו זמנים לחסוך בפרחים שהולכים לזבל בסוף האירוע, ועציצי תבלין בדיוק עונים על הדרישות. הגעתי לעדי אחרי שקיבלתי הצעה (מטורפת) ממעצב האולם בזמנו ופשוט סירבתי לשלם את הסכומים המשוגעים האלו! עדי הציעה לי חבילה משתלמת לעיצוב מרכזי השולחן עם עציצי תבלין, דאגה להגיע ולסדר אותם. הייתה באמת זמינה ומלאת סבלנות לאורך כל התהליך, וחייבת לציין שגם כשביטלתי את עיצוב החופה (קיבלתי במתנה מהאולם) היא לגמרי הבינה את הסיטואציה ופשוט הייתה מדהימה! ממליצה בלב שלם!!!

אטרקציות

מה כבר לא נאמר על הבן אדם המקסים הזה? פשוט מסיע ועושה את זה בלב גדול. הגיע בזמן, דאג לכולם לבקבוקי מים ומוזיקה מהסרטים, הרים את האווירה באוטובוס ופשוט היה חלק בלתי נפרד מהערב הזה! בחזור צילם לנו סרטונים מהמעגל סיום, ופיזר את כולם באינספור עצירות בצורה מדהימה בבתים!! המלצה ענקית!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מחיר הוגן, עשו עבודה מעולה, מתעדכן אוטומטית כל הזמן ונותן תמונת מצב עדכנית. השימוש בתוכנה נוח וקל מאוד ובאמת הגיעו כמעט לכל האנשים. ממליצה!

סידורי הושבה - iplan קיבלנו מהגבעה, השימוש בתוכנה נוח מאוד. 

חליפת חתן - דרום תל אביב יש שם מיליון חנויות לחתן ובמחירים לגמרי שפויים. ממליצה לעשות סיבוב גם בחנויות עם שם לא מוכר, יש שם אנשים טובים שעושים עבודה לא פחות טובה ובחצי מחיר מהפירמות המוכרות יותר..

כלות עתידיות, מאחלת לכן מלא מזל טוב! תהנו מכל התהליך הכל כך כיפי הזה, קחו בחשבון שתמיד יהיה למישהו משהו להגיד שפחות ימצא חן בעיניכן. תסמכו על עצמכן ועל האינסטינקטים שלכן, קחו בחשבון שלא הכל יהיה מושלם, וטוב שכך. לכל שאלה או התייעצות אני פה :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמה
צילום: צחי שמש
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
צחי שמש+
צחי שמש
215 ממליצים
צילום סטילס
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
109 ממליצים
שמלות כלה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
אטרקציות
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה