הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ענבל וגל
החתונה של ענבל וגל
אביב 2018
הפוסט של ענבל, חברת הקבוצה הסודית:
פוסט קרדיטים ארוך, אבל השתדלתי לפרט כמה שיותר כדי להשיב לקבוצה שעזרה לי המון! *כלות צפוניות* התחתנו ב-3.5.18, באחוזת סנדרין ברגבה, 430 אורחים בערך. הטיפ הכי חשוב בעיניי- תנסו להאציל כמה שיותר סמכויות ביום הזה, שלא תדאגו לשום דבר אחר חוץ מליהנות ביום הזה! וזה מתחבר לספק שאני הכי ממליצה עליו, ואין ספק שבלעדיהם החתונה הייתה נראית אחרת לגמרי- *חתונלה*- פשוט תקתקו הכל- סידורי הושבה לפני ובזמן אמת! אלכוהול, עיצובים שהכנתי והיה צריך לסדר, תקשורת עם הספקים, ניהול הלו״ז ועוד מלא דברים שהיו! אני חושבת שניהול אירוע זה משהו הכרחי כשיש חתונה גדולה/ הרבה עיצוב DIY/ הרבה ספקים, או אם יש הכל ביחד עשיתי סקר שוק לפני שבחרתי בהם ואני שמחה מאוד על הבחירה הזו! הם גם עזרו לנו המון עם ההושבה, וחסכו לנו כ-20 מנות! ולמרות הכאב ראש- טל עזר לנו ותמך בנו לאורך כל הסידורי הושבה.
מקום לאירוע
המנהל אירוע מטעם האולם (מיכה) היה מקסים והתרוצץ כדי לעשות הכל בשבילנו ובשביל כל המשפחה, והכל היה מושלם (לפי פידבקים מהמשפחה וחברים כמובן)- האוכל, העיצוב, הניקיון ומה לא.. לדעתי האולם הכי שווה בצפון, וגם המלון מדהים! ואני רק מחכה להיות בחתונה בו בתור אורחת בפעם הבאה
צילום סטילס
סגרנו איתם חבילה כוללת לאירוע במחיר מאוד אטרקטיבי! (סגרנו דרך סטודנטים נישאים) לאורך כל הדרך השירות היה אדיב, מהיר ומקצועי, סגרנו איתם גם צילומי save the date בוידאו שיצא מדהים ומרגש בדיוק מה שרצינו! בנוסף, הם צילמו אותנו בחינה, והתמונות היו הממות! בחתונה עצמה קיבלנו את התמונות ימים ספורים לאחר האירוע, יצאו תמונות מדהימות ואנשי הצות מקסימים שעבדו נון סטופ והוציאו מאיתנו את הטוב ביותר!.. כמה דברים חשובים- תדאגו להגיד לצלם בדיוק מה שאתם רוצים שהוא יצלם בכל שלב באירוע, ומי האנשים החשובים לצלם (הורים, אחים, סבתות), לבחור מראש מקום לצילומי זוגיות ולא לתת יד חופשית לצלם. בנוסף, לדעתי עדיף לקחת ספק נפרד למגנטים.
איפור
מאיה המדהימה, איפרה אותי, 2 אחיות וסבתא שלי, בהמון אהבה ואנרגיות טובות! מאיה איפרה אותי גם לאירועים הקודמים (חינה, save the date) ואני עושה אצלה גבות כבר שנים והיא פשוט אלופה, באמת! מרגיעה ומשרה אווירה טובה, ומוכשרת ברמות!
אטרקציות
חיפשנו מלא זמן אטרקציה מגניבה ומיוחדת! וכמעט התייאשנו עד ש צ'רנה אמנית בלונים המהממת שלחה כאן את הקיר צילום החדש שהיא עושה, וישר סגרתי איתה! הוא היה פשוט מדהים וכל האורחים התלהבו ממנו ממש ולא הפסיקו להצטלם איתו! מומלץ בחום
אטרקציות
ההורים שלי עשו לנו הפתעה והזמינו לנו בלוני לד לקישוט האולם שהיו מהממים והוסיפו המון לעיצוב! ובלונים לרחבה שהיו מגניבים ומיוחדים ממש! עם נורות מהבהבות בתוך הבלונים- כולם התלהבו מזה!
רב לחתונה
צהר המקסימים, התהליך מולם היה קליל ופשוט, והרב מרדכי פוגלמן היה מקסים. מקווה- בנווה שאנן, לא היו מים חמים כשהגעתי מה שמאוד העיב על החוויה..
Dj לחתונה
הרים מסיבה מטורפת, הוא באמת אחד המוכשרים בצפון, ואני שמחה שבחרנו בו בגדול
לחתן
חנות חליפות בעיר התחתית בחיפה, שירות מעולה וחליפה מיוחדת ומהממת! (קיבלנו מתנה מסטודנטים נישאים)עמיר המקסים שנתן לנו חליפה מהממת הרבה מעבר למה שדמיינו וזכתה להרבה מחמאות. כמובן שהחליפת חתן כללה גם חולצה, פפיון וחגורה!
תכשיטים ואקססוריז
טבעות - בבורסה ברמת גן, מבחר ענק ומחירים הוגנים ביותר (דרך סטודנטים נישאים)
אטרקציות
ריקוד - אנה המדהימה, ליוותה אותנו במשך כמה חודשים בהמון תמיכה וסבלנות עד שיצא ריקוד מושלם שבחיים לא האמנו שנוכל לבצע! למדנו אצל יאנה סלסה עוד לפני החתונה, במשך שנה בערך, והסלואו היה משולב סלסה.. האמת שהשיעורים הפכו לחלק הכי כיף בהכנות מבחינתי, וזמן איכות של שנינו.
ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+
הרבה אורחים השתמשו בזה, והיה נוח מבחינתנו שחסך לנו קצת זמן בבנק.
תכשיטים ואקססוריז
תכשיטים - השכרתי בדקה ה90 מענבר ברק, יש לה מבחר גדול והיא גם עושה תיקונים (אפילו במקום!)
הזמנות לחתונה ומיתוג
עיצוב הזמנות ועוד - גילי מ Sheyne, אנחנו מכירות מלפני ולא היה לי ספק שגילי תעצב לי את ההזמנה, וגם את הלוגו (פינגווינים) וכל העיצובים המודפסים בחתונה (שלטים וחברי מפיות), התוצאה הייתה בול מה שרצינו, וגילי הייתה הכי סבלנית בעולם ויצא פשוט מושלם!
עיצוב שיער
שיער - דלית המקסימה, השיער יצא מושלם ונשאר בדיוק כמו שהוא עד סוף החתונה, למרות 40 מעלות בצילומים, הרבה ריקודים וקפיצות והמון שיער בלי תוספות..
איפור
איפור ושיער מלוות- ליאת האלופה, הגיעה עם אסיסטנטית, ויחד הן איפרו וסירקו 5 בנות, היה טיפה עיכוב בלו״ז, אז בדיעבד אולי הייתי מפצלת או מתחילה מוקדם יותר, אבל בסה״כ כולן היו מרוצות ממש והן היו מקסימות וסבלניות!!
שמלות כלה
שמלה - ואדים מרגולין, התאהבתי בשמלה שלי ממבט ראשון, אחרי שהייתי בהרבה מקומות באזור חיפה. עשיתי עוד סיבוב קטן בתל אביב ובסוף חזרתי אליו. בגדול הייתי מרוצה ממש, לקחתי שמלה, עליונית לחופה וחצאית ״הפתעה״ לחופה, אבל היתה קצת פאשלה עם החצאית שהבד שלה היה צריך להיות אחר, ומרוב ההתרגשות לא שמתי לב עד הרגע ששמתי אותה הצילומים.. חוץ מזה היא הייתה מהממת וגרפה המון מחמאות! *שמלה שניה - אחותי המוכשרת תפרה לי טופ וחצאית, על בסיס משהו אחר שראיתי ועלה בערך 1500₪, ממש שמחה שהחלפתי כי היה כל כך חם! והאמת שאני מעדיפה שמלות קצרות באופן כללי, ועם הריקוד זה היה מתבקש כי החצאית הייתה ״מתנפנפת״ וכיפית יותר לשלב הזה של הערב.
*גומי- יבואני הממתקים בקרית חיים, מחירים מעולים, מוכרים בשקיות סגורות עם כשרות, עזרו לי בהתאמת הכמויות ובאמת הן התאימו בול. קשקושים לרחבה- בדיעבד לא הייתי קונה עם כמות הבלונים שההורים שלי הזמינו, אבל קניתי בסהכ ב-200₪ ב מקס סטוק ישראל סטוק (היו המון לפני יום העצמאות) *פכפים לרחבה- זוהרים למסיבות - קניון האירועים, הזמנתי באינטרנט, איכות מעולה והגיע מהר, היתה קצת פאשלה עם המשלוח אבל חצי באשמתם וחצי באשמת הדואר בעבודה שלי.. אבל נפתר די מהר והבעלים היה איתי על הקו כמעט כל הזמן כדי לוודא שמגיע ואף היה מוכן להוציא משלוח חדש על חשבונו אם לא היינו מוצאים. *הלבנת שיניים- ד"ר שירן סודרי המדהימה, הרגיעה אותי ועשתה עבודה מהממת וטבעית, מומלץ בחום! מקבלת בחיפה ובקריות. *לק ג׳ל- Nail Art - Noam Ariel נעם החברה המדהימה שלי! אני קצת משוחדת כי אנחנו חברות טובות אבל היא מוכשרת ועושה תמיד ציפורניים מהממות! *נעליים- הראשונות היו אלדו, שנעלתי רק בצילומים ובקבלת פנים כבר החלפתי, השניות- נעלי קולינס - נעלי כלה וערב - colins footwear- יש לו מבחר ענק של נעליים, קנינו זוג לי וזוג לחתן והן היו נוחות ממש, נעלתי אותן גם לפני לשיעורי ריקוד וממליצה בחום. *לריסה פרחי אהבה- זר כלה וקישוט רכב, הזר היה פשוט מושלם! בול מה שרציתי, והבנות שעובדות שם מקסימו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
אטרקציות
אטרקציות
רב לחתונה
Dj לחתונה
לחתן
תכשיטים ואקססוריז
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
תכשיטים ואקססוריז
הזמנות לחתונה ומיתוג
עיצוב שיער
איפור
שמלות כלה