הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן וספיר
החתונה של חן וספיר
סתיו 2018
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

#פוסט_קרדיטים אני וספיר התחתנו ב03.10.18 אחרי 4 וחצי שנים יחד. זו המסיבה הכי טובה שהיינו בה, היה לנו יום מדהים ומעבר לכל המצופה, תהנו מכל רגע כי זה באמת עף ♥

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

התאהבנו בגן מהרגע הראשון שנכנסנו, החוויה הייתה מדהימה, ההתנהלות הייתה מקצועית ויחד עם זאת אישית לאורך כל הדרך! קיבלנו אינספור מחמאות והרבה חברים ובני משפחה שלא הכירו את המקום התלהבו מאוד וחלקם אולי יחזרו בעצמם להתחתן שם :) תודה על הכל!!

שמלות כלה
דוד חצבני
+

הפרפקציוניסט, המושלם והמוכשר ביותר! נהניתי מכל רגע בתהליך, כ"כ כיף להגיע לסטודיו שלו, הוא דקדקן ברמות והאיכות של הבדים שלו מעולה. אני מאוד מאוד ממליצה, קיבלתי אינספור מחמאות מנשים וגברים כאחד כללל הערב.

איפור

כל מילה מיותרת! כ"כ שמחה שבחרתי בה! סגרתי איתה לפני שסגרנו עם האולם. בתור בחורה שלא מתאפרת פחדתי מזה מאוד וידעתי שאני אהיה בטוחה בידיים שלה והיא לא תהפוך אותי למישהי אחרת וכך היה. אדווה סופר מקצועית, חמודה ברמות והאיפור באמת לא זז!!

צילום סטילס

שהוא סופר מקצועי! הוא צילם אצל חברה וידעתי שאסגור איתו. אמיר בן אדם מאוד נעים והספק הראשון שסגרנו איתו. אני חושבת שהתמונות מדברות בעד עצמן. צלם הוידיאו שלנו היה מיכאל לוי, עוד לא קיבלנו את התוצרים אבל בנתיים מההתנהלות מולו אני לא הכי מרוצה, אם מישהי רוצה לשאול משהו בפרטי בשמחה.

עיצוב שיער

הכי מהממת בעולם! השם שלה עולה פה המון, היא סופר מקצועית, נעימה, יודעת בדיוק מה היא עושה וממש יצירתית. היא שלחה אותי גם ל Dana Mantzur - Bridal jewelry - דנה מנצור שממנה קניתי את הסיכות המהממות לשיער במחיר ממש סביר.

עיצוב שיער

נקודה חשובה זה ליווי שיער - השיער מתפרק במיוחד למי שיש שיער חלק שכלום לא מחזיק עליו, אחרי הצילומים הוא לא נראה אותו דבר ואני שמחה שהבאתי ליווי. עשר דקות לפני החופה 0528886665 Ofir Laver Hair&Makeup; סידרה לי את כל הבייביליס שהתחיל ליפול והרגשתי כמו חדשה. אופיר מקסימה ומקצועית והמחירים שלה הוגנים בעיניי.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

גולת הכותרת בחתונה זה ללא ספק נדב שפילמן מאטיסוטו. גם כאן ידעתי שאקח מישהו מהם והווייב עם נדב היה כייפי וזורם וידענו שאנחנו יכולים להיות רגועים. החתונה הייתה עם 160 צעירים בערך והיה לנו חשוב שתהיה מסיבה מטורפת והוא עשה את זה כמו גדול!!

אטרקציות

האלופות!!! הגעתי אליהן דרך ההמלצות בקבוצה ואורלי פשוט מהממת, היא חייכנית, עם ווייבים מעולים, עשתה לנו תמונות מהממות שבאמת לא נופלות מהסטילס. גם המחיר ממש סביר לעומת אחרים שראיתי.

רב לחתונה

עמיהוד סלומון!!! עושה חופה קלילה, מרגשת, מצחיקה, קיבלנו המון מחמאות והרבה שאלו אותנו עליו. השם שלו עולה המון בקבוצה וזה לא סתם, נכון שהוא מבקש תשלום אבל לנו היה חשוב שהחופה תהיה קצרה ושתסחוף את האורחים ולכן לא מתחרטים לרגע.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

היא המעצבת של גן הפקאן. אני חייבת להגיד שאחרי המחירים המטורפים ששמעתי בקבוצה על עיצוב, יעל פשוט מתאימה מכל הכיוונים, היא באה לקראתנו המון, לא הזדקקנו להרבה עיצוב כי המקום מדהים גם ככה, המון דברים היא בכלל לא תמחרה ונתנה לנו בחינם, חוץ מזה ההתנהלות מולה הכי קלילה ונעימה שיש.

תודה לכל מי שהחזיקה מעמד עד כאן, לא מאמינה שהרגע הזה הגיע. הקבוצה הזאת תורמת כל כך הרבה אז מקווה שאוכל להחזיר לכן! מזל טוב ♥ (:

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
גן הפקאן+
גן הפקאן
449 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
עיצוב שיער
עיצוב שיער
Dj לחתונה
אטרקציות
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים