הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ועודד
החתונה של גל ועודד
סתיו 2018
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים** אני רוצה לפרגן לכמה ספקים שמבחנתי היו מעל ומעבר בן הזוג שלי רצה חתונה אזרחית, אני רציתי אירוע בארץ כדי לאחד את המשפחות (ההורים שלי גרושים), אז יצא חתונה אזרחית בניו יורק ב2.8 טקס בארץ ביום שני (יום לפני ערב כיפור) ב17/09 עם 300 אורחים. כל שאלה לגביי התעסקות נישואים אזרחים מוזמנות לשאול בפרטי.

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

מקום יפיפה! אוכל מעולה! צוות מקסים קשוב וכייפי!

Dj לחתונה

מעבר לדיג'יי, מוזיקאית עם נשמה!

צילום סטילס

מעבר לצלם.. הקרנתה השמחת חיים הכי גדול שיש!!

איפור

את בן הכרתי כי אמא שלי עבדה בעבר עם בן הזוג שלו. שיחה אחת איתו והיה לי ברור שהוא יהיה זה שיעשה לי את השיער והאיפור. אז בן המקסים לא רק איפר אותי עדין כמו שאני אוהבת, לא שם לי תוספות ועדיין גרם לי להרגיש יפיפיה באותו יום, יחד עם כל הדמעות שלא הפסיקו לרדת לי בכל כך הרבה סיטואציות! מעבר לכל התחושה הנוחה שלהיות עם בן אדם כל כך רגיש שגרם לי להרגיש מאוד יפה הוא עדין ברמות, וזריז! לא יותר משעתיים ויצאתי לדרכי. יש לי עור פנים מאוד רגיש, לרבה מוצרים אני מגיבה עם פצעים או אדמומיות או יובש, למחרת החתונה העור שלי היה נפלא! ובלי כל סימן! בן גם עבד על אמא שלי, חמתי וגיסתי ועם כל הקרנבל מסביבי הוא ידע לגרום לי להרגיש נוח, פשוט כייף!!

שמלות כלה

את השמלה הראשונה תפרתי אצל התופרת @סטודיו ליליאנה - Studio Liliana ליליאנה היתה מקסימה ועזרה לי לתפור שמלה אייך שדמיינתי ובדיוק למידות שלי.

אטרקציות

עציצי תבלין של כפר עידוד. העדפתי עיצוב שהאורחים יכולים לקחת הביתה וגם יהיה בעל ערך חברתי עם תרומה לקהילה, הם היו מקסימים והאורחים היו מרוצים.

*שמלה שניה* לא תכננתי ללבוש שמלה שניה, אבל אני מאוד אנרגטית והיה ברור לי שאני ארד לנעליים שטוחות (סניקרס כסופות שקניתי מליידי קומפורט) ככה שאמרתי שאולי שמלה קצרה תיהיה יותר נוחה, אז הזמנתי שמלת פרנזים מאלי אקספרס ומהר מאוד הודתי לעצמי שיש לי משו נוח להתפרע איתו ועדיין להיות כלה :) 2 השמלות למכירה וההכנסות ילכו לתרומות :) *עורך טקס* עורך הטקס שלנו היה קרוב משפחה של חברה, שבמקצועו עורך דין וגרם לטקס הדתי לקבל תפני אחרת ומשמעותית יותר עבורנו. טיפים קטנים (לי זה עזר לראות טיפים) תסמכו על האינטואיציה שלכם! לסגור חוזים מראש. להתמקח כמה שיותר, הסכומים לא קטנים והם מצטברים עד כדי כך שאפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים! לכל המתלבטות אני ממש ממליצה להיות בקבלת פנים זה מאסט מבחנתי, פחות אתר צילום, לשבת כמו בן אדם לאכול לפני הקבלת פנים, ואז פשוט לבוא לראות אנשים שלא בטוח שיצא לכם להגיע אליהם במהלך הטקס. מזל טוב :)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גן הפקאן+
גן הפקאן
451 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
אטרקציות