חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על פפריקה מוסיקה
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של הילה ורותם 14.04.24
"פפריקה יושבים במרכז הכרמל, המשרד שלהם מגניב לגמרי והאווירה בו מושלמת. כולם שם נחמדים ואנשים טובים ממש רואים ומרגישים את זה. אין ספק שזה המקום המושלם. הדיג'יי שלנו היה אסף שאני מכירה עוד ממזמן והחלטתי שלא משנה מה הוא יהייה הדיג'יי..."
מספרים על אוהד קריאף | Ohad Krièf
Shiraz Barazani
החתונה של שירז וניב 15.04.24
"ואו קודם על הצוות הכי מושלם שקיים!! כבר בפגישה הראשונה הרגשתי בבית, אוהד והצוות קלע בדיוק למה שרציתי , והשמלות יצאו הכי מושלמותתת שיש! קיבלתי מלאאא מחמאות והכי הכי חשוב ההרגשה שהם נתנו לי כל פגישה מחדש, נתנו לי להרגיש כל פעם מלכה..."
מספרים על HYPE | הייפ
Gal Lalesko
החתונה של גל ואיתמר 08.04.24
"היתה לנו חוויה מדהימה מהרגע הראשון שהגענו לפגישה עם חן סוקו האלוף. היה מיד חיבור, חן הבין את הראש שלנו ומה אנחנו אוהבים ורוצים שיהיה בחתונה שלנו, והוא זרם איתנו והשמיע לנו דברים סופר מגניבים שגרמו לנו כבר לחכות למסיבה איתו."
מספרים על גרייס | Grace
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נעה 12.04.24
"לאורך התהליך מול הגרייס היו מאוד מקצועיים וענו על כל השאלות ועזרו במה שיכלו. החתונה הייתה טבעונית עם דגים והאורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל ובכללי על האווירה של המקום. בטעימות היה בלבול מול האולם אז באופן כללי מומלץ לוודא בחתונות..."
מספרים על אור גידו | DJ
Omer Meiri
החתונה של עומר ומור 10.04.24
"טוב לפני הכל אור גידו זה חבר ואח יקר, אנחנו מכירים עוד הרבה לפני שנהיה די-ג׳יי מילדות כשהיינו שכנים. במהלך השנים יצא לי להיות בכמה חתונות שלו וראיתי איזה מקצוען הבן אדם ולא היה לי ספק מהרגע הראשון שהוא יהיה זה שיעיף אותנו ברחבה!..."
מספרים על תומר ורד - Freemusic djs
מור לוי
החתונה של מור ואביב 03.04.24
"תומר פשוט מדהים!!!! מהרגע שהראשון שהגענו אליו לפגישת הכרות היתה כימיה מטורפת! הוא נתן לנו טעימה מהחומרים שלו והיה קשוב למה שאנחנו אוהבים. אם אתם מחפשים מקצוען שיודע מה הוא עושה ואכפת לו מה הלקוח שלו מחפש, קשוב לסוג הקהל ולמגוון הר..."
מספרים על חופית
Ilana Shinder
החתונה של אילנה וגיא 12.04.24
"חופית הציעו חבילת חתונה מה שמאוד משך אותנו כי רצינו להתעסק כמה שפחות עם ספקים והופתענו לטובה עד כמה כל הספקים שהם עובדים איתם היו מדהימים. הצוות מקצועי בטרוף וזמין והכל בחיוך ונועם ונותן תחושה שהכל בשליטה והכל מתקתק פשוט לקחו את ה..."
מספרים על רון קובי | צלם
Eliav Refaely
החתונה של שני ואליאב 21.03.24
"היה ממש כיף לעבוד איתם ממש מעולים ואיכותים"
מספרים על פנטהאוז | Penthouse TLV
Tamar Moshe
החתונה של תמר ומיכאל 14.04.24
"חוויתי ביום החתונה שלי חוויה קסומה ונעימה רק בזכות המקום שבחרתי להתארגן בו! המקום היה מושלם נעים נקי ומכיל את כל האנשים שהיו סביבי ביום הזה! הפנטהאוז מרווח והתמונות שוות הכל!!! תודה רבה על חוויה מושלמת ממליצה לכל הכלות שרוצות מרחב..."
מספרים על אגם ברייד | Agam Bride
Daniel Kashti
החתונה של כלה- וחתן- 09.04.24
"מקום מדהים ביופיו! בעלי דירה מושלמים ונעימים נותנים מענה לכל דבר שצריך מפנקים באוכל ובשתייה , אווירה נעימה וכיפית שמים שירים מרימים בטלוויזיה ונותנים יד חופשית למה שצריך אם זה פינה לעשות איפור שיער ולהצטלם יש מלא מקומות שם להצט..."