חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על עומר כחלון
Michal Raymond
החתונה של אור ומיכל 28.03.24
"מהרגע הראשון לא היה לנו ספק - עומר יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו. היכולת שלו להבין תוך שניות בדיוק מה אנחנו רוצים, ביחד עם חום ואנושיות שכבר אין בתחום הזה קנו אותנו, וזו ההחלטה הכי טובה שעשינו!"
מספרים על DJ Shay Tsadik | שי צדיק
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של דניאלה נביס 17.04.24
"We loved your music style and your talent (song choices, mixes and translations!!). You knew our tastes and understood what we wanted within five minutes of speaking. You had the whole package of old school music, English, Hebrew,..."
מספרים על 88 גן אירועים בעמק
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של קרן ושמואל 17.04.24
"חייבת להמליץ בחום על גן אירועים 88! התחתנו ב17.04.24- הכל היה מושלם!!! כל פינה יותר יפה מהשנייה! ברמה שהצלמים שלנו לא רצו שנצא משם והתלהבו מכל פינה! קיבלנו תגובות ממש ממש טובות מהאורחים- שהאוכל היה מיוחד, טעים מאוד, טרי ובשפע, השי..."
מספרים על יצחק כהן | רב עורך חופה וקידושין
Roy Gornizky
החתונה של רוי ומאיה 21.04.24
"יצחק כהן ליווה אותנו לאורך כל התהליך בצורה מדהימה. החופה הייתה בדיוק לטעמינו, מצחיקה, קלילה ובאווירה טובה. רב מדהים מדהים ומומלץ בחום במחיר טוב."
מספרים על Arty Films | צילום ועריכת וידאו
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עידן ויהונתן 22.12.22
"ארתור האגדי , היה לי קשה לבחור מה הוא הכי כי הוא הכל , מקצועי אישי , הגון וסבלני צילום וידאו איכותי ברמה גבוה עורך מדהים ומוכשר הוא הבחירה הכי טובה שיש , הסרטים שהוא עשה לנו פשוט ניראים סצטנה מסרט מטורףףף https://vimeo.com/9387..."
מספרים על שימי מלכה
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של חן ורן 01.02.24
"וואו מאיפה להתחיל בכלל?! קודם כל- כמות האנשים שפנו אלינו אחרי הארוע ועפו על שימי היא אינסופית! ונחזור להתחלה- הוא היה זמין 24/7, כל דגש שביקשנו- יושם, מעבר לזה שהוא האיש הכי מתוק שיש- הוא קלע בול בול בול לאוירה. הוא מייצר מוזיקה מ..."
מספרים על דואאה
Dana Selinger
החתונה של דנה 17.04.24
"נתחיל מיזה שהגעתי בתור כלה להתארגן בדואאה לאחר שתיאמתי מול מנהל האירוע. כשהגעתי היו בחדר התארגנות אנשים מתוך אירוע של חברת ביטוח שהתנהל ביום החתונה.. כאשר ציינתי למנהל האירוע כמה פעמים ותיאמתי איתו גם יום מראש שאני מתארגנת בדואאה..."
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של ליהי ויקיר 16.04.24
"הייפ המדהימים !!!!!!!!!!! ובפרט ליאם אלבז האחד והיחיד!!!!!!!! ואו איזה דיגי באמת! עשה לנו את האירוע, פשוט נשברו לאנשים הרגליים, היה נדיר ומקפיץ וכיף ופשוט אווירה אחת ענקית !!! סיימנו את האירוע עם אנשים שנשבר להם הרגליים ואין לנו..."
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
Inbar Ofer
החתונה של ליאור וענבר 29.03.24
"פיינל דראם מדהימים ואופק גלר במיוחד! הרים לנו את האירוע ופשוט היה מטורף חלום של כל חתונה שהוא ינגן בה! גם היחס שלו לפני ואחרי היה מדהים, ממליצים ברמות"
מספרים על הגן בשפיים
Inbar Ofer
החתונה של ליאור וענבר 29.03.24
"היה מדהים! המון תודה גם לתמא ונעה! ❤️"