חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על OR ROSH | Music Group
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של ינון ונעמה 07.04.24
"אור ינאי והכל הצוות. עברנו שנה של אירוסין מההתחלה ידענו שאנחנו רוצים שילוב של נגנים ודייגי לאירוע שלנו, בתאריך הראשון ינאי היה אמור להיות איתנו, נבנה קשה טוב ומקצועי התחלנו לבנות ביחד את המסיבה הכי טובה לחתונה שיכולנו לבקש, בעקב..."
מספרים על SALINA | סאלינה חליפות גברים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אבירן 05.10.23
"חליפה לחתונה היתה נוחה גמישה ונעימה. רקדתי בה שעות. המחיר היה נהדר וקניתי שם עוד דברים"
מספרים על ליאתריס | Liatris
Amit Shani
החתונה של עמית ויקיר 16.04.24
"ליאת וצחי המדהימים עשו לנו עיצוב מהמם וחסר פשרות לחופה והאולם! ליאת היא מעצבת הבית של הגויה מיה, מההכרות ועד החתונה היא הייתה סופר סבלנית וקשובה אלינו. דאגה לשלוח אופציות שונות ואפילו הזמינה אותנו לראות ויזואלית את הזרים כדי שיהי..."
מספרים על החיפושית
Sapir Benishti
החתונה של ספיר ואלעד 18.04.24
"אז הגעתי לרז שבוע חצי לפני החתונה. איך שראיתי את עמוד האינסטגרם שלו ראיתי את העיצוב וזה הסתדר לי בול עם העיצוב של הגן (תאודור בהרצליה- לא הצלחתי לעדכן את זה) שהתחתנו בו. במקרה הוא היה פנוי והציע את המחיר הכי הוגן שהציעו לי. העמדה..."
מספרים על Bloom | בלום הפקת אירועים
Noa Yalovsky
החתונה של נעה ורון 19.04.24
"בלום האהובים הם באמת הפקה שדואגת להכל מהקצה לקצה! ❤️ לצערנו תאריך החתונה המקורי שלנו נדחה בגלל ה7.10, ההודעה הראשונה שקיבלנו באותו הבוקר הייתה מאורי שאמר שהם איתנו בכל מצב, ומאחורינו בכל מה שלא נחליט וכך באמת היה. בתוך כל המצב המו..."
מספרים על HYPE | הייפ
Sagi Geller
החתונה של דניאל ושגיא 12.04.24
"חן סוקו האדיר🥳🥳🥳 מקצוען שאין דברים כאלה, נהנו מכל רגע מהפגישות במשרדים של HYPE ועד החתונה עצמה. ההתנהלות הבן אישית הייתה רמה אחת מעל כולם הקשיב יישם ותמיד היה שם בשבילנו. ממליצים ונמליץ בחום על HYPE וחן סוקו האחד והיחיד"
מספרים על סטודיו מדינה | MËDINA
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של ירדן ושובל 29.04.24
"היה מדהים! הצוות האיכות המקצועיות ללא ספק אמליץ עליכן באהבה תודה ענקית❤️"
מספרים על סנטרל | Central
Lilach Ron
החתונה של לילך 17.04.24
"אחרי 17 אולמןת באתי להתקשר לאולם שבחוסר ברירה עמדנו לקחת, ואני 3 פעמים מנסה להתקשר דרך גוגל ואני 3 פעמים מגיעה לסנטרל. ופעם אחת לא ניתקו לי את הפלאפון. בסוף שאלתי את אריק בטלפון לאן הגעתי. והוא אומר אולם אירועים. שם אמרתי זה גורל...."
מספרים על גיל חיון
Shani Frishman
החתונה של שני ועידו 12.04.24
"גיל הוא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לנו בחתונה. מההתחלה התחברנו אליו עוד בשיחת הטלפון אבל הוא עלה מעל לכל הציפיות שלנו. הוא הרים, הצחיק, דאג, סירק, הלביש, שימח וכמובן שעם כל זה, הוא הצלם הכי טוב שיש. הוא הוציא לנו תמונות שלא חשבנו ש..."
מספרים על לילך ספיר | Lilach Sapir Events
Shira Levi
החתונה של שחר ואיתי 19.04.24
"לילך מפיקה באמת מדהימה! מעבר לזה שהיא הפיקה לנו אירוע מהמם בדיוק כמו שרצינו, במשך כל התהליך היא הייתה קשובה, תמיד תמיד זמינה ונתנה תחושה שהחתונה שלנו חשובה לה כמו לנו אם לא יותר 😂 היא לא וויתרה עד שקיבלנו בדיוק מה שרצינו עד הפרט..."