חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על עדן ציוני | ArtEvents by Eden Ziony
Eden Dadon
החתונה של עדן ונאור 16.04.24
"עדן אהבה שלנו בלב!!! אתה הבחירה הכי טובה שלנו! מנהל אירוע שהוא אחד לדור לא היינו צריכים לדאוג לכלום! היה לנו הכי כיף ומדהים בעולם בזכותך!!! היינו אורחים באירוע של עצמנו וזה שווה הכל! אתה החלום!!! זכינו!"
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של סיון ורן 18.04.24
"גיל לוגסי די ג'יי החלומות שלנו מהרגע שהתחילה קבלת הפנים כל שיר היה יותר מדויק מהקודם! לא הפסקתי לרקוד לרגע השירים היו הברקות אחד אחד, האווירה הייתה חשמל, וגיל מהמם וכבש את כל הקהל כולל החברים והמשפחות לא היה אחד שלא עף באוויר!..."
מספרים על Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין
Carmel Zisman
החתונה של כרמל זיסמן 20.04.24
"הגעתי לליליה אחרי שכמעט התייאשתי מלחפש שמלה, ליליה עטפה אותי והכילה את הקושי שלי בכל הלב, מצאתי אצלה את השמלה המושלמת לי וגם המושלמת בתבל שתגרום לכל אחת להרגיש ולהראות כמו אלה מושלמת! ליליה הפכה את הדרך לחתונה, שכללה דחיות ומלחמה..."
מספרים על אוהד קריאף | Ohad Krièf
Yana Khandaeva
החתונה של Yana וAlon 18.04.24
"כל השמלות ואווווו, מדדתי הרבה ואהבתי את כולן, בסוף הלכתי על לוק קלסי וסקסי בטירוף😍 השירות היה ואווו, אוהד והבנות מתוקים וסבלניים וחמודים! למדידות באתי כל פעם עם חברה אחרת וכל פעם אמרתי שהן חייבות שמלה מאוהד! למרות שכולן נשואות 😁 (..."
מספרים על ניב בריג
Nitzan Goren
החתונה של ניצן וטום 18.03.24
"החתונה שלנו נדחתה מאוקטובר, לאורך כל הדרך ניב היה איתי בקשר הרגיע לגבי כל מה שקשור לדחייה וכמובן היה הכי קשוב, ביום האירוע הכל התנהל בצורה כיפית ורגועה ועכשיו כשקיבלנו את התמונות זה בכלל ואוו!! ממליצה מאוד תודה רבה :)"
מספרים על שימי מלכה
Arian Shermak
החתונה של אריאן וארי 13.03.24
"קיבלנו המלצה על שימי וקבענו פגישה, כבר שיצאנו מהדלת אחרי הפגישה סימסתי לשימי שישלח חוזה וסגרתי איתו מיד! התאהבנו! היינו צריכים לדחות את החתונה בגלל המלחמה ודבר ראשון בדקנו שפנוי! שימי הוא הספק הכי טוב שבחרתי והוא היה הנחת שלנו בח..."
מספרים על סתיו אופמן
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של תמר ואופיר 09.04.24
"סתוי הייתה סבלנית, מקצועית וכמובן הוגנת מאוד במחיר. לקחתי ממנה 2 שמלות. התוצאה הייתה ואוו שמלות לא שגרתיות ומעלפותתתת"
מספרים על dj or ziv - אור זיו
Omer Menahem
החתונה של מיכל ועומר 15.04.24
"אור מאד התחשב בבקשות שלנו ,היות ובאנו להתחתן מח"ול אז רשימת הבקשות הייתה ארוכה יותר מהרגיל . מאד זמין לבקשות מקצועי ונכון לעזור מאד מרוצים מהשרות ונכונות."
מספרים על הגבעה
Zohar Mor-Rashti
החתונה של זוהר ועומר 23.03.24
"מבין כל המקומות שראינו, הגבעה הייתה המקום היחידי שמשך לנו את העין כבר מההתחלה. משהו באווירה של המקום היה קסום בצורה יוצאת דופן. הגן והאולם מעוצבים בצורה כל כך מדויקת ובטעם טוב ולכן גם היה לנו ברור שאת הצילומי זוגיות שלנו נעשה במקו..."
מספרים על שני שוסטר | עיצוב שיער
Naama Rom
החתונה של נעמה רום 27.03.24
"הגעתי לשני דרך המלצות בפייסבוק והייתי עם רעיון מאוד ברור לאיך אני רוצה שהשיער שלי יהיה ביום של החתונה שני הגיעה אחרי שדיברנו קצת לפני והייתה קשובה ומקסימה והצליחה לעשות בדיוק מה שרציתי!"