חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על רון קובי | צלם
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של רומי ועומר 29.03.24
"כתבנו כבר לך אבל שמחים לומר לך שוב, אין עלייך, בזכותך הייתה לנו חתונה מדהימה עם תיעודים מקסימים. עשית אווירה טובה ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בך"
מספרים על אורי ברונפמן | Dj
Stav Barel
החתונה של סתיו ופלג 11.04.24
"אורי פשוט תותח, איש מקצוע לעניין, מרגישים שהוא יודע את העבודה בצורה הטובה והמקצועית ביותר. היה אפשר להרגיש שהוא מתרגש מהעבודה וגורם לאנשים לרצות לרקוד למוזיקה שהוא משמיע. מרוכז, מרים, מכיל, מבין ושירותי. קיבלנו ים מחמאות עליו! בקי..."
מספרים על גלושא צלמים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אדווה ושי 31.03.24
"אז אחרי שיחת זום עם רומן הבנו שהוא האחד שלנו, היה לנו איתו וייבים ממש ממש טובים, הצחיק אותנו וגרם לנו להיות ממש רגועים בבחירה שלנו. בתור צלמת היו כמה דברים שהיה לי מאוד חשובים ולפני החתונה דיברתי עם רומן וממש הרגשתי שאנחנו מדברים..."
מספרים על Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של יובל ועינבר 15.04.24
"הגענו לחנות אחרי מספר חנויות אותם ביקרנו, טיפלה בנו שולי. היא עובדת מסורה, מקצועית, אכפתית וסבלנית מאוד. מדדנו מספר דגמים, וכל דגם מספר פעמים עד שבחרנו את הדגם המתאים ביותר לחתן. ממליצה מאוד להגיע לבקר! המחירים מאוד הוגנים ושי להם..."
מספרים על רעות תוריאל
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עמית 24.06.21
"רעותייייי אהובתי!!! איזה מזל שאלמוג הכירה לי אותך! תודה שעשית אותי בגרסה המשופרת של עצמי הרגשתי הכי יפה בעולם בזכותך! היה לי יום מושלם ואת חלק בלתי נפרד ממנו! את מדהימה והרוגע שלך גרם לכל היום הזה להיות הכי מהנה וכייפי שיכול לה..."
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נעה ודור 10.04.24
"עם עמרי קרסו ישר היה לנו חיבור מטורף ומהפגישה הראשונה ידענו שאנחנו בידיים טובות. הוא יודע לקרוא את הקהל בצורה מדויקת ויודע לגעת בכל אורח.. באמת שאין עליו ואתם לא תתאכזבו❤️ ועזבו שמעבר למקצועיות הוא בן אדם מדהים ותמיד עונה לכל שאלה..."
מספרים על להקת ריטלין | הרכב לאירועים Ritalin Band
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של מיכאל ושיר 14.04.24
"היו מדהימים! כל חלק באירוע היה הרבה יותר טוב בזכותם, הביצוע של השיר חופה היה מדהים, סופר מרגש, והמסיבה אחר כך הייתה מטורפת כל האורחים שאלו לגבי הלהקה אחר כך"
מספרים על וילה דהרמה
Neomie Bokobza
החתונה של נעמי ובן 12.04.24
"הוילה המושלמת ! זה בדיוק היה הוייב שרצינו, ירוק, בוהמי, חמים והכי מזמין בעולם ! הכל היה מושלם מושלם מושלם עד הפרטים הכי קטנים כולל החלב במקרר שהיה חובה להתארגנות מוקדם בבוקר ( 5 בבוקר)"
מספרים על ליהי קורן כהן - איפור & שיער
Rotem Sapir
החתונה של רותם 10.04.24
"הגעתי לליהי מהמלצות ואחרי שפגשתי אותה באירוע של כלות אורבניות ידעתי שאני חייבת לסגור איתה! הסגנון העדין והקלאסי שהיא עושה פשוט קונה 😍 ואיזה כיף לי שזכיתי שהיא תלווה אותי בכל היום המושלם הזה! כבר בניסיון שהיה לנו ידעתי שבחרתי נכון..."
מספרים על DJ איתן כרמי
Eden Weisberger
החתונה של עדן וגיא ויסברגר 12.04.24
"איתן דיג'יי מושלם! לפני החתונה נפגשנו עם איתן בבית שלו, הוא השרה עלינו המון רוגע, היה סופר קשוב לטעם המוזיקלי שלנו. היה לנו אירוע מקסים ומלא אנשים החמיאו על המוזיקה הטובה! נהנינו מאוד וזה הרבה בזכות האווירה שאיתן יצר באירוע 😃 ממלי..."