חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על די ג׳יי נאור מרציאנו - DJ Naor M
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של טל ואמרי 07.06.24
"די-ג׳יי נאור מרציאנו ליווה אותנו ביום המאושר בחיינו! נחשפנו אליו לראשונה בחתונה של אחותי התאומה בזמן שהוא הרים את הרחבה והקסים את כולנו!!! בנוגע לחתונה שלי ושל בן זוגי, אמרי, היה לנו מאוד חשוב לבחור די-ג׳יי מנוסה שיצליח להתאים א..."
מספרים על YuviZ
Emily Shasha
החתונה של אמילי ועידן 05.06.24
"ה-מקום לכל מי שמחפשת מקום התארגנות לא פחות ממושלם במרכז תל אביב! כל ההשקעה, האווירה והנוכחות של יובל נתנה לנו את התחושה הכי כיפית ונוחה שיש. ממליצה בחום לכל מי שמחפשת 🤍🤍🤍"
מספרים על דניאל אברהם | שמלות כלה
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של לינוי ואור 28.05.24
"רציתי להגיד תודה רבה! השירות של דניאל היה מדהיםםםם עם המון סבלנות והבנה, קיבלתי יחס כזה מושלם עם אנרגיות מדהימות . דאגה לכל חשש שהיה לי עד שכל פרט היה מדויק והשמלות שלה כל אחת יותר יפה מהשנייה ברמה אחרת ! ממליצה מכל הלב ❤️"
מספרים על פנטהאוז | Penthouse TLV
Shani Eldarov
החתונה של שני ושניר 05.06.24
"הגעתי לפנטהאוז אחרי שהצלמים התעקשו שזה מקום מהמם לצילומים, למרות שבהתחלה חששתי מאוד בגלל המרחק. רציתי מקום שנראה ישן וירוק, והתקשיתי למצוא משהו בסגנון. כשנכנסתי למקום הבנתי למה כולם התעקשו עליו, נכנסתי למקום שקט, רגוע ומיוחד מ..."
מספרים על נור | Noor jaffa
Nitzan Israeli Eilon
החתונה של ניצן ואלעד 12.04.24
"גלריית נור הייתה המקום הכי מיוחד וקסום שיכולנו לבחור לאירוע שלנו! מעבר ליופי של המקום, לווינו על ידי קארין מנהלת האירוע מטעם המקום שהייתה פשוט נהדרת לכל אורך הדרך - כולל עזרנ בדחיית האירוע עקב אירועי המלחמה, פנאי לשטויות הקטנות שנ..."
מספרים על לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
Nitzan Israeli Eilon
החתונה של ניצן ואלעד 12.04.24
"צוות הצילום היה מדהים! נהנינו מכל רגע החל מההכנות בהם לירון השתלב בטבעיות עם צוות ההתארגנות והמלוות שלי, דרך צילום כיפי ולא מביך מדי לזוג שפחות יודע לעמוד מול מצלמה ועד לכל מסיבת החתונה. האורחים נהנו מהשהות של הצלמים, דבר שהיה חשו..."
מספרים על דורית כהן
Yarden Yosefi
החתונה של ירדן וקובי 05.06.24
"דורית איפרה אותי ואת אחותי ואמא שלי לחתונה שלי :) עוד לפני החתונה דורית דאגה לוודא איתי את כל מה שצריך לקראת- דיברנו על איזה איפור אני אוהבת ורוצה, מה הגוונים המועדפים, מה מתאים לי לפנים. עזרה לי לחשוב ולתכנן את הלו״ז של ההתארגנות..."
מספרים על שני שוסטר | עיצוב שיער
Sharon Levy
החתונה של שרון וגל 19.04.24
"וואו, פשוט הבחירה הכי טובה שלי לחתונה ❤️ נתחיל מזה ששני סופר מקצועית, עובדת בצורה מדויקת והתסרוקת יצאה מדהימה! קיבלתי כל-כך הרבה מחמאות, רציתי משהו טבעי ולא מתועש והיא קלעה בול למה שביקשתי. מעבר למקצועיות שלה, שני הייתה באווירה מר..."
מספרים על אבי שמי | DJ AVI SHAMI
Shir Elimelech
החתונה של שיר ועמית 03.06.24
"אבי התותח ניגן לנו בחתונה! ההחלטה הכי טובה שלנו!!!! אבי זמין בטירוף, מלא באנרגיות חיוביות, אף פעם אין בושה לבקש ממנו משהו או לשנות דברים, תמיד זה מתקבל בברכה ובחיוך. הטיפ הכי טוב שלי זה לסמוך עליו הוא יודע את העבודה ולקרוא קהל, וג..."
מספרים על רזרבה - אישורי הגעה לאירועים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אלמוג ואור 05.06.24
"אמיר היקר , הייתה לנו חווית שירות נהדרת איתך! הדאגה שלך להבנה שלנו בכל הפרטים והזמינות התמידית לכל מי ששואל וצריך הכוונה. תודה רבה בהחלט נמליץ באהבה ❤️"