חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על BINI Bouquet | ביני בוקה
Nitzan Orlovsky
החתונה של ניצן ודוריאן 30.06.23
"תעשו לכם ולחתונה שלכם טובה - קחו את ביני. אנחנו בחרנו את ביני לעיצוב השולחנות ויצא מדהיםםםם, בול מה שדמיינו ואפילו יותר מזה. אפשר לסמוך על הטעם המעולה שלה בעיניים עצומות ולדעת שגם אם אתם לא פיזית שם הכל יהיה על הצד הטוב ביותר - זא..."
מספרים על עדן - גן האירועים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של רותם ואופק 27.05.24
"המקום הכי מושלם בעולם להתחתן בו. צוות מקצועי בטירוף, תחושה של בית ומשפחה, תשומת לב לפרטים הקטנים בתורה יוצאת דופן מהרגע הראשון שפגשנו את עוזי ידענו שזה המקום שאנחנו מתחתנים בו. לאורך כל התהליך היו קשובים לצרכים ולרצונות שלנו, עידן..."
מספרים על שרונית - גן אירועים בטבע
Zohar Hen
החתונה של זהר הן 27.05.24
"ואו, מאיפה אתחיל. החלום שלי היה להתחתן בטבע, אבל הנה התארסתי וגיליתי שחתונות בטבע זו הפקה מאוד יקרה שאני לא יכולה להרשות לעצמי - ואז גיליתי את שרונית, פנינת טבע קסומה בשרון, מיקום מושלם קרוב למושב בו גדלתי (ולכן נוח להרבה מהמוזמני..."
מספרים על סנטרל | Central
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אראלה 27.05.24
"היה מושלם שרות מושלם אוכל מושלם חוויה מושלמת ניהול מושלם ממליץ בחוםםםםם"
מספרים על קיסר ים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של בת אל שלוש 27.05.24
"זאת הבחירה הכי טובה שהייתה לנו! אבי ליווה איתנו לאורך כל הדרך, ביחס אישי ברמה הכי גבוה ואכפתיות כאילו ואנחנו בני משפחתו שלו. לרגע לא הרגשתי שהוא עוזר כי הוא חייב או משהו כזה אלא רק כי הוא רוצה ובכל שעה. האוכל היה מדהים והאורחים ע..."
מספרים על לירן לוינוביץ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של לילך ורון 14.05.24
"אחת הבחירות הטובות שלנו! לשנינו קשה עם צילומים, זרם עם הביישנות, גרם לנו להרגיש בנוח ולהשתחרר, היה מקצועי ונעים הצלמת שהגיעה איתו בשלב מאוחר יותר היתה גם סופר מקצועית ויצאו תמונות מעלפות ממליצים בחום!"
מספרים על סיטרוס - גן אירועים | Citrus
Eden Swisa
החתונה של עדן ועידן 09.04.24
"סיטרוס היה האולם השני שראינו, ואיך שנכנסנו התאהבנו בו! פגש אותנו עידן הנסיך שעשה לנו סיור במקום והסביר על הכל לפרטי פרטים בידע ומקצועיות רבה. לא התלבטנו יותר מדי וסגרנו. אני יכולה לומר בפה מלא שכל אחד מהעובדים מהקטן ועד הגדול בגן..."
מספרים על גרייס | Grace
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אריאל ואושר 26.05.24
"התחתנו במאי האחרון עם הרבה התרגשות וחשש בלב! ואחרי הרבה בדיקות של כמה אולמות בסוף משהו בלוק האורבני החם והנעים בשילוב עם הצוות המקסים שקיבל אותנו גרם לנו לסגור בגרייס. אלינור אילנה ודיאנה שקיבלו אותנו בצורה מדהימה וזרמו איתנו בכ..."
מספרים על סתיו אופמן
Stav Harari
החתונה של סתיו הררי 08.05.24
"הגעתי לסתיו לשמלה שנייה בעיצוב אישי, ופשוט התאהבתי!! אין אין אין אין אין אין אין דברים כאלה. היא קראה אותי כמו ספר פתוח, הגשימה לי את כל החלומות ועשתה הכל ממש כמו שחלמתי. ברגישות, בדיוק, בהכלה ובאמת שאני יכולה להגיד שהיא שמה את..."
מספרים על תל יצחק | Kitchen & Garden
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נוי שריקי 26.05.24
"החוויה מול המקום עד האירוע ובאירוע עצמו שונה לחלוטין 180 מעלות. עד האירוע האינטראקציה עם המקום הייתה קשה, לא מספיק מקצועית בעיני ולא תמיד נעימה, בעיקר בשלב ההפקה. המקום מאווווווד יקר והציפייה הייתה לקבל שירות 10/10 מה שלא קרה *עד..."