חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על עומר כחלון
Zehava Saginahor Polacheck
החתונה של זהבה ואיתמר 01.04.24
"עומר כחלון האחד והיחיד!! באמת תעשו לעצמכם טובה ותסגרו אותו כמה שיותר מהר. קיבלנו המלצות חמות על עומר מהגן בשפיים ומהרגע הראשון התאהבנו. מעבר לזה שהוא פשוט בנאדם מקסים הוא כל כך מקצועי, הרים לנו את הרחבה, קרא את הקהל, עשה מעברים חד..."
מספרים על יצחק כהן | רב עורך חופה וקידושין
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של רוי ומאיה 21.04.24
"יצחק כהן ליווה אותנו לאורך כל התהליך בצורה מדהימה. החופה הייתה בדיוק לטעמינו, מצחיקה, קלילה ובאווירה טובה. רב מדהים מדהים ומומלץ בחום במחיר טוב."
מספרים על Arty Films | צילום ועריכת וידאו
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עידן ויהונתן 22.12.22
"ארתור האגדי , היה לי קשה לבחור מה הוא הכי כי הוא הכל , מקצועי אישי , הגון וסבלני צילום וידאו איכותי ברמה גבוה עורך מדהים ומוכשר הוא הבחירה הכי טובה שיש , הסרטים שהוא עשה לנו פשוט ניראים סצטנה מסרט מטורףףף https://vimeo.com/9387..."
מספרים על שימי מלכה
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של חן ורן 01.02.24
"וואו מאיפה להתחיל בכלל?! קודם כל- כמות האנשים שפנו אלינו אחרי הארוע ועפו על שימי היא אינסופית! ונחזור להתחלה- הוא היה זמין 24/7, כל דגש שביקשנו- יושם, מעבר לזה שהוא האיש הכי מתוק שיש- הוא קלע בול בול בול לאוירה. הוא מייצר מוזיקה מ..."
מספרים על דואאה
Dana Selinger
החתונה של דנה 17.04.24
"נתחיל מיזה שהגעתי בתור כלה להתארגן בדואאה לאחר שתיאמתי מול מנהל האירוע. כשהגעתי היו בחדר התארגנות אנשים מתוך אירוע של חברת ביטוח שהתנהל ביום החתונה.. כאשר ציינתי למנהל האירוע כמה פעמים ותיאמתי איתו גם יום מראש שאני מתארגנת בדואאה..."
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של ליהי ויקיר 16.04.24
"הייפ המדהימים !!!!!!!!!!! ובפרט ליאם אלבז האחד והיחיד!!!!!!!! ואו איזה דיגי באמת! עשה לנו את האירוע, פשוט נשברו לאנשים הרגליים, היה נדיר ומקפיץ וכיף ופשוט אווירה אחת ענקית !!! סיימנו את האירוע עם אנשים שנשבר להם הרגליים ואין לנו..."
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
Inbar Ofer
החתונה של ליאור וענבר 29.03.24
"פיינל דראם מדהימים ואופק גלר במיוחד! הרים לנו את האירוע ופשוט היה מטורף חלום של כל חתונה שהוא ינגן בה! גם היחס שלו לפני ואחרי היה מדהים, ממליצים ברמות"
מספרים על הגן בשפיים
Inbar Ofer
החתונה של ליאור וענבר 29.03.24
"היה מדהים! המון תודה גם לתמא ונעה! ❤️"
מספרים על גלושא צלמים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של ירדן ורותם 10.04.24
"גלושא האלופים שודכו לנו כחלק מהחבילה בכרמלה, והיום בדיעבד היינו בוחרים בהם חד משמעית בלי היסוס גם בלי החבילה. אנחנו החשבנו את עצמנו כלה וחתן מאוד ביישנים ולא אוהבים להצטלם והם פשוט הוציאו מאיתנו את הטוב ביותר! הייתה אווירה סופר נע..."
מספרים על אור גידו | DJ
Alona Zukerman
החתונה של אלונה וניתאי 05.04.24
"אור גידו האלוף! הרמת לנו את הרחבה! מהרגע הראשון שבאנו לפגישה איתך הבאנו שיש לנו עסק עם בחור היפר שלא ינוח עד שכל האורחים שלנו יהיו על הרגליים. תמיד עם אנרגיות שיא וחיוך כובש! אוהבים אותך, אתה מלך, החתונה היתה מהאגדות ונהננו מכל ש..."