חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על תומר ורד - Freemusic djs
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של רותם ואסף 09.04.24
"תומר הבנאדם הכי מהמם, מקצוען ותותח אמיתי!!! הוא העמיד את כל הקהל על הרגליים וזו כבר חתונה שניה שהוא עושה במשפחה!!! אנחנו אימצנו אותו כדי ג'יי שלנו. הוא תמיד מצליח להשאיר את הרחבה חרוכה (בקטע טוב;) ואין אחד שנשאר לשבת. אצלנו אציין..."
מספרים על פפריקה מוסיקה
Michael Friesem
החתונה של רותם ומיכאל 12.04.24
"הגענו לדור גל אחרי שחברים המליצו לנו עליו. בפגישת היכרות היה חיבור מיידי וישר ידענו שאנחנו רוצים שהוא ינגן אצלנו. מעבר לזה שהוא היה בין הגורמים שגרמו לחתונה שלנו להיות וואוו!! הוא גם אחלה של בן אדם שפשוט תענוג לעבוד איתו. והכי חשו..."
מספרים על פולה | צילום פולארויד לאירועים
Daniel Rojas
החתונה של דניאל וגיל 04.04.24
"חיפשתי משהו שהוא לא מגנטים רגילים שלא ידהו על המקרר ואחרי חיפושים נתקלתי בפולה וממש ממש אהבתי! סגרתי אותם לחתונה שלי ואיתי הצלם פשוט הוציא כלכך הרבה תמונות,רגעים קסומים ויפים לזוג דיי ביישן ובסוף חיכתה לנו קופסא מפוצצת בתמונות ורג..."
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
Nir Swartz
החתונה של אופיר וניר 12.04.24
"דודו האחד והיחיד!!!! רצינו לומר לך תודה ענקית על ביצוע מושלם ❤️❤️ כל הרחבה הייתה בשמיים 🛫🛫🛫 היה לנו כיף לא נורמלי, קלעת בול לטעם שלנו וגם של הקהל (המאודדד הטרוגני שלנו) - שזה לא פשוט בכלל 😅😅 עד היום כואבות לנו הרגליים 🤣🤣 הכי שמחים..."
מספרים על HYPE | הייפ
Liem Zaada
החתונה של ליאם צעאדה 12.04.24
"גיל לוגסי האחד והיחיד 🥹 וואו איזו בחירה מדויקת ומושלמת! באמת אין איך להסביר את התופעה שהיא גיל לוגסי! הבן אדם כישרון מהלך, קורא את הקהל בצורה בלתי רגילה ובאנרגיה המדהימה שלו גורם לכולם ברחבה לעוף עליו ויחד איתו. נפגשנו ודיברנו עם..."
מספרים על Globerson Homes
Gal Shechter
החתונה של גל ואדיר 10.04.24
"ווואוווו ממליצה בחום על ליאור והבית המדהים שלה. בית קסום ויפיפייה מעוצב ברמות שבא לי לעבור לגור שם. האנרגיה בבית מיוחדת וקסומה והיה לי תענוג גדול :) ליאור דואגת לכל פרט קטן, וגם דאגה לי ולספקים, כל התהליך לפני ובמהלך אותו יום היה..."
מספרים על מאיו מיוזיק | Mayo Music
Michal Attias
החתונה של לינאי ועמית 02.04.24
"טוב תקשיבו….הכנות לחתונה זה קשה ומאתגר בייחוד לפרפקציוניסטים שרוצים שהחתונה תהיה מושלמת והפחד הכי גדול שלהם זה המוסיקה-חייב להבין המוסיקה עושה את כל החתונה!!!!!!!!!!!!!! אז בתור זוג מאוד פרפקציוניסט בנושא, שאוהב מוסיקה טובה - באלי..."
מספרים על סתיו אופמן
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של מאיה 03.04.24
"הגעתי לסתיו מהמלצה של חברה לחיפוש שמלה שנייה לריקודים. הסטודיו מהמם, יש מבחר שמלות, חליפות וסגנונות, סתיו עם ראש פתוח וביחד אפשר לחשוב וליצור הכל. בפגישה הראשונה כבר התאהבתי בשמלה ויצאנו לדרך להתאים אותה בדיוק בשבילי עם כל מיני שי..."
מספרים על חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של חן וגרמן 14.04.24
"היה מדהים אני רוצה לסמן את כל האופציות הטובות בשאלון אבל לא ניתן לעשות את זה, דניאל המנהל אירוע היה מדהים, עשה בשבילנו הכל עזר לנו בהכל והרגיע אותנו במיוחד בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים עכשיו. הצוות היה מדהים מהמלצרים המדהימים שלכם, ב..."
מספרים על Unique Photography | יוניק פוטוגרפי
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שקד ועדי 14.04.24
"צוות של אלופים! קיבלנו יחס מדהים לאורך כל היום, סבלניים, מקצועיים ונותנים את התחושה הכי טובה בעולם! ההמלצה הכי טובה שלנו מהחתונה🤍"