חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על Media Gala
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שילת ויוני 28.05.24
"אריאל המדהימהההההה שגם בחוסר תקציב לקחנו אותה והייתה שווה כל שקל!!! הרגשתי שהחברה הכי טובה שלי איתי! דאגה להרים לי מהבוקר עד לסיום רחבה התוכן מפגרררר!!! איזה תמונות וסרטונים יותר טוב מהצלם!!!"
מספרים על לירן לוינוביץ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שירי ועומר 16.07.24
"לירן והצוות היו מהממים מאוד מקצועיים, ידעו לביים אותנו כשצריך, התמונות יצאו מושלם והגיעו מהר, לא הגשנו אותם על ברחבה בכלל והיה מאוד נעים איתם ביום צילום"
מספרים על כלה בכפר | KALA.BAKFAR
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של תומר ואיתי 31.05.24
"חייבת להגיד שמהרגע הראשון ההתנהלות מול טלי ואור היתה נעימה, מכבדת , אישית ובאמת מעל ומעבר. הבית המקסים מוכן עד הפרטים הקטנים! טלי ואור זמינות להכל!!! ולא נותנות לרגע הרגשה שזה לא מהלב. סגרתי לילה לפני חתונת שישי וכמה שזה היה במקום..."
מספרים על OR ROSH | Music Group
Rotem Fisher
החתונה של נתנאל ורותם 26.05.24
"היה לנו מדהים !!! קיבלנו ים של מחמאות מהאורחים עליכם . הייתם מדוייקים לנו. כל שיר היה יותר מרים מהשני והייתה הרגשה שנענתם לכל הבקשות שלנו. היה מושלם !!!!"
מספרים על DARE | בגדי חתן
Omri Cohen
החתונה של עומרי 03.06.24
"קניתי חליפה בDARE. הייתי בכמה מקומות לפמי שהגעתי לשם, והנה כל הסיבות לקנות בDARE: 1. האיכות של החליפות היא מהגבוהות שנתקבלתי. 2. היחס האישי שמקבלים שם הוא יוצא מגדר הרגיל - אורית הייתה איתנו סופר סבלנית וקשובה. 3. הזמינות - מאוד ז..."
מספרים על Arty Films | צילום ועריכת וידאו
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של צורית וסהר 03.06.24
"ארתור הוא עילוי! מקצועי, מדויק, והכי חשוב בן אדם עם לב זהב ואישיות כובשת. מצלם את האירוע בעין כל כך מדויקת ומוכשרת, פריימים של הישמור. מכמה שניות הוא יוצא סיפור. נהנו כל כך מהעבודה שלו, מהאומנות שהוא יוצר, מהאנרגיות המעולות שלו. ו..."
מספרים על Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נוי וגל 04.06.24
"הגעתי ללילה דיי בהתחלת מסע החיפושים, כשעוד לא ידעתי מה בדיוק אני רוצה. ואז שמדדתי את השמלה, בכל מקום אחר שהלכתי לא הייתה שנייה לה. חזרתי בידיעה שלמה שהיא האחת. כל-כך עפו על השמלה, קיבלתי אינסוף מחמאות עליה!! הייתה ממש מדויקת ומתאי..."
מספרים על דניאל אברהם | שמלות כלה
Betty Tsypin
החתונה של בטי ויונתן 03.06.24
"מדוברת במקצוענית, מלאת רגישות וסטייל!! דניאל ליוותה אותי לאורך כל הדרך, התעניינה ודאגה שהכל יהיה פיקס גם ביום עצמו! אין הרבה מקומות היום שנותנים יחס כזה אישי ואכפתי והייתי בוחרת בדניאל עוד אלפי גלגולים, היא הזכייה שלי ובזכותה הרגש..."
מספרים על קבוצת נועם זלאיט
מאי בסאלי
החתונה של מאי ומשה 03.06.24
"איתן אסדו האלוף!!! תודה רבה ששימחת אותנו ביום שלנו💓 החל מהפגישה הראשונה ועד הרגע האחרון היית איתנו ודאגת שנהיה מרוצים מעבר לזה שאנחנו יודעים כמה אתה מטורף קיבלנו ועדיין ממשיכים לקבל מלא מחמאות, כולם עפו עלייך ברמותת הרחבה הייתה מפ..."
מספרים על צל החורש
Tal Hershkovitz
החתונה של דנאל וטל 28.05.24
"תודה רבה לצל החורש על אירוע מושלם!!! המקום מדהים , הצוות אדיב ומסור והאוכל פשוט טעים!!! אין ספק שנמליץ על המקום הזה , תודה רבה לכם!!"