Dj לחתונה
2 ממליצים

דיג'יי SMILEY מתמחה במגוון סגנונות המוסיקה, יוצר עורך, עוסק בניהול מוסיקלי ובעל ניסיון עשיר בתחום החתנוות האירועים והמועדונים.

SMILEY יתאים לכם את הקונספט המוסיקלי המאפיין אתכם ואת קהל המוזמנים שלכם.

SMILEY מביא איתו אופי צעיר, דינמי ויחד עם זאת ניסיון של שנים בתחום המוסיקה כאשר את דרכו המקצועית החל עוד בשנת 2000 המוקדמות במועדונים ופאבים ברחבי הארץ והתמקצע במיוחד בתחום ההיפ הופ והמיינסטרים.

SMILEY נודע בראש ובראשונה בזכות אהבתו הגדולה למוסיקה, הכרת סגנונות מוסיקה שונים ויכולתו המדהימה והייחודית לשלב בין גורמים ליצירת מקורית שאין בה עוררין.

עבור SMILEY המוסיקה אינה רק עבודה אלא דרך חיים ולכן במקביל להפקת האירועים SMILEY עדיין מוביל בסצינת המועדונים, משמש כמורה בבית ספר לדיג'יים ויועץ מוסיקלי ללהקות מתחילות, למפיקים ולמורים בתחום. כל זאת מתוך אמונה כי דיג'יי חייב להישאר מעודכן ובעיקר לדעת ולהרגיש את הקהל.

SMILEY יעניק לכם יחס אישי יחד עם מקצוענות חסרת פשרות תוך התאמה מלאה לאירוע הפרטי שלכם.

WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על DJ SMILEY | Dj לחתונה
החתונה של מאיה ונוי
30.09.22
Noy Tabul
בפגישות עם סמיילי, הוא היה הספק שהכניס אותנו הכי הרבה לאווירה (עוד לפני החתונה :) ). הוא הכניס את האורחים שלנו ואותנו לאווירה מקבלת הפנים וכמובן בזמן הריקודים קיבלנו רחבה באנרגיות מחשמלות. היו לנו כמה עשרות אורחים מחו"ל וסמיילי הכליל שירים מארץ המקור של האורחים (דנמרק) ולאורך כל האירוע ידע להרים את המשך
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על DJ SMILEY | Dj לחתונה
החתונה של שרון ותומר
09.09.22
Sharon Meiri
תותח!! קלע בול לטעם שלנו! כל האורחים מהצעירים ביותר עד המבוגרים רקדו ומצאו את השיר שלהם.