מקום לאירוע
180 ממליצים

מתחם האירועים מעגלים נפתח לראשונה בסוף 2009, והיווה פריצת דרך בעולם האירועים.
מתחם האירועים החדש והייחודי מכיל שני מרכיבים ההופכים את האירוע במקום לחוויה חברתית. ראשית, כל אורחי האירוע יושבים על פי בחירתם בפינות הסבה שונות, המעוצבות מתרבויות שונות, כך שכל אורח בוחר בכל רגע נתון עם מי ובאיזו אווירה לשבת. שנית, בכדי למנוע מהאורחים את הכרוך בעמידה בתורים, מנות האוכל והשתייה מגיעות ישירות אליהם בכל מהלך האירוע. 
במעגלים ניתן לבחור את אחת מאפשרויות ההגשה הבאות: א' תפריט שכולו מורכב מפסיפס של מנות טאפס ומנות שף המוגשות לאורך כל האירוע למקום ישיבת האורחים באשר הוא. ב' האפשרות השנייה היא זו המקובלת ושכיחה בכל מקומות האירועים בארץ לפיה האורחים יושבים על פי סידורי ישיבה סביב שולחנות והמנות הראשונות והעיקריות מוגשות לשולחנות בצלחות גדולות.

כמו כן, אין הגבלה לשעת סיום האירוע, וזאת ללא תוספת תשלום.

הקמת מעגלים היא פרי 25 שנות הניסיון של היזם שלומי לוי בעולם האירועים, אשר הובילו אותו למסקנה חד משמעית – רק דגש על הפן החברתי של המפגשים יביא לאווירה אחרת ושונה ולבילוי ייחודי בנוף האירועים השבלוני.

הרצון לאפשר לאורחים לבלות עם מי שהם בוחרים במהלך האירוע, להרגיש חופשיים ליהנות, לדבר ולרקוד עם מי שהם בוחרים היו הבסיס לתכנון הארכיטקטוני הייחודי של המקום. ואכן, מבנהו דמוי האמפי של מתחם מעגלים מאפשר לכל אחד מן האורחים לראות את האורחים האחרים ולייצר קשר בכל רגע נתון. כך, נוצרת אפשרות של בילוי, ערב חברתי משולב בהנאה גסטרונומית – ערב שהוא חוויה אמיתית. חוויית אירוח זו אינה מתחילה רק באירוע עצמו, וכל צוות מעגלים מחויב לשירות ולהכנסת אורחים עוד משלב ביקור ההתעניינות.

אנחנו במעגלים מאמינים שהאירוע שלכם חשוב לנו לא פחות מאשר לכם, ומעל הכול חשוב שגם אתם וגם האורחים שלכם תיהנו, תהיו חופשיים להתרכז בלהתרגש, ולא תשכחו את הערב הזה עוד שנים ארוכות.

הרשו לעצמכם וליקיריכם להיות מקוריים, להשתחרר משבלוניות השוק הקיים ולחוות סוף סוף אירוע אחר ומהנה באמת, אירוע שלא נראה ולא מרגיש כמו אף אירוע שחוויתם בעבר.

 

WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של ענבל ואיתן
17.12.17
Inbal Dahan
האולם יפיפייה, ביתי ומיוחד. הצוות מצוין ומקצועי. גילי, הבעלים, פשוט מקסים ועשה הכל כדי לעזור לנו והילה המפיקה ליוותה אותנו לאורך כל האירוע עם חיוך ומקצועיות יוצאת דופן! בקיצור, אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה שלנו וממליצים בחום על האולם :-)
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של רקפת ויעקב
26.01.17
Rakefet Cohen Gindi
אולם מצוין. התחתנו שם ב26/1/17,ירד גשם אז החופה הייתה בפנים. הכל היה מצוין! החל מיגאל מנהל האירוע שהיה איתנו כל רגע באירוע ובלעדיו היינו אבודים ,הוא תמיד היה כמה צעדים לפנינו,הסביר לנו הכל,ממש אחלה בן אדם. גילי וגאיה גם היו נהדרים ובאו לקראתנו במה שביקשנו (מספר מנות,גלאט ועוד כל מיני דברים קטנים המשך
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של עינת ואביאל
12.01.17
Einat Tasa
היי, ניכר שהמקום תהליך של בניה מחדש. אהבנו מאוד את הקונספט והייחודיות של המקום. מנהל האירוע יגאל היה מדהים, אין ספק שהוא נכס לאולם שלכם. אנו רוצים להודות גם לגילי על הליווי הצמוד והסיוע במציאת פתרונות מקוריים לשביעות רצוננו. נקודה לשיפור, הרגשנו במקום מסוים כי אנו רדפנו אחריכם (היו לנו המון חששות המשך
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של רקפת ומיכאל
10.11.16
Rakefet Avni
קיבלנו פידבקים טובים מאוד ושמחנו לערוך אצלכם את החתונה. גיליתם סבלנות ומקצועיות ובהחלט הבחירה הייתה טובה. האוכל והאווירה היו טובים והאולם יצר אווירה משפחתית וחמה.
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של מירי ואייל
02.11.16
Miri Koyfman
ב2.11 קיימנו את חתונתנו, ניתן לומר שבסופו של דבר הכל הסתדר. אבל בעזרת הפעלת לחצים רבים מצידנו על מנת לקיים את הדברים כמו שקבענו. שורה תחתונה,מרוצים כי קיימנו את האירוע במקום. היה משמח מאוד.
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של ספיר ואבי
29.09.16
Sapir Abramovich Whol
נהננו מאוד לעבור את התהליך עם מעגלים, האולם זרם איתנו בכל מה שביקשנו, האורחים נהנו מהאוכל ומהמקום. שמחים שבחרנו להתחתן במעגלים!
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של ליגל ושמואל
06.09.16
Shmuel Levinson
מהרגע שנכנסנו לאולם ראינו את היופי וייחודיות שלו,החופה יפיפייה, והעולם עצמו. הרעיון של צורת המעגל נתנה תחושה של קרבה בין האורחים ולמרות שהיו לנו 350 אורחים, זה לא הורגש כלל. היחס של גילי היה מאוד מקצועי, קשוב ושירותי. היו לנו הרבה בקשות מיוחדות, כל בקשה לשינוי או הוספה נענתה בחיוב וגם בוצעה בפועל. המשך
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על מעגלים | מקום לאירוע
החתונה של לי וטל
21.07.16
Lee Bar
חשוב לי להתחיל מהאירוע ולומר שהאירוע היה ממש מדהים. הצוות עשה הכל כדי שהאירוע יצליח וכל דבר קטן שהיה מיד טופל ותוקן בלי בעיות. במהלך האירוע עצמו הם לא נתנו לשום דבר להרוס את האירוע, גם כשאמא שלי לא הספיקה לאכול, הם הוציאו צלחת בשבילה ב12 בלילה. הריקודים נמשכו עד 2 וחצי, אז על דעת עצמם הם הוציאו המשך