חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על שרביה | Sharabiya
Amit Malka
החתונה של אמית ודוד 27.03.24
"אחרי ערב מושלם בשראביה אני רוצה להודות לצוות המדהים והאכפתי!!!!!הפידבקים שקיבלנו במהלך האירוע לאחר האירוע על האוכל המדהים והמקום המיוחד באמת שאין לי מיליםםםםם!!!! הכל היה יותר ממושלם ממליצה בחום תודה ענקית❤️"
מספרים על HOUSE no. SEVEN
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של בר ועידן 26.03.24
"מקום מושלם, ממוקם במרכז העיר, אורבני אבל גם קסום וירוק, האוכל היה פשוט מהממם, הצוות והשירות היה אדיב ושירותי. נהננו מכל רגע תודה לכם ❤️"
מספרים על Unique Photography | יוניק פוטוגרפי
Tal Babayoff
החתונה של טל ועידן 26.03.24
"אלוןןן מאיפה מתחילים לסכם? מעבר להצצות החטופות שראיתי ואני כבר יודעת איזה תמונות מדהימות הולכות להיות.. רצינו להגיד לך תודה על הליווי שלך ושל הצוות המהמם ביום המיוחד שלנו. באמת שנתת לנו תחושה כלכך נעימה ונינוחה, הרמת לנו וגרמת לנו..."
מספרים על פפריקה מוסיקה
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נועה ומור 28.03.24
"תשמעו פפריקה אש!! מעבר לזה שגיא פדרמן מקצועי ואמאלה של דיג׳יי, הוא גם אדם זהב!! היה איתנו כשהחתונה נדחתה בגלל המלחמה, הבטיח שכשנתחתן נחגוג כפול, וקיים. אין ספק שהיה לנו שאמליץ עליו יותר ממנו"
מספרים על אבי שמי | DJ AVI SHAMI
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של איתי ואסתר 26.03.24
"אבי האלוף קלט אותנו מהר מאוד בפגישה מה הוויד שלנו ואיזה סגנון אנחמו מלבישים באירוע ואבי הקפיץ את הסטייל בכמה רמות מעל המצופה מוזיקה שהתנגנה הקפיצה את כולם מילדים וכד מבוגרים והצעירים לא עזבו את הרחבה ממליץ בחום על אבי מקצוען אמי..."
מספרים על טום רר | ינשוף
Oz Tzur
החתונה של שיר ועוז 22.03.24
"תום רר הינשוף אחד הדיגיים המרימים והחזקים שאתם יכולים לבקש לאירוע שלכם. מקצועי ביותר. ליווה אותנו לאורך כל הדרך מבחירת שיר חופה, סגנון מוזיקה באירוע ובקבלת פנים, נתן לנו יחס אישי ועזר לנו לשחרר ולהינות מהאירוע עד הסוף. קיבלנו מלא..."
מספרים על עובד בכר | ארגון וניהול אירועים
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אדווה שושן 22.03.24
"עובד נתן לנו שקט נפשי לאורך כל האירוע, לא הייתי צריכה להתעסק בספקים בכלל, לא הייתי מודאגת מסידורי ההושבה או מהאולם, פשוט נהנתי מהחתונה!!"
מספרים על גלושא צלמים
Katya Perry
החתונה של קטיה וגיא 24.03.24
"החוויה עם גלושא (הצוות של רומן) היתה מושלמת! מהפגישה הראשונה התחברנו ממש וסגרנו איתם ישר בלי להתלבט! אנחנו נורא ביישנים מול המצלמה והם הוציאו אותנו כמו דוגמנים, התחברנו נורא מהר והם גרמו לנו להרגיש נורא בנוח, הם לא ביימו אותנו וזה..."
מספרים על אור נחום
Katya Perry
החתונה של קטיה וגיא 24.03.24
"היתה חוויה מושלמת, מהפגישה הראשונה ידענו שהוא הבחירה הכי טובה שלנו! אנחנו לא אנשים שאוהבים לרקוד במיוחד ופשוט לא עזבנו את הרחבה כל הערב! האורחים שלנו עפו באוויר אפילו המבוגרים רקדו איתנו כל הלילה. אור ידע להתאים את המוזיקה לכל סוג..."
מספרים על הגבעה
Daniel Wolsman
החתונה של סתיו ואזנה 24.03.24
"הגבעה זה בהחלט המקום הטוב ביותר להתחתן בו! לאורך כל הדרך קיבלנו מצוות המדהים שם את התחושה שאנחנו במרכז! כמות הפרגונים שקיבלנו על האוכל, האולם השירות של הצוות והמלצרים הם בלתי נגמרים! כולם היו מדהימים ועשו כל מה שיכלו - ותודה ענקית..."