חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על אסטרו | שירותי בר לאירועים
Guy Hellerman
החתונה של רות אברהמי 22.06.23
"מאיפה אני בכלל מתחיל? יום החתונה שלנו היה לא פחות מקסום, וחלק עצום מהקסם הזה היה הודות לאסטרו הבר המדהים שלנו. מהרגע שהאורחים שלנו הגיעו ועד הריקוד האחרון, הם היו תענוג מתמשך. לא רק שכולם זכרו את הקוקטיילים שלהם, אלא שהשירות לאורך..."
מספרים על גויה מיה | Gioia Mia
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של יעל ומתן 08.05.24
"היה מצוין! כל האורחים אמרו שהאווירה הייתה מקסימה, אלגנטית, לא מנכרת אך מרשימה. האוכל היה מצוין, קיבלנו הרבה מחמאות אח"כ (וגם אכלנו את כל השאריות).. הספקים שהאולם מספק היו מעל ומעבר. מנהלי האירוע תמיד היו זמינים ותנתנו אווירה מ..."
מספרים על גיל חיון
Roni Akivoti
החתונה של רוני ויונתן 05.05.24
"גיל חיון האחד והיחיד! לכל מי שחפשים צלם אחר, שונה, שמביא זווית מרעננת ומלאה בסטייל - גיל הוא בשבילכם! כאחת שלא אוהבת את הצילומים הקלאסיים והקיטשיים, גיל היה בשבילי הבחירה המושלמת. מעבר לזה שהוא מבין בדיוק מי עומד לפניו ומה הסגנון,..."
מספרים על אלה קיסר | הפקה וניהול חתונות ואירועים
Shir Haim
החתונה של שיר ועוז 10.05.24
"אלה המושלמת ניהלה לנו את האירוע! היא הייתה מנהלת מדהימה, ניהלה הכל ביד רמה והכל בחיוך ענק ובנועם, הצליחה להתמודד עם כל בלתם וכל המשימות יחד בצורה מדהימה. כל הזמן הרגשנו שאנחנו יכולים להתמסר לאירוע ולהוביל אותנו. יצאנו ממש באורות מ..."
מספרים על אליטה | ELITA
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שירה כהן 09.05.24
"מה עוד נאמר על גיא הוס שלנו, הבלתי מעורער. אחת הבחירות הכי בטוחות והכי שלמות שלנו, שנסגרה שנה שלמה לפני מועד החתונה. גיא מקצוען, מוכשר, מבין את הקהל, קשוב ומייעץ והפך עם הזמן לחבר. המחמאות עליו היו בלתי פוסקות, בדיוק כמו שידענו שי..."
מספרים על Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שירה כהן 10.05.24
"ליליה שלי המופלאה כמה מחשבה מוקדשת לכל יצירה שיוצאת תחת ידיה. באתי בשביל שמלה אחת ויצאתי עם אחרת, המחמאות לא הפסיקו להגיע והרגשתי הכי יפה בעולם. בשום מקום לא ראיתי שמלה כזו מיוחדת ואצילית. בכל מדידה דייקנו יחד יותר ויותר את הצורך,..."
מספרים על סורא מארה | Suramare
Tamar Luzzatto
החתונה של תמר 10.05.24
"אנחנו לא מגזימים כשאנחנו אומרים שבחיים לא נתקלנו במקום כזה! מהרגע הראשון הצוות שטיפל בנו (גל ואסתי) היו קשובים, סבלניים, חבריים ופשוט הרגשנו בבית. באירוע עצמו הכל תקתק וזרם בזכות המקצועיות של הצוות, וכל האורחים בלי יוצא מן הכלל ה..."
מספרים על אלכסנדר אירועים
Shahar Gutman
החתונה של אנג'לינה ושחר 02.05.24
"אלכסנדר היו שם בשבילנו לאורך כל התהליך החל מההכנות ועד האירוע עצמו. כל שינוי / תוספת / בקשה שהעלנו התקבלו בחום והכל עבד מצוין! לאחר האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום, האווירה והאוכל! ממליצים בחום!"
מספרים על גאיה גן אירועים - נס ציונה
Michal Sosnovsky
החתונה של מיכל סוסנובסקי 17.04.24
"בגדול אנחנו מרוצים. סגרנו עם גאיה שנה וחצי לפני האירוע בפועל ( הייתה דחייה של חצי שנה בגלל המלחמה). הייתה לנו קצת רכבת הרים בגלל החלפת בעלים בדרך אבל בסופו של דבר האירוע התנהל בצורה טובה מאוד עם עמידה בזמנים ( לא לקחנו מנהל אירוע..."
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נעם ונועם 08.05.24
"אור שלום היה מדהים, באמת שהיה פשוט אדיר. מעבר לזה שעשה לנו הכי שמח בעולם, גם הפידבקים מהאורחים היו מצויינים. הספקנו כבר לשלוח לו הודעת תודה, כי פשוט מגיע לו הכל"