חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של אליה ותמיר 13.03.24
"הדיג'י שלנו היה ליאם אלבז התותח!!! חשוב לנו להמליץ בחום!! כל אחד שהיה באירוע לא הפסיק להחמיא לנו את האווירה על המוזיקה על הטירוף שהיה. חברים שלנו שמתחתנים בקרוב ביקשו את המספר ואמרו שאין סיכוי שליאם לא יהיה הדיג'יי בחתונה. אנחנו ה..."
מספרים על פולה | צילום פולארויד לאירועים
Hadar Slassi
החתונה של הדר וניר 19.03.24
"מעבר לאנשים מקסימים מאחורי העדשה, פולה מציעה מתנה סופר מגניבה וייחודית לצאת איתה מהאירוע! גם עבורנו החתן והכלה (קיבלנו קופסא מגניבה מפוצצת תמונות, שזה אחלה של מתנה לנו וגם הזדמנות לראות את האירוע מיד אחרי שהוא נגמר ולא לחכות לתמונ..."
מספרים על שלומי קליין
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של חיה ומנחם 06.02.24
"שלומי יאלוף! כבוחרים ספק טוב לזה מתכוונים, תודה על זה שידעת להגשים את החלומות שלי כמות המחמאות והפירגונים שקיבלנו היא מטורפת. פשוט תודה ענקית על שירות ויחס ואין ספור דברים טובים מעכשיו כל זוג שיתחתן אנחנו נדע למי להפנות."
מספרים על תומר ורד - Freemusic djs
Oleg Rendler Obruchev
החתונה של קטיה ואולג 22.03.24
"תודה רבה תומר התותח. הקשיב לרצונו שלנו ולרעיונות שלנו ועזר עם השיר לחופה. היה זמין לנו לאורך כל הדרך. נהננו מאוד וגם האורחים. רחבת הריקודים הייתה תמיד שמחה ומלאה ממליצים בחום."
מספרים על קבוצת נועם זלאיט
May Kashani
החתונה של מאי ותמיר 21.03.24
"הגענו לאיתן אסדו האלוף אחרי שהדיג׳יי שסגרנו הבריז לנו, איתן קיבל אותנו בזרועות פתוחות וחיוך, מהרגע הראשון היה וייב טוב וחברי. כבר במהלך הפגישה הראשונה לא היה לנו ספק שאיתן יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו, סמכנו עליו בעיניים עצומות וידענ..."
מספרים על שרביה | Sharabiya
Amit Malka
החתונה של אמית ודוד 27.03.24
"אחרי ערב מושלם בשראביה אני רוצה להודות לצוות המדהים והאכפתי!!!!!הפידבקים שקיבלנו במהלך האירוע לאחר האירוע על האוכל המדהים והמקום המיוחד באמת שאין לי מיליםםםםם!!!! הכל היה יותר ממושלם ממליצה בחום תודה ענקית❤️"
מספרים על HOUSE no. SEVEN
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של בר ועידן 26.03.24
"מקום מושלם, ממוקם במרכז העיר, אורבני אבל גם קסום וירוק, האוכל היה פשוט מהממם, הצוות והשירות היה אדיב ושירותי. נהננו מכל רגע תודה לכם ❤️"
מספרים על אלגריה | Alegria
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עדן ודוד 26.03.24
"היה אירוע אששש תודה רבה לכל צוות אלגריה"
מספרים על Unique Photography | יוניק פוטוגרפי
Tal Babayoff
החתונה של טל ועידן 26.03.24
"אלוןןן מאיפה מתחילים לסכם? מעבר להצצות החטופות שראיתי ואני כבר יודעת איזה תמונות מדהימות הולכות להיות.. רצינו להגיד לך תודה על הליווי שלך ושל הצוות המהמם ביום המיוחד שלנו. באמת שנתת לנו תחושה כלכך נעימה ונינוחה, הרמת לנו וגרמת לנו..."
מספרים על פפריקה מוסיקה
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נועה ומור 28.03.24
"תשמעו פפריקה אש!! מעבר לזה שגיא פדרמן מקצועי ואמאלה של דיג׳יי, הוא גם אדם זהב!! היה איתנו כשהחתונה נדחתה בגלל המלחמה, הבטיח שכשנתחתן נחגוג כפול, וקיים. אין ספק שהיה לנו שאמליץ עליו יותר ממנו"