139592
חוות דעת ממתינות באתר

  Y MUSIC DJS היא מחברות המוזיקה הוותיקות והמנוסות בישראל, בעלי ההמלצות החמות הרבות ביותר בעשור האחרון , בראש החץ נמצאים דדי אלוני ורז דואק ממובילי הסצנה הצפונית שהקימו את המותג לפני כ 15 שנה, כל אנשינו באים מתחום תקליטנות באירועים, מועדונים ומסיבות במשך שנים רבות בכל הארץ ומשלבים בגאונות את היתרונות שלהם שנובעים מהיותם עורכי מוסיקה ויועצים מוסיקלים...

קראו עוד

כמומחי מוסיקה וכעורכי מוסיקה מקצועיים ברדיו,במדיה וברשת אנשינו נחשבים כיום כמובילים, החל מהבנה והתמצאות בכל סגנונות המוסיקה, דרך גילוי תמידי של "הטרנד הבא" וחשיפת הלהיטים החדשים לפני כולם ,מה שמשתלב באופן מושלם עם ההבנה והמומחיות גם במוזיקה המגוונת מכל השנים!

השילוב הזה של ידע , התמצאות , הבנה וחיבור תמידים למוסיקה על כל גווניה מקנה לוואי מיוזיק את היכולת הייחודית לדעת כל הזמן למה הקהל מחובר , לנגן את המוסיקה המדויקת ולשלב את השילוב המושלם של קלאסיקות מוסיקליות מהעבר לבין המוסיקה החדשה בתמהיל מנצח שגורם לכולם להיות ברחבה לכמה שיותר זמן, גילאים שונים וסוגים של אורחים בעלי העדפות שונות.

כל זה משתלב עם הטעמים האישיים והבקשות שלכם לגבי שירים וסגנונות המועדפים עליכם

דגש נוסף הוא על הפסקול הייחודי לקבלת הפנים שבונה את האווירה המיוחדת והקסומה שלפני מסיבת הריקודים.

החברה נותנת מענה לחתונות , אירועים ומסיבות בכל מקום בארץ : באולמות, גני אירועים, הפקות בשטח, מועדונים ודאנס בארים, ערים מושבים וקיבוצים, במגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

 

 

 

 

197 חוות דעת מאומתות
98 מתוך 100
052-2611716
קיבוץ יגור, יגור

×
יש לכם את אלבום החתונה הכי שווה?
שתפו אותנו ותוכלו לטוס
לחופשה מפנקת לכל יעד באירופה!
( ויש לנו מתנה מה זה מוגזמת גם לצלם שלכם... )
כדי להתחיל, לחצו כאן
התחבר לפייסבוק
*אנחנו לא מפרסמים שום דבר בשמכם בפייסבוק, נשבעים באמא שלנו ☺