139583
חוות דעת ממתינות באתר

סטודיו לעיצוב שמלות כלה בכפר סבא

תמרה מביאה אל תחום עיצוב שמלות הכלה פן עיצוב ייחודי ומעט שונה של סגנון רומנטי וקלאסי בקו נקי ואצילי. אבל לפני הכול, מביאה תמרה את עצמה. תמרה, בוגרת ביה"ס הגבוה לטקסטיל ולאופנה "שנקר" ובעלת 15 שנים של ניסיון בעיצוב שמלות כלה נוגעת בכל כלה באופן אישי.

שמלה שמבטאת את הכלה

שנים של ניסיון פיתחו בתמרה את האינטואיציה...

קראו עוד

תמרה מאזינה לקול הפנימי של הכלה ומבינה את צרכי מבנה גופה, ביחד עם הכלה, באווירה הרגועה והנעימה של הסטודיו, מתרגמת תמרה את הרגש לשמלת כלה, משלבת את החלום יחד עם הבנתה המעמיקה בגוף האישה, ובשילוב מדהים זה, הן מטשטשות את שנדרש ומבליטות את היפה…

צוות הסטודיו

בסטודיו צוות תופרות מקצועיות ההופכות את הרעיון לשמלה תחת פיקוחה הצמוד של תמרה, בעזרת כישרון רב, קפדנות וברמת גימור של אופנת עלית.

עיצוב שמלת כלה

תמרה מעניקה לכל כלה את הביטחון העצמי והתחושה של "זוהרת מבפנים" בערב החשוב בחייה. עיצוב שמלת כלה אצל תמרה היא חוויה שמתחילה כבר מיום פגישת ההיכרות הראשונה, בתהליך משותף ומרגש אל התהוות השמלה, שהוא גם מסע אל הנשיות ומהווה חוויה בלתי נשכחת שתישאר עם הכלה לכל החיים.

ובזמן שתתלבטי ותמדדי עוד שמלה ועוד שמלה אנחנו נדאג לאווירה רגועה ומשפחתית בסלון המעוצב של הסטודיו. גם המלווים יוכלו להתרווח בכיף על הספות ולהרגיש כמו בבית.

348 חוות דעת מאומתות
99 מתוך 100
09-7687319
הכרמל 18 מדרחוב ירושלים, כפר סבא, כפר סבא
תמונות
WedReviews - תמרה | TAMARA
קטלוג 2013
WedReviews - תמרה | TAMARA
קולקציה "פיית היער"
WedReviews - תמרה | TAMARA
קולקצית "גן העדן"

×
יש לכם את אלבום החתונה הכי שווה?
שתפו אותנו ותוכלו לטוס
לחופשה מפנקת לכל יעד באירופה!
( ויש לנו מתנה מה זה מוגזמת גם לצלם שלכם... )
כדי להתחיל, לחצו כאן
התחבר לפייסבוק
*אנחנו לא מפרסמים שום דבר בשמכם בפייסבוק, נשבעים באמא שלנו ☺