139559
חוות דעת ממתינות באתר

במידה רבה, אירועים משמחים מחלקים החיים ל"לפני" ול"אחרי", משום שהם מציינים מעברים בין תקופות, או שינויים. אבל כדי שנזכור את ה"אחרי" ונמשיך לחגוג את השמחה גם שנים רבות לאחר שהאירוע נגמר, חשוב לתעד אותו בצורה מיטבית. בוניל – צילום בטעם, מהווה הבנה זו תשתית לאג'נדה מקצועית, המבוססת על צוות דינמי, רענן ומנוסה, המוכר ומומלץ בכל...

קראו עוד

 

קליק עם האורחים

צילום מקצועי הוא שילוב של כישרון וטכניקה, אך הוא בעיקר קשב פנימי עמוק לסביבה ולאינטראקציות האנושיות שהיא מייצרת. בחברת וניל צילום בטעם יודעים, שביסודו של כל אירוע, הגורם האנושי הוא המרכיב המשמעותי ביותר. על כן, יחסי האנוש הם הבסיס, והם באים לידי ביטוי לכל אורך הדרך, החל משלבי המפגש הראשוני עם הלקוח, דרך גיבוש התכניות לקראת האירוע, וכלה ביום האירוע עצמו. 
הצוות של חברת וניל צילום בטעם, מורכב מצלמים בעלי וותק ושם בתחום צילום אירועים. הצלמים מגיעים אל השמחה מתוך השתתפות ומעורבות מוחלטת באווירת ההתרגשות, וסוחפים את האורחים לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. ניסיונו הרב של הצוות, לצד הגישה השמה דגש על הפן האנושי, מקנים לכל אירוע טעם טוב.
 

ארומה של מקצועיות

תפקידו של צוות הצלמים המקצועי הוא לזהות רגעים הראויים לתיעוד, ללכוד את הזווית הייחודית להם ולמצות מהם את היופי הקיים בהם ממילא. 
ההתמחות בצילום של חתונות הושגה לאחר שנות ניסיון רבות, במהלכן גיבש הצוות גמישות רבה, כך שסגנון הצילום יתאים לאופיים של בעלי האירוע, כמו גם רגישות גדולה למעמד המרגש, על כל המשתמע ממנו. השילוב בין גמישות ורגישות הוליד צוות היודע באופן אינסטינקטיבי כמעט, אל מי לכוון את הפוקוס ומתי, וכן לקלוט את התהוותם של רגעים מיוחדים עוד טרם התרחשו. בוניל צילום בטעם מבינים, כי כל חתונה היא אירוע חד פעמי, ועל סמך הבנה זו מקדישים ללקוח את השירות והמוצרים האיכותיים ביותר.

0 חוות דעת מאומתות
050-9109109
יצחק אלחנן 3, מרכז הכרמל, חיפה

×
יש לכם את אלבום החתונה הכי שווה?
שתפו אותנו ותוכלו לטוס
לחופשה מפנקת לכל יעד באירופה!
( ויש לנו מתנה מה זה מוגזמת גם לצלם שלכם... )
כדי להתחיל, לחצו כאן
התחבר לפייסבוק
*אנחנו לא מפרסמים שום דבר בשמכם בפייסבוק, נשבעים באמא שלנו ☺