הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירז וגולן
החתונה של לירז וגולן
אביב 2018
הפוסט של לירז, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו באקו חדרה ב30.5.18, יום רביעי, 250 אורחים. כותבת את הספקים שהיינו מרוצים מהם, מי שרוצה לדעת עוד פרטים מוזמנת לשאול בפרטי. אולם: המתחם המשולב גן ואולם באקו חדרה. המקום נראה מהמם, קיבלנו המון מחמאות על המקום ועל האוכל, שגיב נתן לנו שירות מדבים משלב המכירה ולאורך כל הדרך, משהו שבאמת לא נתקלים בו כל יום. הרמקולים באולם ממוקמים טוב כך שלא מפריעים ליושבים בשולחנות לדבר.

איפור

האיפור היה עדין ויפה, לי ולעוד 4 מלוות. כנרת הייתה מקסימה לכל אורך התהליך, עשתה לי איפור ניסיון מלא, הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה והאיפור החזיק לכל אורך האירוע עם קצת טאצ' אפים קלילים בעיניים ובאודם.

שמלות כלה

השכרתי שמלה אצל תמרה לקחתי שמלה קיימת ועשינו לה תיקונים קלים להתאמה למידה, בלי שינויים עיצוביים. אהבתי את השמלה כמו שהיא וגם קיבלתי עליה המון המון מחמאות! הייתי איתה לכל אורך האירוע והיא הייתה מאוד נוחה. הליווי והשירות של תמרה היה מעל ומעבר, דיברתי גם עם מעצבות אחרות שלא אהבתי את היחס שלהן ואצל תמרה קיבלתי יחס חם, נעים, מקצועי, והיא גם ישר הבינה את הראש שלי. ממליצה מאוד!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

אמנם מחיר לא זול אבל חליפה איכותית ומעוצבת, יושבת יפה על הגוף, החולצה מבד כותנה שלא מזיעים איתו ויש לה קיפול במרפק, מומלץ!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אמרל שעשתה לנו עיצוב למרכזי שולחן ולמזנונים, קבלת פנים, חופה, שביל חופה. הייתי מאוד מרוצה, העיצוב היה מאוד יפה והוסיף למקום והעבודה עם אמרל הייתה כיפית ונעימה, גם נתנה לי לבחור את סוג הפרחים שיהיו.

צילום סטילס

התחברנו אליו מיד בפגישה הראשונה, ביום החתונה הוא עזר לנו להוריד לחץ, היה נעים ומקסים ומצחיק. התמונות יצאו מדהימות, אתן יכולות לראות בעצמכן. קיבלנו את התמונות חודש אחרי החתונה, לא עשינו אלבומים ווידאו כי נראה לנו הוצאה מיותרת. ביקשתי מגיסי לצלם את החופה בוידאו שיישאר לנו זיכרון וזה מספיק לנו.

אטרקציות

סלביק היה מקסים וחמוד ונתן לנו הצעת מחיר טובה, המגנטים יצאו מהממים גם ברמת בצילום וגם ברמת התוצאה של המגנט.

תכשיטים ואקססוריז

ענדתי עגילים של SISI שהיו מהממים ולא יקרים. Sivan Gabay Design& Fashion

רב לחתונה

נוח זלצר, היה מקסים, עשה חופה זריזה וקלילה, סיפר סיפור קצר וכתב חמשיר עלינו שמבוסס על דברים ששלחנו לו. היינו מאוד מרוצים וגם האורחים נהנו ממנו.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

*אישורי הגעה* : Rsvp - אישורי הגעה וניהול אירוע שילמתי 2 שקל לרשומה לסמס+טלפון למי שלא ענה לסמס, הודעת תזכורת ביום האירוע והודעת תודה אחרי האירוע. בפועל הם עשו עוד סבבים של טלפונים כדי להגיע לעוד אנשים שלא ענו. השירות שלהם נהדר ואני מאוד ממליצה. סה"כ זה יוצא עלות זניחה כי לא צריך לשלוח לכל המוזמנים (חלק זוגות, משפחות) וזה יוצא סה"כ כ-300 שקל.

הזמנות לחתונה ומיתוג

*הזמנות* לקחתי עיצוב מוכן אצל www.beehappy.co.il והדפסתי אצלה בהוד השרון, הייתי מאוד מרוצה מהעיצוב והתוצאה. המחיר סביר בהחלט והיה נראה לי מיותר לשלם עוד כסף על עיצוב מאפס.

*שיער* : רמי ברעננה. הוא הספר הקבוע שלי וגם עושה כלות, לא היה לי ספק שאבחר בו, עשינו תסרוקת ניסיון והייתי מאוד מרוצה, גם מהתסרוקת באירוע עצמו שהחזיקה כל הערב (בלי תוספות). *בר* שדרגנו את הבר הבסיסי בחבילה נוספת של ואן גוך בטעמים, מיקסים, קמפרי ורד בול. סגרנו מחיר סבבה, אבל ההתנהלות מולם לא הייתה נעימה. מי שרוצה פרטים בפרטי. *טבעות* קנינו בחנות תכשיטים במרכז השעון והתכשיט שניידר באחוזה 108 רעננה. אהבתי מאוד את העיצוב של הטבעת שהייתה מאוד מיוחדת, מחירים טובים, שירות טוב. *מתנות למסיבת רווקות* : קניתי בביוטיקר תיקי איפור ושמתי בהם כל מיני שטויות חמודות "לעלמה במצוקה" גומיות, סיכות, פלסטרים, מגבונים וכו'. הבנות עפו על זה וזה עלה לי סה"כ בערך 200 שקל ל12 בנות.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
359 ממליצים
מקום לאירוע
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
שמלות כלה
לחתן
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
הזמנות לחתונה ומיתוג