הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מירב ואריאל
החתונה של מירב ואריאל
חורף 2018
הפוסט של מירב, חברת הקבוצה הסודית:

אוקיי.. אז הגיע הזמן שאני אעשה את זה כבר!!

פוסט קרדיטים:)

אריאל ואני התחתנו ביום חמישי של ינואר, כן כן שיא החורף! התחתנו ביום חמישי והשבוע החולף היה חורפי במיוחד עם תחזית הפכפכה לאותו יום... כן גשם, לא גשם, כל תחזית אמרה משהו אחר אבל מה שהיה עקבי במיוחד זה שתהיה סופה שכוללת רוחות מאוד חזקות.. האמת שזה פחות הטריד אותי כי היה לי צלם תותח שדאג שאני אשריין מקום התארגנות שיתאים לכל מצב ויספק לוקיישנים לצילומים גם בתנאים סוערים במיוחד..

אז יום חמישי המיוחל הגיע ואיתו יום שמשי, נעים, השמש יצאה לצילומים וסיפקה לנו אחלה תאורה.. לקראת הצהריים יצאנו לצילומים בפארק ואז הסופה כבר התחילה לתת את אותותיה.. התחילה רוח שהלכה והתחזקה במהלך הערב, כשהשיא שלה, מלווה ברוחות חזקות וגשמים היה בחופה.. החופה התקיימה בחלק החיצוני של האולם, תחת חיפוי חורף בצורת אוהל שקוף.. נעשה את זה זריז.. קצת מים שטיפטפו, הפסקת חשמל של כמה שניות.. אבל היה כיף אדיר! בחוץ קר אבל בפנים חם ונעים וגם בלב

אז תיכננו את הכל ב 3וחצי חודשים שזה באמת באמת מספיק (בדיעבד אני אומרת :)), לא נסחבנו, לא הוצאנו כספים על דברים מיותרים (לטעמי), כל הספקים הכי שווים היו פנויים- רק לבחור ו.. זכינו למחירים הנוחים של החורף

היה כיף אדיר! הכי חשוב, תשמרו על פרופורציות, תעשו בחירות שאתן שלמות איתן ושאתן מרגישות בבטן שהן נכונות והכי הכי חשוב ביום הגדול.. תשחררו ורק תהנו!

אז חלק מאוד מאוד נכבד מהערב הזה זה הספקים, אם בחרת נכון הם יעשו הכל כדי שתהיי מרוצה וישדרגו לך את היום הזה כמה דרגות למעלה.. אז בנימה אופטימית זו, רוצה לפרגן לספקים שלנו..

צילום-היה לנו ממש חשוב כל חבילת התיעוד ולכן לקחנו את הצלמים שבעיני הם הכי הכי..

צילום סטילס
חיים אפריאט
+

על הסטילס-
חיים אפריאט האגדי! אין לי מילים לתאר! פשוט שלמות בכל רובד אפשרי, מלווה בצלם שלו- טל, היו מדהימים, כיפיים, היה כיף להעביר איתם את היום והתוצאות מדהימות. חיים היה הכי סבלני שיש לכל חפירה שהייתה לי לפני החתונה, מקצועי ואדיב, נתן לי ים של בטחון, כל עצה שלו הייתה זהב ביום הזה והתמונות.. מדברות בעד עצמן.

התארגנות וליל כלולות
פנטהאוז | Penthouse TLV
+

וואוו מקום מדהים, שווה כל שקל, שידרג לי את החוויה בכמה וכמה רמות, מקום מדהים עם אווירה מעולה וחלל ענקי לכל הציוד, חברות, חברים, משפחה, לוקיישנים לצילומים…

שמלות כלה

הגעתי אליה ממש במקרה אחרי חוויה לא נעימה שהייתה לי ממעצבת ידועה וישר הרגשתי אצלה בנוח, הרגשתי שיש מישהו שנותן לי את מלוא תשומת הלב, מנסה באמת באמת להבין אותי ואת מה שאני רוצה. קשובה, פרפקציוניסטית ומוכשרת בטירוף! תפרה לי שמלה מושלמת ולא נתנה לי לצאת עד שהייתי הכי שלמה ומרוצה, ידעה להכווין אותי, מצד אחד זרמה כשצריך מצד שני הייתה החלטית.

אטרקציות

כפיר ממגנטוס, מגנטים באיכות מעולה! יצאו מהמגנטים תמונות מדהימות ואיזה כיף שיש גם אותן לכל האוסף המדהים, שירות מעולה ובאיכות גבוהה, כפיר מקסים והשתלב מצויין בכל צוות התותחים הנ"ל.

Dj לחתונה

שחר רונן, קיבלנו רשימה של די ג'יי מהאולם, שחר היה הבחירה הראשונה והאחרונה שלנו, יש להם גם הרבה ביקורות מעולות, הכל פשוט זרם ממש טוב איתו, הפגישה איתו הייתה כיפית ומרגשת, קלע בול לטעם שלנו והרקיד את האורחים שלנו בטירוף, אחרי האירוע האורחים ממש פירגנו על המוסיקה

עיצוב שיער

שיער-
אסף לוי על השיער וענבל מרגלית על האיפור, צוות מקצוענים, הוציאו אותי הכי מרוצה ובדיוק כמו שרציתי להראות, לענבל יש קו נקי, עדין וטבעי ואסף הוא תותח על, החיפוש אצלי אחר שיער ואיפור היה ממש מייגע כי לא הייתי מרוצה בהרבה מהניסיונות שהגעתי אליהם ואצלם זה היה פשוט בול! הרגשתי וידעתי שאני בידיים בטוחות.

צילום ועריכת וידאו

על הוידאו-
ליאור מלכה- בחור מקסים מקסים וכישרון אדיר!! באמת שאין דברים כאלה, אתן מוזמנות לצפות בקליפ. אנחנו סופר התרגשנו מהתוצאות וגם היה ממש ממש כיף איתו ביום הזה, השרה אווירה כיפית, חברית ורגועה.

מקום לאירוע

מקום אדיר! התאהבנו במקום בשניה הראשונה, חלל אורבני שנותן את המענה לחתונה קצת אחרת מהסטנדרט האולמי, בדיוק מה שחיפשנו, בנוי כמה חללים, חלקם מפתיעים והכי חשוב, אוכל טוב.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

נגה רץ- מי שרוצה שהחברה הטובה שלה, תהיה שותפה לכל הדאגות שלה, החפירות שלה וכל הגחמות שלה ותדע שהכל יתוקתק בדיוק כמו שהיא רוצה- אז נגה היא הכתובת, אוזן קשבת ואחלה בן אדם להתייעץ איתו להיעזר בו, רוצה ראש שקט זו הכתובת.
 

רב לחתונה

בחיפושיינו אחר רב קליל, מודרני, שיעביר טקס באוריינטציה חילונית שיהיה מרגש ומצחיק בו זמנית הביא אותנו אל הרב רוטשטיין, קיבלנו את כל מה שחיפשנו ובנוסף חמשיר מגניב בחופה ורב אחראי, דואג, שאוהב את מה שהוא עושה, זמין לכלכ שאלה, דאג לכל פרט קטן והיה איתנו בקשר מתמד לפני החופה כד לדעת את כל הפרטים ולוודא שעשינו את כל מה שנדרש.. העביר טקס קליל ויפה, מומלץ בחום!

*צוהר- גם בצוהר, שכידוע, מונגשים לחילונים הייתה לנו בכללי חוויה מאוד טובה, אנחנו היינו מאוד מרוצים מהחוויה ומההתנהלות, הדרכת הכלה התבצעה אצל אחת מהמתנדבות שלהן, הדרכה קלילה, בנוכחות הגבר, היה נעים ונחמד, קצר וקולע

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אחלה שירות, היינו מאוד מרוצים

*נעלי כלה- Giovanni Vittorio- חייבת לפרגן להם בענק! אחד מנותני השירות שהייתי ממש מרוצה מהם, הייתי כל היום על 9 ס"מ ולא הרגשתי בכלל, מתאימים לך את הנעל למידות שלך, סבלניים ושירותיים מאוד.
*זר כלה- פרחי אר בפנקס תל אביב
*חליפת חתן- רוברטו
*לק ג'ל- מוריה חמסי- שיקום ועיצוב גבות

ולסיום סיומת.. מקווה הרצליה פיתוח - בתור הארד קור חילונית, הייתה לי חוויה סופר נעימה ומרגשת, המקווה הזה לא עולה הרבה וחשוב לי להכיר לכן, הוא נקי ומטופח, מקווה ברמה גבוהה, בלב הרצליה פיתוח, בשכונה יפה, הבלנית הייתה לימור שנתנה לי הרגשה מאוד נוחה וטובה.

אז שיהיה מזל טוב לכולן!! איזה כיף לכן שזה עוד לפניכן.. :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מירב
צילום: חיים אפריאט
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פנטהאוז | Penthouse TLV+
פנטהאוז | Penthouse TLV
96 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
חיים אפריאט+
חיים אפריאט
156 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
התארגנות וליל כלולות
שמלות כלה
אטרקציות
Dj לחתונה
עיצוב שיער
צילום ועריכת וידאו
מקום לאירוע
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה