הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר
החתונה של ספיר
קיץ 2018
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז אני לא אחפור יותר מדי, רק אספר שהיה לי מדהים מכל המבחינות ואני מתרגשת בשביל מי שעתידה לחוות את היום שלה.. כזה כיף ונגמר כל כך מהר אז תנצלו את היום ותזרמווו... אז התחתנו ב19.6 באלה וחייבת להגיד לכם שמי שאוהב אתכם ישאר גם עד 3 בלילה, אפילו שזה היה יום שלישי.

צילום סטילס

רן ברגמן ועידן צרור. כל מילה מיותרת! מצחיקים, משרים נינוחות, לא הרגשנו אותם בכלל במהלך כל הערב וזה סוד הקסם. עם רן הצטלמנו כבר בצילומי זוגיות אז הרגשנו מאוד בנוח איתו עוד לפני. התמונות מדברות בעד עצמן.

שמלות כלה
גליה להב
+

שמלות - גליה להב!! אין מי שלא החמיא לי על השמלות שלי. מהרגע הראשון שהתחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם הבנתי שזה יהיה אצלה. היחס האישי והחם, השמלות המיוחדות שלה-כל מדידה הייתה כיפית. גם אמא שלי התלבשה אצל גליה להב ואמא שלי לא הפסיקה לגרוף מחמאות כל הערב- היא הייתה עוצרת נשימה!

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

מושלם מושלם מושלם! מהשירות ועד לאוכל והנראות של המקום. המעצבת בית שלהם- רויטל- מדהימה! גם מנהל הבר שלהם רז מקבים ודאג לנו לאלכוהול איכותי במחירי רצפה (בדוק). ביום האירוע הם נותנים לכם להרגיש כמלכים והיה לנו פשוט כיף.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

הלבישו את בעלי כולל גרביים נעליים חגורה הכל!

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

מדובר בסוויטות חמודות להתארגנות ואני אישית נהניתי מכל רגע. בעל המקום מקסים, שירותי מאוד ודואג לכן בכל רגע נתון. הוא אפילו צילם אותנו ושלח לנו תמונות אחכ בפלאפון. כל מי שנכח שם אמר לי איזה בן אדם, איזה שירות. המקום קרוב למסעדות וסופר, אני והמלוות שלי שישנו איתי לקחנו טייק אווי ועשינו ערב של יין וצחוקים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מדהימה, נעימה, הכינה לכל השושבינות קשתות ועלי כותרת לסלסלאות. כולם התלהבו והתקשטו

אטרקציות

גילוי נאות- אנחנו מכירים אותם דרל משפחה וחברים אבל הם היו השוס של הערב! כולם התלהבו מהצבעוניות והדברים מהממים שהם עשו! הם באו גם עם מצלמה וצלם משלהם ולא הפסיקו לצלם אותנו.. אחרי יום כבר קיבלנו את התמונות. מדהימים ולא הפסיקו לדבר עליהם.

איפור

גם איפור גם שיער כולל ליווי. לא זול אבל הבחירה הכי טובה שהייתה לי. אין מי שלא החמיא לי ואמר לי על השיער והאיפור.

מעצבי טבעות

תכשיט לשיער ועגילים מאפרת קסוטו.

Dj לחתונה

אביב חורש הפאנקי פיש! זו הייתה אהבה ממבט ראשון! הוא הראשון והיחיד שפגשנו. אחריו לא צריך עוד. הוא קרא את הקהל, התחשב בבקשות שלנו, נתן לנו טיפים והכי חשוב דאג כל הזמן שהרחבה שלנו תהיה מלאה.

אטרקציות

תא צילום ברכב אספנות. הקונספט יפה והרכב מקסים. גם האיש שמפעיל את כל הסיפור. עם זאת יש לי דיס ענק בעניין מי שתהיה מעוניינת בפרטי בכיף.

רב לחתונה

אריה לוין. קליל, לא מבקש תשלום (למרות שהבאנו), מצחיק, מספר עליכם ומתמקד בכם וכולם מאוד אהבו והתרגשו מהסיפור שלנו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ולדיס (מהממת) זר צבעוני קליל ועדין.

#חייםתוספות- בחור מקסים שהגענו אליו דרך הדי גיי שלנו והוא ארגן לנו כל מיני תוספות/ אפקטים במחירים מאוד נוחים לכל כיס! אנחנו לקחנו ממנו בלונים להפרחה בחופה, קונפטי וקרח יבש ו6 בלוני לד לקישוט החופה מהצדדים, כי רצינו משהו מאוד סולידי ועדין. הכל היה מדהים, בדיוק כמו שרצינו ובאמת זול! #דרייבאין רכבי אספנות- וואווו!! אין לתאר את אורגיל ואת הרכב המדהים איתו הוא הגיע. אני באופן הרגשתי שהרכב ממש היה חלק בלתי נפרד מהצילומים ולשאלתכן: לא לא זז לי השיער עם הגג הפתוח חח.. זו חוויה ואורגיל זרם איתנו כל כך והיה מצחיק, מדהים והשרה אוירה חיובית! #נעליים- ג'יבאני ויטוריו. עיצוב אישי. הכי נוחות שיש לא החלפתי לא ירדתי לכפכפים. מהצילומים עד סוף הערב לא הרגשתי כלום- תענוג. #שירן- הזמנו כוס קידוש וחרטנו עליה את שמותינו ואת התאריך. הבחורה שממנה הזמנתי מוכרת כאן בקבוצה והזמנתי ממנה גם צ'ייסרים עם חריטה אישית למסיבת רווקות שלי והבנות עפו על זה. שירן מדהימה, קשובה, שולחת דוגמאות ולמרות שהמשלוחים מגיעים מאילת הם מגיעים צ'יק צ'ק ועוד עם ברכה מוקדשת אישית משירן. מקסימה! #טבעות- רויאלטי- זול והחמיאו לנו על בחירת הטבעות. זהו נראה לי.. מקווה שעזרתי.. פה אם אתן צריכות משהו :))

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גליה להב+
גליה להב
52 ממליצים
שמלות כלה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
מקום לאירוע
לחתן
התארגנות וליל כלולות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
איפור
מעצבי טבעות
Dj לחתונה
אטרקציות
רב לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים