הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיטל ונועם
החתונה של מיטל ונועם
קיץ 2023
הפוסט של מיטל, חברת הקבוצה הסודית:

החתונה התקיימה ביום שני 3.7.23

אז אחרי שחיכיתי בסבלנות רבה מאוד (יחסית חח) לתמונות ואחרי ירח דבש חלומי למקסיקו וניו יורק (אבל זה כבר לפוסט אחר), הגיע הזמן להמלצות מהספקים התותחים שבחרנו. מציינת רק את האלופים שבחבורה.

הקדמה קלה: את הספקים בחרנו בקפידה רבה, היה לנו חשוב משהו קצת אחר, אומנותי, דוקומנטרי ולא משעמם. אני כן אגיד שאי אפשר להיות מרוצים במאה אחוז מכולם ויהיו גם פספוסים וזה בסדר, יהיו בלתמים בלו״ז לא משנה כמה אתם מסודרים ברמת השעות והאקסלים כמונו!! , יהיו את האנשים שאתם הכי אוהבים ומצפים לראות אותם, הייתם בטוחים שהם יגיעו אבל לצערנו הרב קורים דברים בחיים שמונעים מהם להגיע ברגע האחרון כי החיים הם פשוט לא צפויים. תנסו לחבק ולאהוב גם את מי שנמנע ממנו לבוא אבל אתם יודעים בלב שלם שהייתה לזה סיבה. ויהיו גם את האנשים הלא קרובים שלא יגיעו ולא יטרחו לעדכן, תנסו לשחרר!!

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

החתונה הייתה בגן בשפיים. התחייבנו על 200 אנשים והיה חשוב לנו שלא יהיה צפוף אבל גם לא יהיה ריק מידי. הלכנו לאולמות קטנים יותר והרגשנו שהרחבה קטנה מידי וחששנו שיהיה צפוף במקרה ויהיה לנו יותר מוזמנים.

בסופו של דבר, תמיד המשפחה נזכרת באנשים ברגע האחרון, ולא רצינו להגיד לאף אחד לא. ולכן היו לנו:

330 מוזמנים

286 אישורי הגעה

265 הגיעו

(העלינו התחייבות ל-255)

ההתנהלות מול הגן הייתה מעולה. נועה היא מהממת ומנסה לעשות מאמצים לקראת הזוג. סלביק המנהל אירוע היה תותח וסופר מקצועי.

לקחנו גם מנהלת אירוע חיצונית מהמלצה חמה של חברים טובים, היא עזרה לנו בעיקר להחליט על כמה להתחייב, לאוכל במהלך האירוע, סידור האולם.

צילום סטילס
אסף ספקטור
+

אסף ואפרת ספקטור!!! - כשאמן מצלם שניהם היו אלופים! הכרנו אותם לראשונה ביריד של כלות אורבניות ומהרגע הראשון התאהבנו באישיות שלהם ובתמונות המיוחדות. בדקנו עם צלם אחר גם נטו להרגשה טובה שלנו שניסינו ובדקנו עוד אחד אבל היה ברור לנו שנבחר בהם. אסף ואפרת הם שילוב מנצח. והם גם אחים. אפרת רגועה ונינוחה ומביאה פן נשי, אסף מעבר לזה שהוא צלם, הוא ללא ספק אומן ובמאי. הוא אילתר ומצאנו את עצמנו קופצים על מתנפחים בקיבוץ שפיים עם מלא ילדים בצילומים (מי חשב שנזרום איתו בכלל), הוא ביים את האחייניות שלי ברמה שהן אשכרה עשו מה שאמר להן (בנות ארבע ושנתיים וחצי כן?) הוא ידע לאן ללכת, איפה לייצר לוקיישנים מיוחדים בזמן המוגבל שנשאר לנו, והכל היה באווירה רגועה, בכיף ובצחוק. התמונות מדברות בעד עצמן.

הבחירה הכי טובה שלנו, ללא ספק.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

יש לי וידוי. ראיתי את הסרטונים של אביב וטלי הרבה לפני שהתארסתי. בימי הרווקות התל אביביים שלי.

היה לי ברור שאתחתן אבחר בהם. הוידיאו שלהם הוא מיוחד, דוקומנטרי, ואביב קורע מצחוק. נכון הם יקרים ביחס לשוק, אבל בתור אחת שרואה סרטונים בלופים ידעתי שזו תהיה הבחירה הראשונה שלי. לא בדקנו עוד צלמי וידיאו. ידעתי שאם הוא פנוי, אז התמזל מזלנו. כמובן בחרנו גם בברכות ברחבת ריקודים, אל תוותרו על זה!הוידיאו עוד לא הגיע אבל אין לי ספק שהוא לא יאכזב, ראיתי כל כך הרבה כבר סרטונים שלהם…

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

עוז חזקיה האלוף מחברת אליטה! הוא הלך עם השגעונות שלנו (ביקשנו יהורם גאון ושירים של פעם גם), תוך כדי שהוא מסתלבט וצוחק עלינו, קרא את הקהל והרחבה הייתה מפוצצת כל הזמן באנשים, צעירים ומבוגרים.

אחד השירים האחרונים היה ״ ועוד לא אהבתי די״ של יהורם גאון וכל מי שנשאר פשוט רקד וזרם ממש.

בנוסף, לקחנו את עופרי על הסקסופון שמגיעה מחברת אליטה גם. היא הייתה פשוט וואו!!! החלטנו ללכת רק על קבלת פנים וקצת מהריקודים בהתחלה כי זה היה יקר מידי לכל הערב וגם לא רצינו שזה יחפור. בסוף היא נשארה הרבה מעבר למה שסיכמנו איתה והיא השתלבה

בצורה מושלמת בריקודים. היא פשוט אלופה.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

בדיזינגוף. מקצוענים

שמלות כלה

שמלה ראשונה מעמנואל שביפו אצל מיכל ופזית. ושמלה שניה ממור בארי בקריית חיים. הייתי בהרבה סלוני כלות לפני משהו כמו 10 ובעמנואל הרגשתי שזה הכי מקצועי, היה לי חשוב שהתופרת תעבוד במקום עצמו ולא מישהי חיצונית כי שמעתי על המון אכזבות ותיקונים לא נכונים, היא מעסיקה המון תופרות במקום וזה ממש תעשייה אצלה, המחיר כמובן בהתאם. למזלי היא לא תפרה לי שמלה מאפס כי היה במידה שלי מה שרציתי אז זה היה קצת פחות במחיר הסופי, היא מביאה גם הינומה.

שמלות כלה

נדלקתי מאוד על השמלות המוחרזות שלה.

אטרקציות

אז מודה שכאן רצינו לבחור בצלם במחיר זול ביחס לשוק כי הוצאנו הרבה על הסטילס והווידיאו. לקחנו את הצלם שנתן לנו את המחיר הכי טוב ונמוך שקיים בשוק (ועשינו סקר רחב) אבל גם היה חשוב לנו שיש המלצות מאנשים שאנחנו סומכים עליהם. עופר לא איכזב ואפילו הצליח לתפוס רגעים ממש יפים! היה ממש נחמד לאורחים ונשאר עד שהחתונה הסתיימה (אחרי 12 בלילה לפי החוזה) בלי שביקשנו.

תכשיטים ואקססוריז

גרה קרוב אליי וקפצתי אליה. מאוד שירותית ונחמדה! מוכרת את העגילים, הצמיד והסיכות לשיער.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב חופה: הוא אלוף!זרם איתנו ועם הבקשות שלנו, שיגענו אותו.. וברגע האחרון גם הוספנו עוד דברים. פרילייטיס הזמנו מאלי אקספרס והתקין לנו אותו. הזמנו ממנו גם עציצים לחלק מהשולחנות ופרחים לכיסאות חופה. בקיצור אין עליו. מחיר טוב מאוד ביחס לשוק.

אטרקציות

מתנה לאורחים: שתילי סוקולנטים מעמותת ״שקמים״ שיש להם מסגרות דיור לאנשים מהחינוך המיוחד וזו הייתה תרומה עבורם. היה לי חשוב לעשות משהו אחד כזה בחתונה כי אני במקצועי מגיעה מתחום החינוך המיוחד.

רב לחתונה

בחרנו את חיים זמיר שמאוד רצינו ולצערנו הוא עדכן חודש וחצי לפני החתונה שזומן למילואים ולא יכול להגיע. הוא עשה לנו את כל הטפסים והבירוקרטיה מההתחלה עד הסוף וגם שלח לנו את תעודת הנישואין למרות שכבר לא היה הרב שלנו! סופר נחמד ומצחיק. מנהל האירוע מהגן בשפיים נתן לנו המלצה לרב בן ציון ציוני.

הוא העביר את החופה בצורה קלילה, יפה, מרגשת וקצרה. היו קצת עניינים לפני החופה שקשורים לעד שצריך להיות דתי ולשמור שבת וכו׳ אז קחו את זה בחשבון ועדיף שתבדקו קודם, הוא הקפיד יותר ממה שחשבנו אבל בסוף העביר את החופה בצורה טובה מאוד ואנשים לא הפסיקו להחמיא. הקראנו ברכות אחד לשני ואנשים מאוד התרגשו וגם ביקשו שנשלח להם את מה שכתבנו.. פחות מאמינה בזה שמישהו אחר כותב עבורכם.

הזמנות לחתונה ומיתוג

קארין המהממת הייתה שם לכל רעיון שלי ופשוט זרמה עם הכל. יאמר לזכותה שיגעתי אותה והיא נשארה סבלנית לאורך כל הדרך. בעלי בנה מבנה מעץ ענק לתמונות של ״הידעת״ כי רצינו משהו שיהיה דומיננטי עם נוכחות שלא יפספסו. ממליצה על קארין בחום!!

קייטרינג ושירותי בר

אז את עמית אני מכירה עוד מלפני והיה לי ברור שתעצב לי את העוגיות. היא בחורה מהממת והעוגיות יצאו מושלמות.

נעלי כלה: הזמנתי מ- ALMARA מעלפות אבל לא מאוד נוחות. החלפתי אחרי הצילומים לנעליים של ריפבליק.

אלבום ברכות טלפוני : leave.a.message.il שני שהביאה את הרעיון הזה לארץ וזה פשוט נדיר. משאילים ממנה טלפון וינטג׳ , האורחים מרימים את השפופרת, מאחלים ברכה וזה מקליט. לאחר מכן היא עורכת את ההקלטות ושולחת לנו. אנשים עפו על הרעיון, מודה שלא כולם שמו לב וראו שזה היה מבאס קצת, וגם יש אנשים שבאים מרחוק רעבים והולכים ישר לבופה אבל זה מאוד מיוחד ומזכרת מעולה.

ועשינו גם ריקוד זוגי בסגנון רומבה, אני רקדנית הרבה שנים והיה ברור לי שנעשה.. התאמנו על זה חצי שנה. ובעלי זרם על זה אחרי שיכנועים קלים:)

מי שלימד אותנו את הריקוד הוא חבר קרוב שלי מהריקודים. זה התחביב שלו ולא המקצוע, אבל מי שרוצה, יכולה לכתוב לי בפרטי ואקשר ביניכם.

מזל טוב לכולן, תהנו, תשמחו, תשימו את כל החששות והצרות שלכן מהחיי היום יום בצד ופשוט תחיו את הרגע. זה עובר כל כך כל מהר

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מיטל
צילום: אסף ספקטור
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
אסף ספקטור+
אסף ספקטור
61 ממליצים
צילום סטילס
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
לחתן
שמלות כלה
שמלות כלה
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
רב לחתונה
הזמנות לחתונה ומיתוג
קייטרינג ושירותי בר