הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ירדן ואלון
החתונה של ירדן ואלון
קיץ 2023
הפוסט של ירדן, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות לקבוצה שהכי עזרה לי לתכנן את היום הגדול שלנו

בקצרה- התארסנו בפסח 2023 התחתנו ב-18.07.23 בלוקא בחתונת ״בזק״ שתוכננה בקצת פחות מחודשיים (לקחנו רגע ליהנות מהאירוסין לפני שצללנו לתכנונים). ההמלצה הכי טובה וחשובה לדעתי היא לקחת מפיקה ומנהלת אירוע כדי שגם אתם וגם המשפחה/חברים תוכלו ליהנות בראש שקט מהערב המרגש, העמוס והמיוחד הזה.

לנו הייתה מפיקת על חלל שעזרה לנו להבין מהר מאד מה ואיך אנחנו רוצים, ולדייק את זה בהכלה וסבלנות כדי שנגשים את כל החלומות שלנו. כולן תמיד כותבות כמה היום הזה עובר מהר וזה כל כך נכון, אבל גם חשוב לקחת בחשבון שיכולות לקרות תקלות שבכלל לא חשבתן עליהן (לי התקלקל המזגן במלון ההתארגנות ולא ישנתי חצי לילה לפני האירוע) והמפיקה שלי פשוט דחתה לי את כל הספקים כדי שאוכל לישון ולהירגע ולהגיע לאירוע פיקס- משהו שכנראה במצב שבו הייתי באותו רגע לא הייתי מצליחה לעשות לבד וזה הציל אותי.

ועכשיו לפירוט:

מקום לאירוע

כמות המחמאות שאנחנו עדיין מקבלים על המקום היא מטורפת! האוכל, היופי, הכל היה מושלם! מדובר באחד המקומות הכי טובים בארץ. אנחנו התחתנו בתקופת בין המיצרים כדי שנוכל ליהנות מהמקום הזה.

שמלות כלה

עוקבת אחריה בפינטרס כבר הרבה זמן ותמיד חלמתי על שמלה רומנטית ומלאה בדיטיילס, ממש הרגשתי כמו נסיכה! יש לה סטודיו סמפלס בדיזינגוף ת״א- מומלץ ממש!

שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+

נעלי כלה- אלון ליבנה לטבע נאות! טבע נאות Alon Livne אחד התכשיטים הכי יפים ונוחים שהיו לי, זכיתי בהן כאן בקבוצה הזו

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

כבר מהמדידה הראשונה הכל ישב לו בול! ממליצה לבדוק כמה מקומות לפני שסוגרים! מדדנו במקום אחר וזה לא היה לו נוח ולא ישב יפה בכלל.

צילום סטילס
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
+

לירון היה אולי הצלם העשירי שראיינו כי היה לנו חשוב לוודא שיש חיבור אישי טוב למי שיסתובב איתנו כל היום וגם שנאהב את העבודות שלו. במקצועיות ודייקנות לירון ניצח על היום הזה, ידע להתאים את עצמו (לעיכוב בלו״ז, להתחשבות במזג האויר) וייצר לנו אוירה טובה ונעימה וכמובן תמונות קסומות ויפיפיות, ידע להכיוון שצריך וגם תפס בכישרון רב רגעים טבעיים.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן גוטר- המכשף כמו שבן זוגי קורא לו. כבר מהפגישה הראשונה היה לנו כל כך כיף איתו! טיפ חשוב זה לתת דגשים של מה אוהבים יותר ומה פחות ולתת לאומן לעשות את שלו! מקבלת פנים ועד למעגל סיום לא הפסיק להפתיע ולהרים את כולם על הרגליים! קורא את הקהל ממש טוב ומייצר פלואו של מסיבה שלא תרצו שתיגמר!

הפקת אירועים

דני היא אישיות מטורפת, מעבר לזה שהיא חמודה ומצחיקה ברמות, היא תקתקנית ויש לה ידע מטורף והיכרות מעמיקה עם כל עולם החתונות. היתרון שלה מבחינתנו היה שהיא עובדת איתנו מרחוק - מתאמת וקובעת פגישות, עוברת על חוזים, ולא מגיעה איתנו פיסית לפגישות חוץ מפגישה מקדימה לאירוע וכמובן ניהול אירוע עצמו. לנו זה עבד מצוין ואנחנו ממליצים עליה באהבה ענקית. כמות המחמאות שקיבלנו עליה ממשפחה וחברים היו מטורפות! היא באמת נכס לערב הזה הכל דפק כמו שעון ובקלילות. מי שרוצה עוד פרטים מוזמנת באהבה לפרטי.

איפור

טל המהממת היא לגמרי מי שאת רוצה איתך ביום הזה, מתוקה אמיתית, נעימה ובעיקר מוכשרת בטירוף! רק דיברנו שיחה ממש קצרה והסברתי לה מה הכיון שלי והיא פשוט עשתה אותי הכי יפה בעולם! כמות הוואו ששמעתי הייתה פסיכית!

עיצוב שיער

אבישי ידיי ולב הזהב! מוכשר ברמה קיצונית וגרם לשיער שלי שהוא בדרך כלל חלק להיראות מיליון דולר! טיפ- אם אתן מתחתנות בחודשי הקיץ אל תוותרו על ליווי לאולם! זה עושה את כל ההבדל

רב לחתונה

אחד השמות שעולים פה הכי הרבה ובצדק רב! לבן זוגי ולי היה ברור שאנחנו לא רוצים טקס דתי, כל השאר התברר לנו בהמשך. מהשיחה הראשונה אורי היה קשוב ומדויק ותפר לנו טקס שהוא בול אנחנו, מצחיק, אישי, מפתיע ובקריינות רדיופונית משוגעת! אנשים ממש החמיאו לנו על הטקס בקטע אחר!

צילום ועריכת וידאו
שלומי ברזילאי | צלם ווידאו לחתונות
+

שלומי הנסיך, מביא איתו אביזרים ממש מגניבים לייצר וידיאו אווירה. הוא ולירון עבדו יחד בצוות כאילו הם כבר שנים עובדים יחד. גילוי נאות הוידיאו טרם הגיע, אבל היה ממש כיף ונעים איתו והוא אפילו עזר לבעלי ללבוש את הפפיון. בטוחים שהוידיאו יצא נדיר!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

שחר המהממת עשתה לנו דוכן שזירה עם קשתות לשיער, סיכות וקישוטי דש לגברים, בנוסף היא הכינה לי זר כלה מהחלומות, קישוט לז׳קט לבן זוגי וקישוט ראש לסבתא שלי שהייתה נערת הפרחים. היה כל כך יפה וכיף לראות את כולם מקושטים ואפילו ממה שנשאר היא הכינה זרים קטנים הבייתה!

*עמדת צילום מרימים- ה-אטרקציה של האירוע! משהו קצת אחר מהמגנטים שכולנו מכירות כבר, יצר הרבה עניין וכיף גם הוציא מגנט וגם שלח גיפ למייל! אמנם מקבלים פחות תמונות ממגנטים מסורתיים אבל האורחים לא הפסיקו לדבר על זה!
*עגילים וצמיד- Daniella Capelouto Gershoni- תכשיטים יפיפיים שנראים כמו יהלומים ובמחירים סופר נגישים!

 

כמה מילים אחרונות ממני לסיכום, קחו את היום הזה בכיף ובאיזי, תקיפו את עצמכן בליווי בכמה אנשים שמרימים לכן ועושים שמח וגם עוזרים כשצריך. באירוע עצמו תתרכזו באנשים שבאו והשקיעו והרימו ובאו לתת לכן באהבה (ולא במי שלא יכל או לא הגיע). אם אתן רוצות ויכולות להביא משהו משלכן- תעשו את זה זה הופך את האירוע לאישי ומיוחד! (אני כתבתי מונולוג פואטרי סלאם בהפתעה לבן זוגי וזה היה אחד ההיילטיים שלי באירוע!)

תנסו גם ליהנות קצת מכל הטירוף הזה ותזכרו שבסוף מה שחשוב זה האיש או האישה שבחרתם לצידכם לחיים.

תודה לכל מי שקראה עד כאן! כל מי שרוצה עוד פרטים אשמח לענות בפרטי

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ירדן
צילום: לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
752 ממליצים
Dj לחתונה
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography+
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
123 ממליצים
צילום סטילס
שלומי ברזילאי |  צלם ווידאו לחתונות+
שלומי ברזילאי | צלם ווידאו לחתונות
8 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
Dj לחתונה
הפקת אירועים
איפור
עיצוב שיער
רב לחתונה
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים