הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל ואהרון
החתונה של יובל ואהרון
חורף 2023
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

תכינו את עצמכן כי זה הולך להיות קצת ארוך

התחתנו בתאריך ה1.1.23 באולם הגבעה בגבעת ברנר. התלבטתי המון לגבי התאריך מחשש שירד גשם ואנשים לא יגיעו לחתונה שכן, מדובר גם על יום ראשון וגם על חודשי החורף. אחרי החתונה הבנתי עד כמה לא הייתה משמעות לאף חשש שהיה לי. יצא לנו יום מושלם מבחינת מזג אוויר והחתונה נמשכה עד שעה 01:30 בלילה (יכלה להמשיך גם הרבה אחרי פשוט הייתי כבר עייפה מכל היום המעייף הזה).

קצת מספרים כמותיים:

הזמנו 680 אורחים, התחייבנו ל400 והגיעו 486.

ועכשיו להמלצות

מקום לאירוע
הגבעה
+

אז נתחיל מזה שזה האולם המושלם בעולם. לא הייתי באירוע בגבעה לפני שסגרנו אבל קראתי את ההמלצות עליו ולא מצאתי חוות דעת אחת רעה, הכל חיובי ולא סתם. כשהגענו לפגישה הראשונה עם מולי עפנו עליו וגם על המקום, אין דברים כאלה, זו הייתה ההרגשה הכי טובה שהייתה לנו מבין כל האולמות שהלכנו לראות, איך שיצאנו משם בעלי אמר לי כאן אנחנו מתחתנים ויום אחרי זה כבר התקשרנו לסגור את התאריך. לקראת התאריך פגשנו את רעות, היא הייתה מנהלת האירוע שלנו מטעם הגבעה. מה אני אגיד לכן, אין בחורות מקצועיות כאלו! היא שלטה בכל מה שקרה באירוע ביד רמה, ניהלה אותו בצורה הכי טובה שיכולתנו לבקש, היא דאגה לכל מה שקורה וניהלה את האירוע בדיוק כמו שרצינו. בקיצור, לא סתם יש עליו את החוות דעת הכי טובות שיש!

קייטרינג ושירותי בר

הגבעה עובדת עם קייטרינג חיצוני שהוא לא פחות ממדהים. המגוון של האוכל וההתאמה לפי תקופות הייתה פשוט מושלמת. בטעימות היה מושלם ואחרי האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה האוכל היה טעים ושאנשים בחיים לא היו באירוע עם אוכל כזה מעולה. (עכשיו אנחנו רק מחכים שנוזמן לחתונה שם בשביל להנות מהאוכל גם כאורחים).

Dj לחתונה
HYPE | הייפ
+

עדידור – האחד והיחיד! היינו בחתונה שהוא עשה שנה לפני החתונה שלנו וכבר בחתונה ההיא ידענו שהוא הולך להיות הדיג'י שלנו. לא הלכנו אפילו לבדוק בעוד מקומות כי ידענו שהוא פשוט הכי מקצועי שנתקלנו בו ופשוט לא טעינו! לא הפסקנו לקבל מחמאות והרבה אנשים ביקשו מאיתנו את הטלפון שלו אחרי החתונה. הבחירה הכי טובה וחשובה של היום הזה!

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

השמלה הראשונה שלי הייתה של הלנה קולן. מהרגע שנכנסתי לסטודיו ופגשתי את הלנה הייתה לי את ההרגשה הכי טובה שיש. יש לה ראיה מושלמת לעיצובים של השמלות שלה ויש לה אישיות מדהימה. כל פעם מחדש הייתה לי הרגשה פשוט מושלמת איתה.

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

לעידן הגענו עם ים המלצות חמות ולא במקרה! כבר במפגש הראשון עם עידן יצאנו בהרגשה שהוא השילוב המושלם בין מקצועיות ואישיות מושלמת. לאורך כל האירגונים הוא היה זמין לכל שאלה והתייעצות. ביום שישי לפני החתונה הוא הלך לעשות "סיור שטח" כדי לבדוק את המקומות שהוא רצה לקחת אותנו להצטלם בהם(מחוייבות כזאת עוד לא נתקלתי). התמונות יצאו פשוט מדהימות! ואנחנו נשארנו פשוט מאושרים שיש לנו תמונות מושלמות מהיום שלנו שישארו איתנו לנצח.

איפור
אלי חורי
+

על אלי אין מה להגיד חוץ מזה ששמו הולך לפניו ולא סתם! איך שדיברתי איתו בטלפון הבנתי שאותו אני רוצה לצידי ביום החתונה. הבחור הזה הוא פשוט מה שאתן צריכות ביום שלכן, עזבו את זה שיש לו כישרון שלא יתואר, הוא גם דואג להרים ולהקליל את האווירה ברמה שאתן לא מבינות! האיפור החזיק לי עד הרגע שהגענו למלון ולא זז!

אין מישהו שלא החמיא לי על איך שאני נראית וזה בזכות בעיקר בזכות אלי וסתיו.

עיצוב שיער

את העבודות של סתיו ראיתי דרך האינסטגרם ופשוט עפתי עליה וישר סגרתי. לקחתי ליווי לאולם (הכרחי לדעתי לא משנה מתי אתם מתחתנים). מעבר לכך שהשיער שהיה עשתה לי היה פשוט מושלם (גם הראשון וגם השני) סתיו הייתה כמו עוד מלווה ביום העמוס הזה ואין מאושרת ממני על זה שלקחתי אותה! היא פשוט מוכשרת ומושלמת בטירוף!

צילום ועריכת וידאו

אמאלהה, אין דברים כמו תומר, איזה אישיות יש לו, איזו אווירה הוא עושה ואיזה סרטון מושלם יצא לנו בסוף. כל מי שרואה את הסרטון פשוט עף עליו ואומר שהוא לא ראה סרטון כל כך יפה כבר הרבה זמן.

*את השמלה השניה חיפשתי בנרות! לא רציתי להוציא עוד סכום מוגזם על שמלה שניה. ערב אחד אמא שלי חזרה עם השמלה השניה שקנתה לעצמה מברנדה (בצבע תכלת) ראיתי אותה ואמרתי לה, אני רוצה אותה לשמלה השניה שלי בלבן. יום אחרי הלכתי מדדתי ולקחתי אותה (4 ימים לפני החתונה!) ואתן לא מבינות כמה מחמאות קיבלתי!


 

הו בנות מה אני אגיד לכן, עשיתי מחקר מעמיק על כל אחד מהספקים שלקחתי ובאמת שהעבודה הקשה השתלמה! היה לנו את היום הכי מושלם שיכולתי לתאר, מתחילתו ועד סופו פשוט נהננו מכל רגע ורגע ביום!

המלצה מאיתנו, קחו שתי לילות באיזה מלון מפנק בשביל לעכל את כל מה שעבר עליכן בכל האירגונים. זאת נפילת מתח מטורפת וחייב את השקט של אחרי שהוא רק שלכם!

אם מישהי צריכה המלצה התייעצות או כל דבר אחר אתן יכולות לפנות אלי בכיף

מלא מזל טוב! תהנו מהיום שלכן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יובל
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
אלי חורי+
אלי חורי
88 ממליצים
איפור
HYPE | הייפ+
HYPE | הייפ
325 ממליצים
Dj לחתונה
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
צילום ועריכת וידאו