הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירן ועומרי
החתונה של שירן ועומרי
חורף 2024
הפוסט של שירן, חברת הקבוצה הסודית:

אמלק: גרים בחו"ל חתונה בארץ, תומר מונטיליה צלם, ליליה ריבקין שמלה, איתמר שגיא די ג'יי, אמיר שטרן וידאו, בלו נייבי חליפה, שי בנבנשיתי איפור שיער, רב אורי פולובין.

חוות אלנבי, 4.1.24, יום חמישי

אנחנו גרים בארה"ב ללימודים, באנו בקיץ לסגור את החווה ואני עשיתי את השמלה בארץ ונפגשתי עם המאפרת. כל היתר התנהל מרחוק והיה סבבה לגמרי, ואפילו הקליל את ההתעסקות. הייתי מודאגת מזה והתלבטתי אם ואיך אז אשמח לעזור בפרטי למי שתרצה ובמצב דומה

היו 24 מעלות ושמש ביום באירוע, אז חתונת חורף רק ברמת החודש בשנה.

הוזמנו 300, אישרו 270, הגיעו 262.

מקום לאירוע
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
+

חוות אלנבי היו מהממים, יצאתי סופר מרוצה. התארגנתי באולם והם היו כ"כ נחמדים אליי מהבוקר, פינקו אותי ואת החברות שלי ודאגו לנו מכל הלב. האוכל היה מעולה! הוספנו עמדת קוקטיילים דרך האולם שזה תמיד כיף וקיבלנו המון מחמאות על היופי והקסם של המקום. גם ממש נחמד שאפשר פשוט לעשות שם הכל- התארגנות, צילומים, והאירוע כמובן.

צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+

תומר מונטיליה שעליו אני יכולה לכתוב מגילות המלצה- הוא פשוט ככ מוכשר, מקצועי ובן אדם מעל הכל. הוא הרבה מעבר לצלם, תומר היה איתי בקשר בכל התקופה מהרגע שסגרנו ועד החתונה, וזה כל כך עזר להשתחרר בצילומים. פשוט דמות מרגיעה שהייתה איתנו באירוע ובמהלך היום ואני חושבת שזו הבחירה הכי טובה שלי באירוע. אין מספיק סופרלטיבים כדי לתאר את תומר, פשוט וואו. קיבלנו כבר את כל התמונות עשרה ימים אחרי החתונה!!! בן אדם אגדה, אמן, הכל הכל הכל. אני אתן לתמונות לדבר, יש לו סגנון מיוחד וטבעי ואנחנו מרוצים מעל ומעבר.

שמלות כלה
Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין
+

מעצבת מדהימה. היא כל כך נעימה, התהליך איתה היה פשוט נעים וכיפי. זאת השמלה הראשונה והיחידה שמדדתי, ואפילו שקבעתי תורים גם אצל השמות היותר מוכרים בסגנונות של הסאטן החלק, ליליה שבתה את לבי לגמרי. לליליה יש עין עיצובית ייחודית, ורואים כמה מחשבה והשקעה יש מאחורי כל שמלה בקולקציה שלה.

Dj לחתונה
איתמר שגיא | DJ
+

בחירה מעולה, רואים כמה הוא מנוסה כי הוא פשוט קרא את הקהל בצורה מעולה ועפו עליו ברמות. אני באמת סופר ממליצה, אנחנו מקבלים עליו באמת הרבה מחמאות מחברים ולראיה שהרחבה הייתה מלאה כל האירוע בלי הפסקה..

איפור

היא מקסימה ומוכשרת, עשתה עבודה מעולה והכל החזיק מהמם כל הערב. גם איתה היה כ"כ נעים וכיף במהלך היום של החתונה, כמו שאמרתי הייתי חולה ודי מבואסת מזה והיא ממש עזרה לי להרגיש טוב יותר והרגשתי במהלך הערב כמו נסיכה. היא גם לוקחת מחיר מאוד הגיוני, ועושה פגישת ייעוץ שבה ניסינו סגנונות שונים ובדקנו מה הכי יתאים לי והיה מצוין!

לחתן

בדיזנגוף, חנות קטנה ומהממת וסופר בסטייל. היחס שקיבלנו שם היה מהמם, בעל המקום כ"כ מבין עניין ויש לו טביעת עין מיידית לגבי מה מתאים ומה לא. הגענו לשם אחרי נסיון פחות מוצלח בחנויות הגדולות- לא משהו שקשור בחנות, סתם רצינו משהו יותר ייחודי ובבלו נייבי מצאנו תוך 10 דקות והייתה חוויה מעולה.

צילום ועריכת וידאו

המהמם. לא רצינו לקחת וידאו מלא של ההתארגנות, עם היילייטס ובימוי. רצינו פשוט הסרטה של האירוע בצורה הכי טבעית שאפשר, עם עריכה קלה וצלם שיתפוס את הרגעים הטובים. אמיר עשה את המשימה בצורה פשוט מצוינת, לקח מחיר מעולה והוגן והיה מקסים ממש. הגענו אליו דרך תומר הצלם שלנו. לאמיר יש כל מיני אפשרויות צילום אירוע במחירים משתנים.

רב לחתונה

התחתנו דרך צהר, היה תהליך ממש סבבה והם שידכו לנו רב מהמם בשם אורי פולובין. אורי ממש קליל, פתוח ובעיקר הקשיב לנו ולרצונות שלנו. המילה חייב או צריך לא נאמרה על ידו פעם אחת ובאמת הייתה חופה קצרה מאוד כמו שביקשנו ואורי היה ממש מקסים בתהליך.

אישורי הגעה - אייפלאן, היה מעולה. לא התעמקתי בכלל בנושא הזה ואני חושבת שבעיקר כדאי לקחת חברה שעובדת עם סידורי ההושבה של האולם כדי לחסוך התעסקות וזה בדיוק מה שעשינו.

נהג הסעה - אשר המקסים שבאמת היה אחלה ממש 0504006333.

נעליים- ריפבליק, שאני לא ממליצה עליהן בכלל אבל זה ממש עניין של סוג הנעל שלקחתי שהייתה לא מוצלחת.

טיפים קטנים למי שהגיעה עד כה:

1. מתנות לאורחים - רציתי לעשות, ובאמת כמעט עשיתי ואז לאור המלחמה וקצת השהייה של הארגונים זה נפל בין הכיסאות. ממש לא זכרתי בדיעבד שלא היה ולא חושבת שזה היה אכפת למישהו מהאורחים אז נראה לי שזה מקום טוב לחסוך בו הוצאה.

2. ייחודיות החתונה- זה בסדר אם החתונה שלכם לא תהיה הדבר הכי מיוחד עלי אדמות. אי שם לפני שנים כשחשבתי על החתונה שלי ניסיתי לחשוב על הדבר הכי מיוחד ושונה שאפשר ובסוף כמו שאפשר לראות מההמלצות והדברים שעשיתי, הכל היה רגיל ולפי הספר. והיה ממש ממש כיף!!! כי מה שחשוב בחתונה זה שיהיה שמח, וגם אוכל טעים. אם יש את שניהם, אף אחד לא שם לב מה יש מסביב. אני כמובןןן חושבת שזה מהמם שיש דברים קטנים ואישיים שהם ייחודיים לכל זוג, אבל לא צריך להשתגע, לא צריך לצאת מגדרך, החתונה תהיה יפה ומהממת כי זה האירוע שלך ולא בגלל קישוט אחד יותר או פחות.

3. הייתי חולה מתה, עם חום, ביום האירוע. היה מבאס אבל גם זו התמודדות שחשוב לדבר עליה שיכולה לקרות ובסוף בזמן האירוע הכל בסדר, האדרנלין מטשטש הכל ונהניתי ממש למרות זאת

זמינה לכל שאלה בפרטיייי

מלא בהצלחה, תהנו ובעיקר, תהיו רגועות

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שירן
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים+
חוות אלנבי - מרכז כנסים ואירועים
328 ממליצים
מקום לאירוע
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
281 ממליצים
צילום סטילס
איתמר שגיא | DJ+
איתמר שגיא | DJ
94 ממליצים
Dj לחתונה
Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין+
Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין
26 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
לחתן
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה