הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאשה וסאשה
החתונה של מאשה וסאשה
סתיו 2023
הפוסט של מאשה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות!

כמו כולן, ישבתי וחשבתי והתלבטתי לגבי הפוסט הזה. לכתוב את הפוסט הזה או בכללי לחשוב על החתונה קשה לי במיוחד. חזרנו לארץ אחרי ירח הדבש ב-5.10, ובלילה שבין שבת לראשון בעלולי הטרי הוקפץ למילואים ומאז הוא שם. אבל אי אפשר בלי לפרגן לאלופים שעשו לנו את היום הזה לכל כך מושלם!

התחתנו ב20.9.23, שהוא גם יום הולדתו של בעלי.

אטרקציות
feeel | 360° 3D Weddings Videos
+

לפני כן- משקפי ה-VR – שנינו סטודנטים שגרים בירושלים. אני במקור מחדרה, הוא ממודיעין, והחברים שלנו מפוזרים בכל רחבי הארץ לכן למצוא מיקום היה בעייתי. בזכות משקפי ה-VR יצרנו תוך כמה ימים רשימה של מספר אולמות פוטנציאלים, מתוכם ראינו פיסית שניים וסגרנו אחד. המשקפיים הקלו על הסיפור הזה באופן מדהים, חסכנו לנו המון נסיעות והרבה זמן ועזרו לנו באמת להגיע למסקנות.

מקום לאירוע
גויה מיה | Gioia Mia
+

וואו וואו וואו ועוד פעם וואו. את ג'ויה מיה הכרנו בפעם הראשונה בחתונה של חברים של בעלי, לפני שבכלל היינו מאורסים, ועדיין אמרנו- אופציה. הוא היה האולם הראשון בדירוג ברשימת משקפי ה-VR(זוג סובייטים, הכל מסודר באקסלים עם ניקוד ופירוט) והאולם הראשון שנסענו לראות. מהרגע הראשון הילה המדהימה הייתה כל כך נעימה איתנו, הראתה לנו הכל לפרטי פרטים, ודיברה איתנו במשך שעתיים וענתה לנו על כל השאלות בפירוט ולא ניסתה לנפנף (לצערי באולם אחר נתנו לנו תחושה מאוד לא נעימה לכן חשוב לי לציין את זה). המקום עצמו מדהים ביופיו, מחושב עד הפרטים הכי קטנים, האוכל מדהים ברמה של מסעדת שף כולל הקינוחים. הצוות מדהים ועוזר כולם, ובכללי יש שם תחושה של משפחה אחת גדולה. בקיצור- אין מקום יותר טוב שיכולנו לבחור.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

הכל כולל הכל הוא קנה בדיפלומט. לא הייתי איתו, כי הוא החליט שכמו שאני מפתיעה עם השמלה הוא מפתיע עם חליפה. פייר? הוגן. הוא נסע עם החבר והחברה הכי טובים שלו ואחיו הקטן. לפי מה שהוא אומר החוויה הייתה מעולה, המקום מקצועי והחליפות הורסות.

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

המלצה כפולה? במשך שנים ידעתי שאני עושה שמלה אצל ענבר פריימן והיא הראשונה שקבעתי אצלה. ענבר עצמה הייתה איתי והייתה מקסימה, ויצאתי עם דגם שאהבתי מאוד. אממה? ישבתי וחשבתי- מה אני אראה רק מקום אחד? ואם זה לא זה? ואם אני אתחרט? אכלתי את הראש לכל החברות ולאמא שלי עד שהחלטתי ללכת לעוד מקום, לערבה פולק. מהרגע שלבשתי את השמלה שבסוף בחרתי- ידעתי שזה זה. הרגשתי נסיכה קסומה מהאגדות, בדיוק בסגנון שלי, החמיאה לי ברמות.

שני הסגנונות שלהן שונים, ובסוף החלטתי על הסגנון הנסיכותי של ערבה. כל הפגישות איתה היו מקצועיות ונעימות ברמות, בדיוק לפי מה שרציתי, ובזכות שיחה איתה גם החלטתי על תסרוקת שונה ממה שרציתי בהתחלה שבדיעבד הייתה החלטה מאוד חכמה. ערבה והצוות שלה מקסימות, מקצועיות, נעימות ובאמת ששווה כל שקל.

אני כן חייבת לפרגן אבל גם לסטודיו של ענבר- גם ענבר עצמה וגם העובדות שלה. על המקצועיות והנעימות, גם כשהתקשרתי לומר שלא אמשיך איתן (החלטה כל כך קשה).

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

החלטנו לא לסגור עם מעצבת הבית של ג'ויה מיה מסיבות כאלו ואחרות. דיברנו עם שר, שהייתה מקסימה וקלעה בול לטעם שלנו. אהבנו ממש את התוצאה וגם ההתנהלות מולה הייתה מעולה. יום לפני החתונה היה מחסור בפרחים שהחלטו עליהם מראש והיא בנתה ברגע משהו אחר שהיה אפילו יותר יפה.

רב לחתונה

ידענו מראש שלא נרצה להתחתן ברבנות, והיה לשנינו חשוב שהטקס יהיה שוויוני, מעניין, אישי וכזה שלוקח בחשבון את היותנו ישראלים ממוצא אוקראיני. פנינו לאירגון הוויה והם ציוותו אותנו לאישה מדהימה בשם סשה קלאצ'קינה, שבנתה טקס יהודי-ישראלי-אוקראיני בשתי שפות. נשמע מעיק? נהפוך הוא! היא בנתה את הטקס בצורה מושלמת, שילבה את שתי השפות זו בזו ככה שכולם יבינו. היא זרמה איתנו על שטויות (שושבינים בני 28) וגם ידעה לגשר ביננו בכל מיני אי-הסכמות לגבי הטקס. היה מרגש, מצחיק, והכי חשוב הכי שלנו.

צילום סטילס
אור גליקמן | Or Glickman Photography
+

אור הוא ההגדרה למשפט סוס מנצח לא מחליפים. גילוי נאות- אור צילם 3(!) חתונות של חברים של בעלי, אחת מהן של החבר הכי טוב שלו שבה הוא היה מלווה. מלבד זה שהוא צלם מוכשר, כשרוני ויצירתי, הוא אדם מדהים, חברותי, כיפי ומצחיק. הוא באמת עשה אווירה מדהימה, החל מההתארגנות ועד שהוא סיים. אור עובד עם צלם נוסף שמצטרף בזמן צילומי המשפחות ונשאר עד סוף החתונה. האלבום הסופי מגיע אצלו בצורה דיגיטלית עם אופציה להוריד הכל למחשב. אפשר לעשות דרכו גם אלבומים פיסיים.

צילום ועריכת וידאו

אדם שהוא לא פחות מחוויה. אנחנו ידענו שאת הסרטון והסרט אנחנו רוצים בסגנון יותר טבעי, צחוקים כיף, ופחות צילומי דוגמנות, ואלכס ענה בול על מה שרצינו. גם הוא יצירתי, מוכשר ומקצועי ברמות. בנוסף להכל הוא מצחיק ברמות עם הומור הורס שממש מקל על האווירה ביום הלחוץ הזה. אלכס מגיע עם רחפן אבל לצערנו לא היה אישור במקום שבו עשינו את צילומי הזוגיות.

שניהם ידעו מתי לביים ומתי לשחרר, תפסו גם רגעים אותנטיים בין לבין סשנים. באמת פשוט צוות מהאגדות. שברו אותנו מצחוק, הביאו תמונות יפיפיות וכל החברים שלנו עפו עליהם ברמות.

אטרקציות

הצלם תפס רגעים יפים ממש, ושלח את התמונות ממש כמה ימים אחרי החתונה. 

איפור

וואו איזה אישה! אלינה הייתה הספקית הראשונה שסגרתי איתה. ישר ידעתי שאני רוצה לוק עדין ורומנטי, והאינסטגרם שלה שידר בול את זה. כבר בפגישת ייעוץ היה קליק, צחקנו והיה לנו כיף ביחד. אחרי פגישת הייעוץ אכלתי סיבוב והחלטתי לעשות תסרוקת שונה לגמרי, שיגעתי אותה בסמסים והיא הייתה רגועה ונעימה ונתנה קונטרה מעולה לטרללת שלי. בהתארגנות היא הייתה מקסימה, זרמה עם שטויות של חברות שלי, אפילו עזרה להן עם טיפים לאיפור (תוך כדי שהיא עובדת עליי) ובאמת הייתה מקצועית ונעימה ברמות. היא איפרה גם את אמא שלי שהייתה מבסוטה רצח מהאיפור שלה. בליווי היא הייתה מקסימה והרגיעה אותי, עבדה מהר ויעיל. לא יכולה להעביר לכן כמה היא מושלמת. האיפור החזיק מוש, השיער לא זז סנטימטר (ויש לי שיער ארוך מאוד) ואני לחלוטין חוזרת אליה בחתונות העתיד של חברות שלי.

Dj לחתונה

שם שלא ראיתי פה כמעט בכלל וחבל! שנינו ישראלים ממוצא אוקראיני, שהיו אימואים בתיכון ורוקדים סלסה. בקיצור, מיליון ושבע סוגי מוסיקה. בפגישה עם פיל נתנו לו המון דגשים, שירים שחובה, וכולי.

פיל הרים מסיבה שלא הייתה מביישת פסטיבל מוסיקה. ידע בדיוק מתי לשים איזה שיר, לא סטה מהשירים שאמרנו לו עליהם חובה ושילב אותם נהדר והרגיש את הקהל כמו שלא ראיתי אף DJ עושה. ידע לשלב את המוסיקה ברוסית, ידע לשלב את הסלסה, ואז כשנשארו הצעירים עשה לנו באמת מסיבה פסיכית. הוא צנוע ונעים, ורואים שהוא חי את המוסיקה. אני ממש מליצה גם לבנות שלא צריכות את המוסיקה הרוסית, הוא פשוט מטורף!

תאורה – ויטוריו

אמרנו לעצמנו שלא נבזבז כסף מיותר על תאורה. אז אמרנו. ואז פגשנו את ויטוריו. הוא ספק התאורה של ג'ויה מיה, ונפגשנו איתו כדי לסגור את הדברים שהיו כלולים בחבילה. בסוף הפגישה כבר ישבנו ואמרנו- מה אבל איזה יופי זה, ואיזה מגניב זה, ובסופו של דבר סגרנו איתו אקסטרה תאורה לחופה ולרחבה. אנשים נדהמו מהיופי של החופה, ואמרו שהתאורה של הרחבה עשתה אווירה מטורפת. בלי קשר הוא אחלה גבר ועזר לנו מבלי שביקשנו עם מספר דברים שיצא לנו לדבר איתו עליהם.
 

נעליים – NINE WEST. סנדל, עקב לא גבוה קלאסי ונוח.

תכשיטים – PANDORA

חייבת לצרף את זה להמלצה. לאמא שלי יש סט שידעתי שאני הולכת ללבוש עם השמלה, ובדימיון שלי הוא היה מושלם. עד שלבשתי אותו עם השמלה, כשבוע לפני החתונה. הם לא השתלבו בכלל. יצאתי למסע בקניון מלחה ירושלים בכל חנויות התכשיטים עד שהגעתי לסניף פנדורה שלהם. ההמלצה היא על הסניף והבנות שעובדות שם- ששיגעתי במשך שעות באתי והלכתי עד שלבסוף החלטתי. היו סבלניות, מבינות ומקצועיות ממש. לכו לשם גם בלי קשר לחתונה.

לוק שני – LULUS

אחלה אתר, אחלה מחירים, אחלה משלוח. ממליצה ממש.

נעל – Nike air עם חריטה על הברזל שעל השרוכים עם הכינוי שלנו והתאריך של החתונה. זה דגם שאני אוהבת והולכת איתו ביום יום. החריטה מוסיפה משהו חמוד ממש לדעתי גם אחרי החתונה ואם נמאס לי זה על השרוכים אז אפשר להוריד.

מקום התארגנות –

הרצליה. דיס קשוח. מוזמנות לשאול בפרטי.

הזמנות – WIWI

ממשק נוח, מחיר מעולה ועשו עבודה טובה. הייתה קצת בעייתיות עם המבוגרים יותר שלא הבינו את הממשק בוואטסאפ אבל זה נפתר מהר. ממליצה לעשות מתנות באשראי- הרבה השתמשו בזה. שירות הלקוחות שלהם נהדר ומקצועי.

הזמנות תפריטים וכולי – CANVA

עיצבנו הכל לבד בקאנבה, יצא מושלם ומאוד אנחנו. אח"כ הדפסנו בגרפוס בירושלים.

השמלה של אמא שלי -

נקנתה בקריית מוצקין בשדרות משה גושן, בחנות בשם Ma belle. מהממת, מחמיאה ונוצצת. אמא שלי פרפקציוניסטית שיודעת לתפור אז עשתה בעצמה את התיקונים, אבל יש אפשרות לעשות את זה בחנות. 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאשה
צילום: אור גליקמן | Or Glickman Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
גויה מיה | Gioia Mia+
גויה מיה | Gioia Mia
60 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
feeel | 360° 3D Weddings Videos+
feeel | 360° 3D Weddings Videos
10 ממליצים
אטרקציות
אור גליקמן | Or Glickman Photography+
אור גליקמן | Or Glickman Photography
109 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
אטרקציות
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
Dj לחתונה