הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אביטל וניב
החתונה של אביטל וניב
קיץ 2023
הפוסט של אביטל, חברת הקבוצה הסודית:

לאחר שהתאוששנו אנו רוצים להודות לכל הספקים המדהימים שהיו לנו!

 

מקום לאירוע
טאו ריזורט אירועים | TAO
+

התחתנו ביום ראשון ב 18.6 באולם ׳טאו׳ שבצומת כנות. האולם מהממם ברמות, מודרני וחדש ועם אווירה חמה ונעימה כלכך. האוכל ברמה גבוהה , התאורה פשוט ואו ומנהל האולם אלי מקצוען ברמות הגבוהות ביותר! האורחים היו סופר מרוצים ולא מפסיקים להגיד לנו שזאת חד משמעית היתה ה-חתונה הכי טובה שהיו בה!!

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

לירון פרטוש האדירה! ואו ואו ופשוט ואו! אין סטודיו כמו שלה. הכל הרגיש קסום מההתחלה ועד הסוף. הרגשתי שפשוט הכל בול! לירון ושקד וצוות התופרות פשוט אלוהיות. הרגשתי את כל הדאגה שלהן והשאיפה לשלמות שאני ארגיש ביום שלי הכי יפה שיש. אתן נכנסות לסטודיו והלסת נשטמת. החשיבה על הפרטים הקטנים והאווירה פשוט אין דברים כאלו. ממליצה ממש ממש ממש!!!

Dj לחתונה
אליטה | ELITA
+

דור גולד מ״אליטה״ המלך שאין עליו בעולם! העיף את הרחבה!! מהרגע הראשון שפגשנו אותו ידענו שזה זה. ממש אהבה ממבט ראשון. כולם כל הזמן רק פירגנו והרעיפו מחמאות על איזה אווירה יש ברחבה! רקדנו בלי סוף קפצנו והוא פשוט הצליח לקרוא את האווירה בצורה מדוייקת ברמות! - קיבלנו ים מחמאות והרחבה הייתה מלאה כל הערב! ומעל הכל יחס אישי ומדהים!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

היינו בחנויות אחרות וכשהגענו לדיפלומט קיבלנו שירות אישי מדהים משולי. עזרה ודאגה לנו באופן אישי בחנות וגם לאחר הקנייה בתיקונים. חליפות באיכות וברמה גבוהה.

צילום סטילס

רוני רודי ומיכאל (צלמי סטילס ווידיאו) מ״אספוסה״ אלופים שבאלופים ומקצוענים ! רצינו אווירה קלילה ביום החתונה וקיבלנו בדיוק מה שרצינו! הרבה תמונות מצחיקות שלנו עם המלווים , יצירתיות ובמילה אחת פשוט ואו!

איפור

נועה פשוט מקסימה בכל רמח אבריה! מקצועית, מרגיעה יצרתית ובאמת שעשתה אותי הכי אני! עדין, מיוחד ויפייפה בול כמו שרציתי! שתבינו ששום דבר לא זז ברמה שלא עשיתי טאצ׳ אפ אפילו פעם אחת! ממליצה עליה בחום ומכל הלב!

איפור

איפור ותסרוקת מלוות-

איה איפרה את המלוות שלי כך שהן היו הכי יפות שיש. כולן יצאו מרוצות ואמרו שהיא מקצוענית ושהאווירה איתה היתה כלכך קלילה כיפית וטובה!

רב לחתונה

אלירן זגורי . היו חשובים לנו מאוד מספר פרטים במהלך החופה (מי שתרצה אפרט בפרטי). הרב אלירן התייחס לכל הבקשות שהיו לנו ועשה זאת מכל הלב. החופה היתה קלילה קצרה וכיפית עם בדיחות קטנות שרצינו, נתנו טבעות אחד לשנייה והוא פשוט ריגש את כולנו!

***טבעות - את החנות ״שולמן״ ברחובות אנחנו מכירים כבר הרבה שנים וכל פעם מחדש אנחנו נפעמים מהשירות המקצועי שלהם והאהבה למקצוע! כל אחד ואחת בצוות מקצועיים, קשובים ואכפתיים! יש להם מבחר ענק של טבעות ובכלל של תכשיטים! אלפי ההמלצות שבקבוצה מדברות בעד עצמן! תודה ענקית!

 

*** צלם מגנטים - אל שמואל הגענו דרך המלצה של חברה שהוא היה גם הצלם מגנטים בחתונה של אחיות שלה.

צלם תותח שכל תמונה שעשה לנו אהבנו ממש, מגנטים באיכות מעולה וכמות ללא הגבלה קיבלנו בנוסף מגנטים מוגדלים וגם בלוקי אינסטה עם תמונות יפייפיות .

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
אליטה | ELITA+
אליטה | ELITA
39 ממליצים
Dj לחתונה
טאו ריזורט אירועים | TAO+
טאו ריזורט אירועים | TAO
132 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
לחתן
צילום סטילס
איפור
איפור
רב לחתונה