הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נגה וטל
החתונה של נגה וטל
קיץ 2023
הפוסט של נגה, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות+ טיפים שארשום בסוף למי שלא מעניין הפירוט מאת כלה סופר קלה.

אמלק ספקים: ירוק על המים, ירין טרנוס, פיני דקל, עומר שמחוני, נגה שמלות כלה, סלינה, פולה פולורואיד, בי סימפל, איפור מלוות אלי אקספרס!

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

החתונה הייתה ב1.6.23, יום חמישי (לא היינו מוכנים להתפשר על יום אחר חוץ מחמישי) בירוק על המים בקיבוץ חולדה.

לא היינו בהרבה מקומות אבל איך שנכנסו לשם ישר הרגשנו שזה המקום בשבילנו. חיפשנו גן אירועים שנוכל לקיים את כל החתונה בחוץ. המקום מהממם ומרוב היופי שלו כמו שהוא לא הוספנו שום דבר עיצובי. ומעבר ליופי גם קיבלנו שם את המחיר הכי משתלם.

מנהלי המקום, המלצרים הברמנים כולם היו ברמה גבוהה ולא לקחנו מנהל אירוע חיצוני, אין שום צורך חבל על הכסף (והיה לנו הרבה דברים שהיה צריך להוציא ולסדר והכל עבד בצורה מושלמת).

וכמובן שאיך אפשר לא לדבר האוכל שהיה טעים בטירוף ובאמת אני לא משקרת שיש אורחים שאומרים לנו או להורים כמה המקום והאוכל היה מדהים אפילו שהיו בהרבה חתונות.

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

את פיני פגשנו בחתונה של חברים, עדיין לא היינו מאורסים וידענו שזה הדיג'י שיהיה בחתונה שלנו.

מעבר לזה שפיני אדם מדהים היה בינינו חיבור מיוחד, היה קשוב לכל בקשה ורצון, המוזיקה בחתונה שלנו הייתה מאוד מגוונות ולא מזיקה ששומעים בכל חתונה, כל האורחים מהצעירים ביותר למבוגרים ביותר אמרו שזה הדיג'י הכי טוב שהם ראו בחתונה ובכנות אני ממש מצטערת בשביל מי שלא תסגור איתו כי פשוט אין מישהו יותר טוב ממנו. הרחבה הייתה מלאה מהשנייה הראשונה ועד הדקה האחרונה שנגמרה המסיבה.

צילום סטילס
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
+

כבר מהפגישה הראשונה עם ירין הכל היה נעים וגרם לשנינו להרגיש הכי בנוח. שנינו לא יודעים להצטלם ומאוד מובכים מלהיות במרכז וירין וכל הצוות שלו עשו עבודה מדהימה.

הם ליוו אותנו לאורך כל היום גרמו לנו להרגיש הכי בנוח, לא להתבייש או להיות מובכים וממש הרגשנו שהם פשוט חברים שלנו שמלווים אותנו ומצלמים לאורך כל היום.

גם ההתנהלות אחרי החתונה מבחינת שליחת התמונות, תהליך בנית אלבום, והוידאו הולך בצורה מדהימה.

מצרפת תמונות שמדברות בעד עצמן , היה לי ממש קשה לבחור כדי להצליח להעביר את המסר כי פשוט כל התמונות אווו.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

סלינה רמת גן. בעלי הלך עם חבר זאת החנות היחידה שהלכו וישר יצא עם החליפה, מחיר משתלם מאוד שכלל 2 חולצות לבנות, נעליים, זקט, מכנס, פפיון וחגורה.

אטרקציות
פולה | צילום פולארויד לאירועים
+

לא לקחנו מגנטים ולקחנו את השירות של פולה פולרואיד. לפולרואיד יש משמעות אישית לבעלי ולי ובמהלך כל החתונה חיפשנו איפה להכניס את הצד האישי שלנו שייחד את החתונה.

ביום החתונה הגיעה ליר מטעם פולה, ליר הייתה קלילה ומגניבה וגרמה לכל האורחים להרגיש בנוח והוציאה תמונות מדהימות.

כל מי שרוצה משהו יותר ייחודי ואחר אני ממליצה בחום, החתונה שלנו הייתה חתונת ערב והתמונות יצאו מדהימות ברמה גבוהה עם אווירה של וינטג'.

איפור

לעומר הגעתי מהמלצה כאן בפייסבוק, הגעתי אחרי שדיברתי עם כ20 מאפרות ומעצבות שיער ואף אחת לא הייתה פנויה/ לא התחברתי לסנגון/ לא תאם את התקציב.

מהשיחה הראשונה עם עומר ישר הבנתי שפיניתי לאדם הנכון, עומר מאפרת בדיוק בצורה שחיפשתי שיהיה משהו עדין וטבעי, בעלי שמע את השיחה מהצד ואיך שניתקתי ישר אמר לי לסגור איתה כי היא נשמעת מקסימה ומתאימה בול.

ביום האירוע עצמו היה כל כך כיף עם עומר היא מרגיעה, מצחיקה ונעימה ומעבר לכל הטוב הזה מקצועית ברמה גבוהה, האיפור והשיער החיזקו לכל הערב והזעתי וקפצתי כמו משוגעת.

רב לחתונה

הרב שלנו היה עופר אונגר ממליצה בחום! רב קליל, מאפשר, היה לו חשוב להכיר אותנו כדי לייחד את הטקס וכך היה.

מבחינת הדרכת כלה הלכנו להדרכת זוג אצל יטבת ובעלה בפתח תקווה ממליצה בחום! לא הייתה תחושה של הדרכה פשוט שיחה עם זוג מקסים.

שמלות כלה

סטודיו ביתי שמנוהל ע"י שמחה, אישה מקסימה עם ניסיון רב בתחום. הגעתי אליה ע"י סטודנטים נישאים כך שחשוב לציין שגם המחיר שפוי ונגיש.

הפגישות איתה היו מעולות היא ישר הבינה את הסגנון שאני רוצה והצליחה להתאים את השמלה שהכי מתאימה לי, מחמיאה ונוחה.

כמובן מי שרוצה עוד פרטים אפשר לפנות בפרטי.

כן החלפתי לשמלה שנייה שתהיה הרבה יותר קלילה ובכנות פשוט הזמנתי שמלה מone project שעלתה לי 170 ש"ח, הייתה נוחה בטירוף ויפה ותשמש אותי בהמשך לכל מה שארצה. בעיני ממש מיותר לשלם כל כך הרבה כסף על עוד שמלה.

אישורי הגעה, בי סימפל. חברה שלא מאוד מוכרת וחבל. איתי שאיתו התנהלו כי אישורי ההגעה היה זמין 100% לכל שאלה, בקשה ועזרה. האתר של האישורי הגעה נוח לתפעול, מתממשק עם ההושבה של איפלן בלי בעיה, אישורי ההגעה כוללים בנוסף לSMS ושיחות גם ווצאפ. היה לנו 100% היענות לא היה אורח אחד שלא אמר אם הוא מגיע או לא. וכמובן שהמחיר המשתלם ביותר מכל מה שבדקתי, שוב לא חושבת שיש צורך להוציא אלפי שקלים באישורי הגעה רק בגלל שם של חברה מסויומת כשיש חברות אחרות טובות לא פחות.

אישורי הבגענ כללו גם מתנה באשראי ממליצה לא לוותר על זה.

בנוסף מבחינת הטבעות עשינו בעומתת אנוש כתבתי על זה פוסט ממש ארוך אז מי שזה מעניין אותה יכולה ללכת לראות.

מבחינת הדרכת כלה הלכנו להדרכת זוג אצל יטבת ובעלה בפתח תקווה ממליצה בחום! לא הייתה תחושה של הדרכה פשוט שיחה עם זוג מקסים.

מבחינת איפור מלוות, אחיות שלי ואמא שלי חיפשו הרבה זמן משנו שיתאים ויהיה זול. הן הלכן על מאפרת מאיל מקיאג'. לאיל מקיאג' יש אופציה לשלוח מאפרת הביתה ביום האירוע במחיר מצחיק של 300 שח+ 50 ש"ח נסיעות, ואחרי זה מקבלים גם שובר של 250 ש"ח לקניית מוצרים בחנות, כל המאפרות מקצועיות עם ניסיון לעור בוגר, איפור עדין וכו'.

אחיות שחי ואמא שחי יצאו מאוד מאוד מרוצות, האיפור היה מקסים ועמד לאורך כל הערב.

קישוטים ושטויות:

תזמינו הכל (!!!) מאלי אקספרס.

אנחנו הזמנו:

שרשרת אורות לקבלת פנים, אקדחי בועות סבון לחלוקה שנתנו לחברים, נעלי אורות לריקודים, קעקועים שלנו, מניפות עם חריטה אישית, מחזיק לטבעות, מדבקות למעטפות בכניסה, פקקים עם אורות לבקבוקי יין לקישוט שולחן וקישוטים לרכב, קישטנו לבד יצא מהממם וחסך הרבה כסף.

מי שרוצה קישורים תכתבו לי בפרטי אעביר קישור.

ואל תוותרו על סלסלת התרעננות בשירותים לא צריך לעוף רק דברים בסיסים הכל נחטף ומשדרג את האווירה.

מבחינת עיצוב הדבר היחיד שעשינו היה בקבוקי יין שהורדתי להם תוויות וסגרנו עם פקק שמכיל אורות וזאת גם הייתה המתנה לאורחים, הכל נחטף לא נשאר לי לעצמי.

מבחינת טיפים:

זה החתונה שלכם, לא משנה מי עוזר וכמה בסוף זה שלכם, אתם צריכים להרגיש בנוח ולהנות מהתהליך וכן זה אפשרי לתכנן חתונה במשך שנה ולא לריב אפילו פעם אחת כי אין על מה, תדאגו לדבר בניכם כמה שיותר לשקף להסביר בניכם ולמשפחות את הכל.

אנחנו סגרנו הכל כמעט שנה מראש וזאת הייתה החלטה מעולה, ככה לקחנו הכל ברגוע ובאיזי, לא בלחץ ויכולנו לחוות את התהליך בצורה נעימה.

להקליל, כל הספקים היו בשוק מכמה שהייתי זורמת וקלילה ולא היה חסר בלתמ"ים, אירגנתם את היום הזה והשקעתן במשך תקופה ארוכה, ברגע שהיום הזה מגיע זהו זה כבר לא באחריותכן פשט תשחררו ותזרמו יהיה מושלם.

הכי חשוב לשחרר, יש כאלה שמתבאסים ממי שלא מגיע תתעלמו מזה, תתרכזו במי שכן מגיע בסוף אתם חוגגים את האהבה שלכם ומי שאוהב אתכם וחשוב לו יגיע, אל תשקיעו זמן ואנרגיה במי שלא מגיע תתרכזו במי שכן ותשמחו.

להפוך את החתנה לאישית, לנו היה חשוב לייחד את החתונה שירגישו שזאת החתונה של טל ונגה.

סבתא שלי המושלמת תפרה לנו את החופה, עשינו נאומים, שמנו קישוטים לפנים על הבר שזה היה הצגה, קניתי לנו נעליים עם אורות שגם ייחד אותנו כזוג וגם כי יש לזה ערך מוסף בשבילנו ובנוסף ככה ממש קל למצוא אחד את השנייה.

זהו כל הכבוד למי שהגיעה עד לפה, כל מי שרוצה שאפרט לה עוד דברים בפרטי או סתם להתייעץ תכתבו לי באהבה אני אשמח לעזור, מקנאה בכן שיום החתונה עוד לפניכן לא מאמינה ששלנו נגמר

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נגה
צילום: ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography+
ירין טרנוס | Yarin Taranos Photography
577 ממליצים
צילום סטילס
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
פולה | צילום פולארויד לאירועים+
פולה | צילום פולארויד לאירועים
229 ממליצים
אטרקציות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
לחתן
אטרקציות
איפור
רב לחתונה
שמלות כלה