הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מריה שיפנוב
החתונה של מריה שיפנוב
קיץ 2023
הפוסט של מריה, חברת הקבוצה הסודית:

הגיע הרגע שלי גם- פוסט המלצות 

אמ;לק:

350 אורחים (500 הוזמנו)

ירוק על המים חמישי ערב 15.06.23

מנהל טקס- אבי רוזנבלום חייט חתונות

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

החלום של בן הזוג שלי היה להתחתן בחצר של סבתא שלו כמו שההורים שלו התחתנו אבל מכל מיני אילוצים הבנו לצערנו שזה לא יקרה וחיפשנו את המקום שיתן לנו את האווירה הקסומה בחוץ שחיפשנו ומצאנו אותה בגן של ירוק על המים. כולם אמרו לנו איזה כיך לראות מקום כזה שונה באווירה וקסום , אוכל מדהים ובר קוקטיילים מאסט של בר בואן!

רב לחתונה

אני לא יהודיה אבל לבן הזוג שלי כן היה חשוב כמובן לשמור על התבנית המסורתית המוכרת וחיפשנו שהטקס יהיה כמה שיותר אישי ומחובר אלינו. קראנו את ההמלצות על אבי ודיברנו בטלפון וכבר הבאנו שמדובר בבן אדם נשמה. הפגישה איתו רק אישרה את זה , שעתיים של שיחה על היחסים בנינו ולהבין מה אנחנו באמת רוצים מהטקס התגלגלו בכיף ובנעימים. אחד החששות של בעלי היה באמת שמעמד החופה יהיה ארוך ושאנשים יאבדו עניין, הוא תמיד סיפר איך השתיק אנשים כי דיברו כל הזמן אז אצלנו הרגשנו איך כולם לידנו ומאזינים בציפייה כי באמת זה היה תמציתי וגם אישי, הסיפור שלנו וגם כמה מילים שלנו, לא נשארו עיניים יבשות במקום .

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

האיש והאגדה

כשחיפשתי דיג׳יי הספקתי אולי לקבוע טלפונית מפגש נוסף לפני שעשינו פגישה בזום עם פיני וזהו פה נגמר התהליך חחח. מדובר פשוט באישיות קסם שיוצאת ישר , חיכיתי מראש לראות איזו חולצה מכופתרת יבחר לחתונה שלו מתוך האוסף המסיבתי שלו ובסוף הפתיע אותי גם בנעליים עם אורות! רואים שהוא חי את זה, הוא ובעלי בעיקרון התאהבו במסיבה, פיני הבין לליבו הרוקיסטי ונתן לו לדפוק שם מופע סולו. לבן אדם יש אנרגיה שמספיקה לימים שלמים של חגיגות- בחצי שעה האחרונה נשארנו רק עם ה20 חברים הקרובים והרחבה הייתה בשיא אותו הדבר כמו עם כולם, אם לא הייתי נותנת את האות הוא היה ממשיך עד הבוקר.

צילום סטילס
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
+

גיל מגיל ורון. צלם באמת היה משהו שחיפשתי הרבה זמן , ידעתי שאני בעייתית בצילומים ושאני רוצה את זה כמה שיותר טיבעי ואז מצאתי את האינטסגרם של גיל ורון והתאהבתי, עשינו זום והרגשנו איך השיחה זורמת ואנחנו מבינים את הראש אחד של השנייה וביום עצמו זה רק הוכיח את עצמו. גיל פשוט זרם והיה איתנו באווירה צעירה וכיפית ובא למרות שמתח רצועה ברגל ועשה הכול למרות זאת. כרגע יש לנו עוד רק הצצה אבל אין ספק שכבר מבחינתי מדובר בקסם בתמונה.

צילום ועריכת וידאו
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography
+

למושיקו הגעתי דרך המלצות גם של גיל וגם של עוד שבדקתי איתם. אז קודם כל ידעתי שאפשר לסמוך כל החיבור בינו לבין גיל וראו את זה ביום עצמו פשוט הייתה זרימה והתנסויות ביניהם . טרם קיבלתי את הדברים אז לא יכולה להגיד על התוצר הסופי אבל מושיקו בן אדם ממש נעים שליווה אותנו כל היום בשקט ונועם וסומכת ומחכה לתוצר שלו.

אטרקציות

מבחינתי כיום אנשים באים לחתונה ומחכים לראות עם איזה וכמה מגנטים יחזרו אז מבחינתי זה היה צלם חשוב לא פחות. לכן בהמלצת חברה שהייתה בחתונה שעומר צילם בה , ראינו איזה מגנטים יצאו להם ושמענו כמה הוא היה חלק ואחרי בדיקה באינסטגרם ידעתי שזה האחד עבורנו- לא יורד ברמתו מגיל הצלם סטילס שלנו! היה נחמד וזורם והביא גם עדשת fisheye לרחבה, אין לא לנו ולא להורים עוד מקום אבל כל תמונה וואוו!

איפור

אני לא מתאפרת ביום יום שלי וידעתי שאני רוצה שזה יהיה הכי נקי שארגיש שזאת עדיין אני. אחרי חיפושים והתייעצות עם חברה מאפרת הגעתי לצליל ולאיפור ניסיון שמי שבמצב שלי שלא באמת מכירה את עצמה עם איפור אני ממליצה ממש לעשות. לי בסוף היה רגע שוקיסטי בלעכל את עצמי עם איפור- זה היה מהמם אבל עדיין מוזר ולהכיר את האינטרקציה שלך עם המאפרת שתשב איתך אחד על אחד כמות שעות מכובדת ביום הגדול זה גם חשוב לדעתי. צליל ישר הבינה את הוייב ובאיפור ניסיון היא גם היו הבנות שיש לי שוני בין העיניים ואיזה אייליינר עדיף אז באמת שתינו למדנו לדעתי הרבה מזה (אני תיזמנתי את הניסיון יום לפני המדידת שמלה ככה שגם יצא לי קצת לחבר ולראות דברים יחד), בנוסף לזה כשמדובר על חתונת יוני היה לי חשוב שהיא גם תלווה אותי עד לאחרי החופה. תבינו צליל היא נותנת את הנשמה, חברות שלי שהתאפרו במאק התייעצו איתה איך אפשר לתקן מה שהן לא אהבו, היא עשתה טאצ׳ אפ לאמא שלי, היא דאגה לי לאכול ולראות שאני בסדר, כל אחת צריכה מישהיא שתשמור עליה כמו צליל, כולם החמיאו לי ואמרו שזה היה הכי מדויק ואני הכי מרוצה ממה שיצא.

עיצוב שלי

אני סטודנטית לעיצוב גרפי לכן היה ברור שאהיה אחראית על ההזמנות. ידעתי שאני פחות מתחברת למטויב הלבן לכן הלכתי על ורודים ואדומים ופרחים אבל גרפיים לשימור האווירה. בהזמנה יצרתי מעין אליפסה מקשת שנתנה לי השראה לעיצוב ההזמנות גם שהחלטתי לעשות בצורת חצי עיגול בהתאמה לצלחות ובהמשך לזה הצלחתי להשיג את אחת ההשראות הגדולות שלי מפינטרסט- קשתות עץ שהיו בסוף לעמדה מטריפה לצילומי מגנטים! בנוסף לזה היו קעקועים מציורים שלנו ושל הכלבה שלנו לונה שעשיתי עם עלי אקספרס וכמובן שהחלטתי לקחת על עצמי את עיצוב השולחנות בסוף, מי ידע איזה סיפור זה? חשבתי שפתרתי הכול עם חברה שעשתה בשבילי את הפרחים ואז הבנתי שאין לה את האביזרים אז חיפשנו אדניות ואז לא מצאתי משהו שאהבתי אז עברנו לספוגים שדרשו תחתניות של אדניות וגם אזיקונים ורציתי להכניס לאווירה גם פמוטים שהבאנו מעלי ונרות מפליינג טייגר וזה היה קשה לא אכחיש אבל היה הכי כיף לראות איך הכול השתלב בסוף ביחד.

זהו אירוע שלא היה לי כמוהו עוד בחיים והוא באמת עובר מהר ובכזאת אקסטזה אז תשתדלו להיות ולהינות מהרגע 

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מריה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מריה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מריה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מריה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מריה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מריה
צילום: גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography+
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
114 ממליצים
צילום סטילס
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography+
מושיקו טישלר | Moshiko Tishler Photography
61 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
רב לחתונה
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור